Te vroeg, mijn lieve neef introduceerde pep in mijn leven voordat ik ook maar een pilsje had geproefd.
Kon er daarna natuurlijk niet meer veel aankomen maar het heeft wel een poort van nieuwsgierigheid in mij losgemaakt.
Rond mijn 15de samen met vrienden teveel drugs gedaan. Denk aan dagen lang pep snuiven en dan met zijn allen naar ponypark slagharen gaan. En elk weekend ergens anders een feestje met mdma/meph/x. Altijd wel mee gedaan maar nooit echt te gek gedaan.
Na een verhuizing ben ik in een betere situatie gekomen. Waar alleen gedronken werd en voornamelijk gewoon normaal gedaan werd. Als je er niet aan kan komen is het voor mij wel makkelijk om er vanaf te blijven. Maar als ik iemand zie die het heeft roep ik DELEN!
Op mijn 21ste begonnen met blowen na een periode overmatige alcohol consumptie. Uiteindelijk gestopt omdat mijn lichaam het niet meer trok. Maagklachten na maagklachten, alcohol is opeens niet meer mijn ding.
22 jaar en gestopt met blowen het mag 3 jaar duren voordat ik er weer 1 op steek. Tot op de dag van vandaag blow ik nog. Harddrugs gebruik ik niet meer omdat ik de laatste keer pep zo heb misbruikt dat ik in een psychose ben beland.
Bijna 30 jaar en hoop vanaf dan een sober bestaan te leven. De transitie naar de spirituele wereld is real
![:sunglasses:]()
.