#1
Wel heel erg tegenstrijdig onder dit topic eigenlijk jaEen week....dat vind ik knap! Wat er ook gebeurt, je weet nu dat je het kunt.
Valt beslist niet onder het topic 'Domme drugsdaden'![]()
Ik heb een lange periode voor de boeg, uit voorgaande ervaring weet ik dat het nog lang gaat duren voor ik het leven weer kan waarderen zoals ik dat eerder kon.
Daarnaast heb ik vanaf begin af aan met dit gebruik al last van hartproblemen, meerdere keren clean bij de huisarts gezeten maar toen had ik natuurlijk net weer geen last van die hartkloppingen. Ja hij sloeg af en toe over of er kwam een slag tussen, maar het was nooit iets zorgwekkends. Na 3 afspraken toch maar een ECG laten maken, 'gewoon om mij gerust te stellen' en omdat dit nu meer verteld vanwege de langere periode zonder gebruik.
Belde de huisarts me vanmiddag op dat ze toch wel geschrokken was, en ze geloofde eerst helemaal niet dat ik sinds die afspraak voor de ECG (3 dagen ervoor) niet had gebruikt.
Mijn hartslag zat gemiddeld op 180 bpm.
Toen ik naar de huisarts liep had ik er al last van, perfect dacht ik.
Zodoende. Blij dat ik gelijk heb gekregen en dat het wel iets zorgwekkends is, maar nog angstiger dat deze problemen langer aan gaan houden.
Hoe dan ook, ik vul de dagen op de enigste manier zoals ik dat kan; aan m'n brommer sleutelen. Vanwege corona ook geen werk dus moet mezelf wel echt bezig houden. Dit gaat gelukkig tot dusver best goed.
Bedankt voor de positieve reacties!