Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Apotheker zei: Bron: RIVM, Ranking van Drugs, 2009 Bekijk bijlage 15977 Klik om te vergroten... Dus volgens acute toxiciteit is lsd schadelijker dan mdma???"
"Dopemonster zei: Dit slaat nergens op.... Je dokter snapt er niks van.... Ga 't niet eens uitleggen zeg maar gwn tegen je dokter dat het een pannenkoek is Klik om te vergroten... Dat dacht ik dus ook al..."
"Beste Aangezien ik gisteren zeer felle paniekaanvallen had en zelfs op spoed ben beland heb ik temesta genomen om me te kalmeren (heb ik op voorschrift). Smorgens 0.3mg temesta en 7.5mg prazepam + ziekenhuis rond de middag 2mg temesta, thuis namiddag 2mg temesta. Avond rond 2u 2mg temesta. (was nog steeds onrustig, maar heb eindelijk kunnen slapen. Begin nu weer wat onrustig te worden. En heb een half uur geleden nog 0.625mg genomen. Kan dit kwaad? Gisteren de dokter van wacht gebeld snachts en die zei dat ik 1,25mg nog kom nemen maar dat hielp niet en toen ik nog een 0.625mg genomen. Toen werd men hartslag weer rustig en ben ik eindelijk in slaap gevallen."
"Ik denk dat de meesten er het er wel over eens zijn dat het gevaarlijk en verslavend spul is Met het effect zelf ben ik niet bekend. Wel met de schade het kan aanrichten bij mensen.."
"Beste Welke is de schadelijkste voor hart en bloedvaten en welke argumenten/feiten hebben jullie daarvoor? Ben eens benieuwd in de verschillende meningen/ervaringen en de werkelijke feiten. Mvg"
"Ik was altijd al van jongs af aan geïnteresseerd in alle soorten drugs en hun verschillende werkwijzen op het menselijk lichaam. Ook al vanaf 14 regelmatig informatie opzoeken op het DF en andere informatieve websites. Deze info heeft ervoor gezorgd dat ik grotendeels verantwoordelijk omga met mijn gebruik en dat ik anderen ook kan aansporen om op een verantwoorde manier ermee om te gaan. Waarvoor dank! Tabak: 12 (af en toe sigaretten roken), van 18-20 "verslaafd" geweest. Inmiddels gestopt, beste beslissing ooit. Cannabis: 14, nooit echt veel gerookt, maar altijd wel in geïnteresseerd geweest. Alcohol: 14 (eerste volledig biertje drinken), eerste keer bezopen op 18. Ketamine: 17 (eenmalig), vanaf 18 Iets vaker gaan gebruiken,maar nooit heel veel of vaak. Xtc/mdma en 2cb: 18 op pukkelpop 2018. Zalige tijd. Xtc altijd goed mee omgegaan, alleen in 2019 en begin 2020 kleine periodes van misbruik (nooit in hoeveelheid, wel iets te weinig pauzes). Cocaine: op mijn 19de verjaardag. Cocaine eind 2019, begin 2020 een tijdje misbruikt. Op feestjes heb ik even verkocht aan vrienden/kennissen en dan zit je al snel aan je eigen spul. Donkere periode in mijn leven waar ik gelukkig uit ben en niets meer mee te maken wil hebben. Amfetamine: 18, weet niet meer hoe of waar exact. LSD: 19, liquicity festival 2019. 😍 Vermoedelijk 4F(M)A: 19, onbewust verkocht als xtc. Paddos: volwaardige trip op 19, kerstperiode 2019 Hoewel ik ook al eens het jaar ervoor een kleine hoeveelheid paddos gecombineerd had met xtc tijdens het uitgaan. Zeer prettige ervaring. Maar het paddo effect was uiteraard mild. Wel een leuke combo. 3MMC en 4MMC: 20, bij vrienden die er redelijk aan verslaafd waren eenmalig geprobeerd. Wat een rommel. Ik dacht dat coke al slecht was voor het hart. Dit is nog 100 keer zo erg. Al has ik het wel verwacht. Dit was het dan denk ik. Misschien dat er me nog dingen te binnen schieten, maar ik betwijfel het. Ik ben nu 21 en op een punt gekomen waar ik veel rustiger omga met drugs. Heb voor mezelf de afspraak gemaakt om max 1 keer in de 2-3 maanden een drug te doen en max 1 keer per maand te zuipen. We hebben maar 1 lichaam en daar moeten we zorg voor dragen."
"Martinus zei: Een teken om er een tijdje mee te stoppen? Klik om te vergroten... Het is niet dat ik vaak drugs gebruik. Gisteren was de eerste keer na 6 maanden dat ik nog eens wat heb gebruikt. De hoeveelheid was ook zeer beperkt. Vanaf nu probeer ik ook zeker 2 maanden tussen het drugsgebruik te laten. 2 jaar geleden was mijn gebruik veel frequenter(bijna wekelijks, 1g ket deed ik 3 weken/feestjes mee) en had ik deze vreemde bijwerkingen niet."
"Hallo allemaal! Telkens als ik keta gebruik, ookal zijn het kleine hoeveelheden, krijg ik zeer ongemakkelijke bijeffecten. Verkleuring van handen (knokkels en vingertippen worden zwartachtig/grijs), raar kramp-achtig gevoel. En een algemeen gevoel van ongemak. Deze bijeffecten merk ik pas sinds voorbij jaar. Hiervoor had ik geen enkele negatieve effecten bij het gebruik van ketamine. De ket werkt wel goed, maar de negatieve effecten zijn toch zeer vervelend en vooral aanwezig na de uitwerking. Wat zou dit kunnen zijn?"
"Martinus zei: Ik ben niet de meest ervaren ketamine gebruiker, maar vaak als een middel me meer ongemak dan plezier geeft dan zoek ik verder naar een ander. Ik heb met paddos altijd de dag erna intense hoofdpijn. Dus nu ben ik al een tijdje met 1p-LSD aan het kloten gezien dat me beter valt. Klik om te vergroten... Ik vond ketamine vroeger altijd wel leuk. Das net het vreemde, vroeger had ik geen bijwerkingen. Maar misschien eens kijken naar een ander middel inderdaad"
"inner_search zei: Mss geen keta maar een analoog ? Ik like geen ket , maar was eens op een feestje en had 1g gekocht. Had de tijd van men leven. Heb het nooit laten testen. Maar sinds ik rc's ken en 2fdck heb geprobeerd ben ik er van overtuigd dat ik toen der tijd 2f-dck gekocht had.. Klik om te vergroten... Dat zou kunnen, maar aangezien gebruikers ken die veel meer ervaren zijn met keta en geen negatieve bijwerkingen hebben bij dezelfde batch ket, zou het me verbazen. Spijtig genoeg heb de mogelijkheid niet om het te laten testen, want je weet maar nooit idd."