Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erick36 zei:
Een week....dat vind ik knap! Wat er ook gebeurt, je weet nu dat je het kunt.
Valt beslist niet onder het topic 'Domme drugsdaden' :wink:
Klik om te vergroten...
Wel heel erg tegenstrijdig onder dit topic eigenlijk ja :tearsofjoy:.
Ik heb een lange periode voor de boeg, uit voorgaande ervaring weet ik dat het nog lang gaat duren voor ik het leven weer kan waarderen zoals ik dat eerder kon.
Daarnaast heb ik vanaf begin af aan met dit gebruik al last van hartproblemen, meerdere keren clean bij de huisarts gezeten maar toen had ik natuurlijk net weer geen last van die hartkloppingen. Ja hij sloeg af en toe over of er kwam een slag tussen, maar het was nooit iets zorgwekkends. Na 3 afspraken toch maar een ECG laten maken, 'gewoon om mij gerust te stellen' en omdat dit nu meer verteld vanwege de langere periode zonder gebruik.
Belde de huisarts me vanmiddag op dat ze toch wel geschrokken was, en ze geloofde eerst helemaal niet dat ik sinds die afspraak voor de ECG (3 dagen ervoor) niet had gebruikt.
Mijn hartslag zat gemiddeld op 180 bpm.
Toen ik naar de huisarts liep had ik er al last van, perfect dacht ik.
Zodoende. Blij dat ik gelijk heb gekregen en dat het wel iets zorgwekkends is, maar nog angstiger dat deze problemen langer aan gaan houden.

Hoe dan ook, ik vul de dagen op de enigste manier zoals ik dat kan; aan m'n brommer sleutelen. Vanwege corona ook geen werk dus moet mezelf wel echt bezig houden. Dit gaat gelukkig tot dusver best goed.

Bedankt voor de positieve reacties!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
P
straatpiraat zei:
Wel heel erg tegenstrijdig onder dit topic eigenlijk ja :tearsofjoy:.
Ik heb een lange periode voor de boeg, uit voorgaande ervaring weet ik dat het nog lang gaat duren voor ik het leven weer kan waarderen zoals ik dat eerder kon.
Daarnaast heb ik vanaf begin af aan met dit gebruik al last van hartproblemen, meerdere keren clean bij de huisarts gezeten maar toen had ik natuurlijk net weer geen last van die hartkloppingen. Ja hij sloeg af en toe over of er kwam een slag tussen, maar het was nooit iets zorgwekkends. Na 3 afspraken toch maar een ECG laten maken, 'gewoon om mij gerust te stellen' en omdat dit nu meer verteld vanwege de langere periode zonder gebruik.
Belde de huisarts me vanmiddag op dat ze toch wel geschrokken was, en ze geloofde eerst helemaal niet dat ik sinds die afspraak voor de ECG (3 dagen ervoor) niet had gebruikt.
Mijn hartslag zat gemiddeld op 180 bpm.
Toen ik naar de huisarts liep had ik er al last van, perfect dacht ik.
Zodoende. Blij dat ik gelijk heb gekregen en dat het wel iets zorgwekkends is, maar nog angstiger dat deze problemen langer aan gaan houden.

Hoe dan ook, ik vul de dagen op de enigste manier zoals ik dat kan; aan m'n brommer sleutelen. Vanwege corona ook geen werk dus moet mezelf wel echt bezig houden. Dit gaat gelukkig tot dusver best goed.

Bedankt voor de positieve reacties!
Klik om te vergroten...


Geen idee wat uw leeftijd is, maar pfoe, 180BPM is heel hoog. Is dit dan als je iets ondernam, of zelfs zomaar zonder zware inspanningen?

*edit : tijdens uw Ecg waarschijnlijk?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Belachelijke hoeveelheden gebruiken op een weekend.

Gaan werken onder invloed

Te veel uitgedeeld


Alle drie gaan deze over 4-mmc.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
P


Geen idee wat uw leeftijd is, maar pfoe, 180BPM is heel hoog. Is dit dan als je iets ondernam, of zelfs zomaar zonder zware inspanningen?

