Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dom of teleurstellende drugs? Gisteren een zegeltje op, niet getest. Het was verkocht als 210mg lsd. Ik weet niet wat het was, maar het was geen lsd. De visuals bleven bij heldere Uv kleuren en lichte vervormingen. Qua gevoel was alles heel vlak, eerder geen emoties. Wat heel raar voor mij is, omdat ik juist heel gevoelig ben. Stijve kaken, en niet klapperen. Hoofd ook nog helder en wakker. Kon verder ook eten. Het duurde ongeveer 6/7 uur voordat het uitgewerkt was. Oh ja en nu fris wakker alsof ik niet op had. Wie weet wat dit was?"
"Legio Patria Nostra zei: Ik denk, dat niemand kan zeggen Wat dit voor een stof geweest is... Daarvoor is een test nodig. Is 220 ug niet erg hoog qua dosering? Als deze dosering al klopt, want ik vind de werking ervan vrij matig....voor dat wat ik er al van weet. En ik ben in deze middelen niet erg goed thuis. Ik lees hier op DF toch qua dosering en effect andere tripreports. Ik ben zelf nu ook benieuwd naar reacties van andere leden hierover... Klik om te vergroten... Precies daarom. Het was zo vlak, matig dat het of erg laag was of wat anders. Daarom ben ik ook benieuwd wat de ervaren kenners erover zeggen."