Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ramen op zetten door laten luchten en alle spullen die nog nat zijn buitenzetten als het kan."
"psychedelica welke vind ik wel moeilijk."
"Boyman zei: Ha, ja! Maar 1x "echt" lachgas gebruikt en dat was in de nasleep van een 2C-B trip. Als ik de ballon helemaal ingeademd had, leek de tijd steeds langzamer te gaan. Dat effect werd met elke ballon sterker, tot toevallig(?) bij de laatste ballon van die avond de tijd helemaal leek te stoppen. Geen idee hoe lang voor mijn gevoel alles stil stond. Alleen het "ik" was er nog, verder niets. Toen heel langzaam begon alles weer ietsje, ietsje sneller te gaan.. Was ook echt met zo'n typisch vervormd geluid zoals je slowmotion in een film verwacht tot de pitch steeds normaler werd en ik weer terug wwas. Klik om te vergroten... Dit heb ik ook wel eens mee gemaakt. Ik deed met 2 vrienden 1 ballon terwijl we aan de 2cb zaten. Het leek net alsof we samen in een draaiende visueel punt samen kwamen. Toen de ballon begon uit te werken "deed ik mijn ogen open" en kon ik mijn kamer met mijn vrienden zien zitten. 20 seconden later deed ik echt mijn ogen open en kwamen we mijn zijn drieën tegelijkertijd bij. Echt een vage en mooie ervaring."
"heidi zei: Daarom heb ik een tijd geleden alleen wat ingenomen, het was wel leuk maar het gemis van hem stond op de voorgrond gepaard met het gevoel dat ik helemaal alleen was en dat verpestte de trip. Klik om te vergroten... Ik zou het met een groep vrienden doen. Dat lijkt me ook een stuk gezelliger dan in je eentje aangezien je de vorige keer niet helemaal lekker ging Misschien kan je er dan ook met mensen over dat gemis praten. Ik hoop dat je een leuk feestje te gemoed gaat!!"
"Je kan dan het beste psychedelica doen. Als je meer info over serotonine wilt hebben en welke stof wat precies met je serotonine systeem doet. Dan kan je op deze link hieronder klikken. Is een link naar de psychonautwiki Serotonin"
"Hey ik vroeg me af of jullie wat tips hebben over het flippen van xtc/mdma met psychedelica? Ik heb zelf een beetje ervaring met het flippen van xtc en 2cb, maar dat is nog niet echt goed gelukt. Verder heb ik ervaring met xtc op zich zelf en met de psychedelica 2cb en truffels. Ik ben vooral benieuwd naar jullie hoeveelheden en jullie beste ervaringen met het flippen."
"Zelf heb ik ervaring met nexus en kitty flipping. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Ik was nog benieuwd hoe jij meestal de Nexus flip uitvoert."
"Purplext zei: Ik heb een candyflip gedaan op 150 mcg 1-p-lsd met 90 mg MDMA, was een geweldige ervaring! Klik om te vergroten... Had je eerst LSD gedaan of eerst MDMA?"
"Alcohol: 14 Truffels, poppers en lachgas: 19 Wiet: 21 Xtc: 24 2cb: 25"
"Ik heb nog nooit een echt nachtje doorgehaald. als ik xtc heb gedaan lukt het me gelukkig wel om in slaap te vallen ook al is het dan rond 7 a 8 uur 's ochtends. Ik slaap dan meestal tot een uurtje of 12 om niet heel mijn ritme kapot te maken. Dit lukt niet altijd helaas😅. Dus dat gaat mijn ritme als nog naar de klote waardoor ik de dagen erna best last van."