*edit : tijdens uw Ecg waarschijnlijk?
Klik om te vergroten...
Tijdens de ECG. In ontspanning, soms halve dagen lang. Ik overdrijf niet.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
- Een gratis pilletje geslikt. Merkte niks van tot dat ik 3 uur later een seizure heb gekregen.
- Nachtdienst gehad en besloot toen (al blokt in mijn bed) een clam te slikken. En een slokje bier (kleine blikje). Laatste wat ik nog kan herinneren. 14 uur later wakker geworden bij een vriend van mij. Blijkbaar ben ik heel enthousiast geworden en door de stad (8uur in de ochtend) zonder schoenen gewandeld. Daarna nog een likeur bij Jumbo gehaald (ik ben nooit van likeur geweest) en een pijl coke besteld. 10x0.5mg clam weg (geslikt/kwijt), 200€ weg, bijna dood geweest en tientallen benzo-geile berichten naar meiden gestuurd. πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ
- Op een avond op het werk. Normaal gesproken zouden we wat coke gaan doen, drinken en blowen om daarna gewoon naar huis te gaan. Omdat we geen coke hadden haalde ik 5 pep. Hele nacht zitten drinken en snuiven, tot ongeveer 13.00 volgende dag. Nog een beetje wijn en slapen. Lekker hoppa! 14:30 wakker geworden, lekker strak en dronken mmmm. Tanden gepoetst, op de fiets en naar mijn werk. Een uur later begon ik me (hoe kan dat nou!?) echt kut te voelen. Tintelingen in mijn lichaam, kortademigheid, duizeligheid, zweten en trillen. Vervanging geregeld omdat ik toen nog best een belangrijke functie had, kennis gebeld om mij op te halen. Blah, nooit meer.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
straatpiraat zei:
Tijdens de ECG. In ontspanning, soms halve dagen lang. Ik overdrijf niet.
Klik om te vergroten...

Hopelijk ben je dan geen 40j.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
straatpiraat zei:
19.
Klik om te vergroten...

Je maximale hartslag mag ongeveer 200BPM bedragen, dus er is gelukkig nog wat speling geweest.

Maar toch, zelfs 180BPM, ik mag er niet aan denken. Ik heb in de avond wat cocaΓ―ne gebruikt en mijn hartslag bleef stabiel op ongeveer 75BPM. Maximaal 90 als ik wat bewoog. Idem met 4mmc.

Verzorg je hart goed. Je hebt hopelijk nog een lang leven voor de boeg !
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#8
In slaap vallen terwijl je 10 gram coke op een spiegel hebt liggen en vervolgens gevonden worden op de grond de volgende ochtend door je partner, omringd door zakjes Xtc, 3-mmc en de ghb fles. Ik moest er wel om lachen, maar niet iedereen vond het zo leuk.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
- Een gratis pilletje geslikt. Merkte niks van tot dat ik 3 uur later een seizure heb gekregen.
- Nachtdienst gehad en besloot toen (al blokt in mijn bed) een clam te slikken. En een slokje bier (kleine blikje). Laatste wat ik nog kan herinneren. 14 uur later wakker geworden bij een vriend van mij. Blijkbaar ben ik heel enthousiast geworden en door de stad (8uur in de ochtend) zonder schoenen gewandeld. Daarna nog een likeur bij Jumbo gehaald (ik ben nooit van likeur geweest) en een pijl coke besteld. 10x0.5mg clam weg (geslikt/kwijt), 200€ weg, bijna dood geweest en tientallen benzo-geile berichten naar meiden gestuurd. πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ
- Op een avond op het werk. Normaal gesproken zouden we wat coke gaan doen, drinken en blowen om daarna gewoon naar huis te gaan. Omdat we geen coke hadden haalde ik 5 pep. Hele nacht zitten drinken en snuiven, tot ongeveer 13.00 volgende dag. Nog een beetje wijn en slapen. Lekker hoppa! 14:30 wakker geworden, lekker strak en dronken mmmm. Tanden gepoetst, op de fiets en naar mijn werk. Een uur later begon ik me (hoe kan dat nou!?) echt kut te voelen. Tintelingen in mijn lichaam, kortademigheid, duizeligheid, zweten en trillen. Vervanging geregeld omdat ik toen nog best een belangrijke functie had, kennis gebeld om mij op te halen. Blah, nooit meer.
Klik om te vergroten...
Bizar om de verhalen te lezen van mensen die zo gek gaan op clonazolam. Zelf nooit last van gehad, ook niet in hoge doseringen (in ieder geval niet dat ik zelf weet, haha..)!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Clam+alcohol was het. Ik heb hem later zonder problemen gebruikt, alleen nooit meer gemixed.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wel eens op een weekend +-10 pillen gehad :fearscream:... Barre tijdens waren dat.. Hoe wijs ik ook in 95% van de gevallen ik met drug omging, had ook ik dit soort achterlijke uitschieters :flushed:.. Best wel stom eigenlijk maar je weet hoe het gaat he.. jong en...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Wel eens op een weekend +-10 pillen gehad :fearscream:... Barre tijdens waren dat.. Hoe wijs ik ook in 95% van de gevallen ik met drug omging, had ook ik dit soort achterlijke uitschieters :flushed:.. Best wel stom eigenlijk maar je weet hoe het gaat he.. jong en...
Klik om te vergroten...

Zo gaat het leven.
- Je bent jong en je wilt wat.
- Je bent wild en je jongt wat.

