Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"veel oude vrienden van me doen ook echt net alsof dat coke de 'goede' drug is zegmaar en speed is echt voor junkies vinden ze elke opiaat ook ghb ook maar coke is prima het is zelfs bijna niet slecht voor je! maar welk ieder weekend belachelijk veel geld opsnuiven en door de weeks ook zo nu en dan . vind het toch bijzonder dat coke echt door veel mensen als een goed aardige drug word gezien"
"Hier een korte vraag hoelang blijf je xanax zien in de urine? Een dosis van 0.5 mg enkel gebruik Groetjes aan de lezers"
"De Dunne zei: Ziekenhuisapotheek - Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis Wij zijn de ziekenhuisapotheek waar de patiënt voor kiest! Wij faciliteren buitengewone farmaceutische zorg. www.zamb.nl https://americanaddictioncenters.org/xanax-treatment/how-long-in-system Aantoonbaarheid benzodiazepinen | drugsinfoteam.nl Ontvang gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen over drugsgebruik, verslaving en gezondheid. Vertrouw op onze experts voor betrouwbare informatie www.drugsinfoteam.nl Why Xanax Is Prescribed for Social Anxiety Disorder Symptoms Xanax is a benzodiazepine used to treat anxiety and panic disorders. Learn when to take Xanax for social anxiety disorder, how Xanax is prescribed, and more. www.verywellmind.com Alprazolam (Xanax) is heel lang aantoonbaar in je systeem. Daarom mag je ook na eenmalig gebruik 72 uur niet aan het verkeer deelnemen. Het KAN tot 4 dagen aantoonbaar zijn. Klik om te vergroten... Bedankt voor de informatie !"
"benzzzy zei: Zoek ook niet Echt een rush in methadon. Was Gwn nieuwsgierig. Heb er nog eens 2mg bij gedaan en vrij weinig. Heb nog geen 2 weekjes terug ook wel 500mg oxycodone gedaan en 110g kratom in die periode dus Mischien tolerant wh Klik om te vergroten... pas je wel op? een lichamelijke verslaving ligt op de loer bij jou als ik het zo lees"
"Amfitamientje Power zei: Product x maar niet doen. Steek een barbecue aan in je slaapkamer. Drink wat flessen sterke drank en ga voor eeuwig slapen. Koolmonoxide vergiftiging is pijnloos. Maar....... beter bel je 113 voor hulp. Waarom een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem. Wees zo trots dat je niet je eigen leven neemt. Alles zal goed komen als je dat wilt. Fight for your right to party!!!!! Happy hugs en veel power to you! Klik om te vergroten... WAT IS JOU TERING PROBLEEM NU IS ZE MISSCHIEN DOOD DOOR JOU ADVIES WE HADDE DIT MOETEN MELDEN GODVEDOMME"
"voor iedereen die xtc gebruikt je armen in de lucht houden met vuisten dat voelt zo extreem lekker!!!! echt een aanrader"
"Euphorogenesis zei: Ik zou heroine wel willen proberen, kijken of het zo goed is als iedereen zegt. Ik kan me niet voorstelle dat het beter is dan oxy of fentanyl. En word ik verslaafd, dan kick ik gewoon weer af als het op is daar ik ten zeertse betwijfel dat je van een zakje van 1g al verslaafd ben qua tolerantie. Dat is moeilijk, maar ik heb het al eens gedaan. Klik om te vergroten... dit is alweer een paar jaar geleden maar ik reageer toch omdat precies zo bij mij is gegeaan ik ben ook zelf van fentanyl afgekickt en dat is gelukt want ik dacht dat ik t zelf aan kon maar ben toen langzaam weer s oxycodon gaan doen en uit eidenlijk was ik terug bij af. en op een dag kon ik niet aan fenta en oxy komen en heb ik uit wanhoop heroine gehaald ik was er sws al nieuwschierig naar en had er ook niet veel van verwacht aangezien de high van opiaten bij mij altijd meer heel kort duurt ik ben er achtergekomen dat ik het meer doe voor de verdoving omdat ik veel pieker maar dat is een ander verhaal iniedergeval heb de heroine geprobeerd vond het minder chill dan fenta kwa inkick ik kauwde de pleisters maar ben er toch verslaafd aan geraakt. in mijn ogen is elke opiaat/opiode het zelfde en wat die jonge daar boven helemaal plaaste klopt precies maar denk dat de meeste mense nog niet ver genoeg zijn om dat te accepteren"
"Datwel zei: Wat ik als grootste probleem ervaar van heroïne (en andere sterke opiaten) is dat de herinnering eraan zo verschilt van de werkelijkheid. Zoals TS al schrijft is het effect niet heel bijzonder, even afgezien van de hele goede ervaringen die er natuurlijk ook zijn maar dan met name in het begin van het gebruik, en zou het geen aanleiding moeten zijn tot zo'n heftige afhankelijkheid. Maar, zodra de verslaving zijn intrede heeft gedaan vertelt ons instinct ons dat we het moeten gebruiken ondanks dat we weten dan we dat juist niet moeten doen. Het instinct verfraait de herinneringen en de beleving die we ervaren als we aan heroïne denken wordt een mooie. Het wordt een ongrijpbaar iets, je krijgt er geen vat op. Je weet beter maar doe het tegenovergestelde. Het is ook niet zozeer de dope die met onze hersenen aan de haal gaat maar eerder de manier waarop ons beloningssysteem werkt. Zodra dat systeem geprikkeld wordt gaat het ervan uit dat de oorzaak van die prikkeling een goed iets is en dat we dat weer moeten doen. Dankzij dat systeem blijven we eten, sex hebben, socializen etc.. Maar het systeem is niet kritisch en geeft ons geen advies over de aard van de prikkel en of deze wel echt goed voor ons is. Daar hebben we een ander deel van onze hersenen voor nodig dat leert van ervaringen en waarin kennis kan worden opgeslagen over wat wel en niet goed is. Helaas verliest dat deel van onze hersenen het vaak van ons instinct. Die strijd tussen het oergevoel dat je vertelt dat je moet gebruiken en je verstand die je vertelt dat je het niet moet doen is een altijd maar weer terugkerende en uitputtende bezigheid waarbij het verstand vroeg of laat aan het kortste eind trekt waardoor je weer voor de bijl gaat. Afkicken is daarom ook niet iets dat je met je verstand kan doen omdat je verstand eigenlijk geen partij is t.o.v. je instinct. Het is eerder een kwestie van je verstand uitzetten en de dope blindelings een grote rotschop geven en zo lang mogelijk uit de buurt houden. Klik om te vergroten... ik noem dat altijd dat bij het gebruik je een tweede persoon hebt gemaakt je hebt de echte jij die wilt gebruiken en je hebt de demoon zoals ik hem noem en die laat jou gebruiken maar jij wilt het eigenlijk maar zodra hij komt is het ontzettend lastig om weerstand te bieden en denk je uit eidenlijk oke laat maar nog een keer is wel relaxed opzich"
"zal na een paar keer gebruiken verdwijnen"
"In amerika kost een gram in sommige staten 100 dollar dat moet je niet vergeten"