Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
217 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
-Als je je ogen opendoet en dan pas beseft dat je ze de hele tijd dicht hebt gehouden want je merkt toch bijna geen verschil :openmouth: :hearteyes: :hearteyes:

-Je allemaal zwarte beesten ziet vliegen/vlug weglopen in je ooghoeken
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
seth zei:
Fishhead0707 zei:
It's a Bird
It's a Plain
No it's super BENZO...
Klik om te vergroten...

MEGA Mindblow...

OT: je na een weekend coke basen wakker word met een blaar op je pik en in je internetgeschiedenis 36uur aan een stuk porno terug vind
Klik om te vergroten...

haha.. :grin:
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miss Kittin zei:
-
- je opeens vanuit het niets hardop antwoord geeft op het gesprek wat zich in je hoofd afspeelt (mdma)
Klik om te vergroten...

Even reageren op een erg oude post :)
Dit heb ik ook een keer gehad, ik zat thuis op mijn pc aan de MDMA, 2 vrienden waren al naar de stad gegaan en ik zou thuis blijven omdat ik te veel ophad. Een uur later denk ik dat ze achter me zitten en dat ze een gesprek met elkaar aan het voeren zijn waar ik leuk een paar keer op heb geantwoord. Na een half uur kwam ik er toen pas achter dat er niemand meer was :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trippert Q zei:
Miss Kittin zei:
-
- je opeens vanuit het niets hardop antwoord geeft op het gesprek wat zich in je hoofd afspeelt (mdma)
Klik om te vergroten...

Even reageren op een erg oude post :)
Dit heb ik ook een keer gehad, ik zat thuis op mijn pc aan de MDMA, 2 vrienden waren al naar de stad gegaan en ik zou thuis blijven omdat ik te veel ophad. Een uur later denk ik dat ze achter me zitten en dat ze een gesprek met elkaar aan het voeren zijn waar ik leuk een paar keer op heb geantwoord. Na een half uur kwam ik er toen pas achter dat er niemand meer was :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
bier zei:
Trippert Q zei:
Miss Kittin zei:
-
- je opeens vanuit het niets hardop antwoord geeft op het gesprek wat zich in je hoofd afspeelt (mdma)
Klik om te vergroten...

Even reageren op een erg oude post :)
Dit heb ik ook een keer gehad, ik zat thuis op mijn pc aan de MDMA, 2 vrienden waren al naar de stad gegaan en ik zou thuis blijven omdat ik te veel ophad. Een uur later denk ik dat ze achter me zitten en dat ze een gesprek met elkaar aan het voeren zijn waar ik leuk een paar keer op heb geantwoord. Na een half uur kwam ik er toen pas achter dat er niemand meer was :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ClASSIC!!! :tearsofjoy:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je je soms op een feest enorm afvraagt hoe je ineens aan verschillende drugs komt.

De laatste tijd heb ik iets nieuws geleerd: Normaal geef ik veel te veel drugs weg... Ruilhandel :hearteyes: coming home with more drugs then you left with :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
Als je je soms op een feest enorm afvraagt hoe je ineens aan verschillende drugs komt.

De laatste tijd heb ik iets nieuws geleerd: Normaal geef ik veel te veel drugs weg... Ruilhandel :hearteyes: coming home with more drugs then you left with :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+1

Pro ruilhandel.. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ruilhandel ook echt mijn ding....
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
alleen word je van dat geruil wel egt vaag
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is de bedoeling.

Alhoewel ik wel vaak ruil met de intentie om gewoon wat leuke pilletjes te sparen :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Dat is de bedoeling.

Alhoewel ik wel vaak ruil met de intentie om gewoon DRUGS te sparen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zo even aangepast.