🀣
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
toen ik thuis kwam van de xtc’ derest is zwart’ maar de volgende ochtend was me pa heel boos.
ik had blijkbaar allemaal dingen verandert beneden.
schoenen op de kast
alle fotos omgedraait
een boedah beeldje onthoofd
1stoel op het fornuis
en de zeep van badkamer in de woonkamer gedaan

of die avonden dat we met zn 3h 6 lachgas tanks oplurkte, gelukkig dat niet meer
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#14
Robordamxsnelle zei:
Hellootjes


ben op zoek naar serieuze gebruikers die op zoek zijn naar top kwaliteit voor een goede prijs.
LET OP OMGEVING ROTTERDAM, DENHAAG, ALPHEN AD RIJN , GOUDA EN OMSTREKEN

Testen vooraf spreekt voorzich 😏😏

Coke onversneden
1 gr = €50
5 gr = €45 Per gr
10 gr = € 40 per gr
50gr+ = bespreekbaar

Versneden coke is er ook alleen op aanvraag van de klant!

Crack (uitgekookt coke voor rook)
Minimale afname €20

Bij mij

#100% Kwaliteit.


#Snelle service.

Wicker me - roboxrdamxtop
Robo
Klik om te vergroten...
Tot ziens! Jij krijgt een ban
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De manier waarop πŸ˜‚
Oversneden ! Maar versneden is er ook.





🀣🀣🀣🀣🀣
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
twee dagen A-php snuiven en roken en dan het pijpje kwijtraken in de woonkamer van mijn schoonmoeder
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
twee dagen A-php roken en dan het pijpje kwijtraken in de woonkamer van mijn schoonmoeder
Klik om te vergroten...

Een beetje in dezelfde categorie: ooit per ongeluk een flesje GHB in de koelkast laten staan terwijl mijn schoonbroer op bezoek was waartegen ik, zoals ik tegen iedereen doe, had gezegd β€˜doe alsof je thuis bent', hij ging dus vrolijk drinken uit de koelkast pakken, alleen is hij politie-agent. πŸ˜‚

(Hij weet wel dat ik af en toe drugs gebruik though, maar ik weet ook hoe anti-GHB hij is lol. Anyway, tot op heden ben ik nog niet gearresteerd dus dat scheelt weer. πŸ™ƒ)
A
AnoNexusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ah dit topic kende ik nog niet, hier heb ik wel een aantal mooie voor:

- Compleet roekeloos met MDMA omgaan, de eerste keer ruim 500mg wat allemaal in een keer inkickte, compleet psychotisch al mn gedachten luid uit liggen brabbelen zonder er bewust van te zijn dat ik aan het praten was, diep overtuigende levensechte hallucinaties of een soort dagdromen. Gelukkig heb ik na 2 keer MDMA op dit soort dosissen gebruiken beseft hoe dom het was en het 16 maanden niet meer aangeraakt :)
- Roekeloos hoge dosissen LSD nemen, buiten, onervaren en met de verkeerde mensen. Zo kom je dus in het ziekenhuis terecht met een compleet psychotische vriend aan de combinatie van LSD met wiet.
- Salvia roken op de comedown van een 2C-B trip met een enorme hoeveelheid wiet in mn systeem. "Het is maar 10x extract" leidde al snel tot de enige keer dat ik compleet de realiteit ben kwijtgeraakt en in paniek ben geraakt op drugs.

En dan nog een ongelofelijk dom moment wat extreem goed heeft uitgepakt: voor mn eerste keer 2C-B 20mg oraal nemen en 25mg hierbij snuiven, omgerekend in potentie komt dit uit op iets van 80-100mg oraal. Tja.... uiteindelijk een van de beste trips van mn leven geweest.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Komt ervan als je 2 voornamen hebt. Heeft er altijd wel iemand gelijk. Dirk of Jan.


Kidding he makker. πŸ˜„
Klik om te vergroten...
Het is net als jeckyll & hyde. Dirk is mijn goede geweten. Het engeltje op mijn schouder. Maar Jan is het duiveltje. Als ik iets doms loop te kakelen op het forum dan is het Jan.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#20
een aantal ervaringen die naar boven komen

Wiet: knetterstoned me in de supermarkt me pinpas in de pin laten zitten na het betalen. Gelukkig kwam een medewerker hem buiten brengen.

xtc: lang geleden vaag van de pillen thuis. Belde de buurvrouw aan of ik even naar haar tv wilde kijken die niet meer aan ging. Dus ik met me zonnebril in haar woonkamer proberen die tv te fixen wat natuurlijk totaal niet lukte.

coke: in een uitgaansclub bij de staan wc’s even snel 2 nakkies sos naar binnen werken niet wetende dat een beer van de security naast me aan het pissen was. Die heeft me met het nodige geweld naar buiten gewerkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."