:grin:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je weet dat je hard gaat als.. Je een half uur lang super geconcentreerd bezig bent je volgende 'perfecte' lijn pep neer te leggen. :wink:

Had ik laatst, strak van de pep. :grin: Weet niet hoe lang ik er precies mee bezig was, maar het is meer dan een half uur geweest, zonder grappen. Proberen om de, in mijn ogen, perfecte lijn te maken. Steeds weer even opnieuw hakken, of is het toch nét iets te weinig of niet perfect verdeeld, niet kaarsrecht, iets te lang, enz. Uiteindelijk is hij perfect, maar kijk je er een poosje naar en iets is er niet 'perfect' aan maar je weet niet wat. Hop, alles weer op een hoop en opnieuw beginnen. :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wanneer je vrienden bij je weglopen omdat je te hard gaat :tearsofjoy:

Op Q-base liepen mijn vrienden en vriendinnen bij mij weg, omdat ik zo hard ging, dat het niet meer leuk was. :hearteyes:
Wat een vriendengroep heb ik toch :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
WappieWappie zei:
Je weet dat je hard gaat als.. Je een half uur lang super geconcentreerd bezig bent je volgende 'perfecte' lijn pep neer te leggen. :wink:

Had ik laatst, strak van de pep. :grin: Weet niet hoe lang ik er precies mee bezig was, maar het is meer dan een half uur geweest, zonder grappen. Proberen om de, in mijn ogen, perfecte lijn te maken. Steeds weer even opnieuw hakken, of is het toch nét iets te weinig of niet perfect verdeeld, niet kaarsrecht, iets te lang, enz. Uiteindelijk is hij perfect, maar kijk je er een poosje naar en iets is er niet 'perfect' aan maar je weet niet wat. Hop, alles weer op een hoop en opnieuw beginnen. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had dat tijdens coke, ik ging mezelf naar de 21 toe snuiven. Dus fucking lang bezig geweest om een 21 neer te leggen van coke.. :grin: En toen boooom vuurwerk very nice avond..

Olijfboompje zei:
Wanneer je vrienden bij je weglopen omdat je te hard gaat :tearsofjoy:

Op Q-base liepen mijn vrienden en vriendinnen bij mij weg, omdat ik zo hard ging, dat het niet meer leuk was. :hearteyes:
Wat een vriendengroep heb ik toch :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

haha lekker bezig.. Scheeve kaken en grote doppen.

Hoppa... Alles naar de Klote..

:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
WappieWappie zei:
Je weet dat je hard gaat als.. Je een half uur lang super geconcentreerd bezig bent je volgende 'perfecte' lijn pep neer te leggen. :wink:

Had ik laatst, strak van de pep. :grin: Weet niet hoe lang ik er precies mee bezig was, maar het is meer dan een half uur geweest, zonder grappen. Proberen om de, in mijn ogen, perfecte lijn te maken. Steeds weer even opnieuw hakken, of is het toch nét iets te weinig of niet perfect verdeeld, niet kaarsrecht, iets te lang, enz. Uiteindelijk is hij perfect, maar kijk je er een poosje naar en iets is er niet 'perfect' aan maar je weet niet wat. Hop, alles weer op een hoop en opnieuw beginnen. :grin:
Klik om te vergroten...

Ja vaak genoeg gehad.. :flushed: Haha :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je 2 coke lijnen neemt van 71% speed.. :grin:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb een keer 250 euro in een pin apparaat gevonden, netjes terug gebracht.
maar als je pint houw je koppie er bij!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook een keer laten zitten, gelukkig woon ik in een kleinere stad was het 's nachts en buiten het centrum :). Niemand die het ophaalde dus werd weer lekker naar binnen gezogen en teruggestort!
w
weedsensationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
Klik om te vergroten...

nou dat gebeurt me ook wel eens als ik stoned ben :wink:
ik zie geen diepte dus hield me aansteker altijd te ver wel.
in middels is dat gewend.
als ik loop voel ik me benen niet lijkt net op vlieg ofzo :grin:
veel energie ,praat aan een stuk door & zeg wat ik denk & ik ben helemaal happy
K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#20
- je drie glazen achter elkaar kapot knijpt :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."