Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
222 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
In je huur :grin: There's no such thing as a free lunch :beer:
Klik om te vergroten...
Hmm, tv inbegrepen in de huur. Ik zit wel niet op kot he.. Smartiepants. :smoke:

Dus het is gratis, want we hebben telenet afgesloten (dus de kabel ook tenzij je dat apart terug aanvraagd) en we hebben nog altijd tv. :smoke:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Als je je msn lijst f5-t.
Klik om te vergroten...


Hahaahaha ja. Herkenbaar.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit ook niet op kot en heb ook TV aansluiting.. Maar ik verwed er wat om dat dat niet gratis is.. Ik geloof niet in gratis :grin: Waarom zouden ze kosten maken als ze ze kunnen verrekenen aan jou? :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hm, als je cola naast de spiegel staat en je het rietje van die cola per ongeluk bijna in je neus had gestopt denkende dat je die lijntjes zou opsnuiven terwijl dat rietje in je mond moest om cola te drinken :P
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Ik zit ook niet op kot en heb ook TV aansluiting.. Maar ik verwed er wat om dat dat niet gratis is.. Ik geloof niet in gratis :grin: Waarom zouden ze kosten maken als ze ze kunnen verrekenen aan jou? :grin:
Klik om te vergroten...

omdat ze te hard gaan
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die tweede keer was om duidelijk te maken dat ie echt hard ging, wat al bleek uit het verhaal over die klok.
Ik moest er iig hard om lachen.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je in de stad op de stoep staat en dan eerst van de stoep afspringt.Dan gaat kruipen naar de overkant van de straat.Daar de andere stoep staat,waar je dan weer opklimt.En denkt;-He,he gelukt.En dan om je heen kijkt,en auto-s gestopt zijn,mensen allemaal naar je kijken.En dan ook nog zegt;,..ik kon niet meer lopen,echt waar!!.(-dit was wat jaren terug op mexicaanse-physillo-s.)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe mijn best zei:
Als je in de stad op de stoep staat en dan eerst van de stoep afspringt.Dan gaat kruipen naar de overkant van de straat.Daar de andere stoep staat,waar je dan weer opklimt.En denkt;-He,he gelukt.En dan om je heen kijkt,en auto-s gestopt zijn,mensen allemaal naar je kijken.En dan ook nog zegt;,..ik kon niet meer lopen,echt waar!!.(-dit was wat jaren terug op mexicaanse-physillo-s.)
Klik om te vergroten...

ach je doet in ieder geval je best :tearsofjoy:
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoorde vanmorgen dat ik een kop als een betonmolen had,,,Dat zij mij alweer genoeg :mrgreen:
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sjekkies gaan draaien voor andere mensen omdat je wilt prutsen met je handen

of elke keer vragen aan anderen of ze een sjekkie voor je willen draaien omdat je er geen zin in hebt

Een begin maken met een zin en dan ineens bedenken dat je dat helemaal niet wil gaan zeggen en dan gaan uhhhen en ahhhen

Steeds zachter beginnen te praten

In een half uur een vol pakje peuken wegstomen

dit forum volkalken en je vingers als een dolle tekeer zien gaan op het toetsenbord
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#11
je weet dat je hard gaat als je je naam achterstevoren verteld.
je weet dat je hard gaat als je vrouwen met een paraplu bij een auto ziet staan terwilj het niet regent en het 30 graden is
je weet dat je hard gaat als je beste maatje vraaagt of je recht wilt lopen terwijl je dat doet (in jou ogen)
je weet dat je hard gaat als je zonnebrille ziet verschijnen bij oude mensen die geen bril dragen
je weet dat je hard gaat als politie agenten er als 'persoon om bullshit tegen te lullen' uitzien
je weet dat je kanker hard gaat als je je benen niet meer voelt en bijna niet meer normaal ken gaan zitten (dichtbij overdosis mdma denk ik :confused: dit gaat niet overmijzelf maar over een maatje)
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#12
We wisten dat een maat vrij hard ging toen hij zo'n campingpannetje verboog door er mee op zijn eigen hoofd te slaan.
Ook ga je hard als je niet meer kan bewegen door de G krachten :grin:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je weet dat je hard gaat als je thuis een trap hebt en meer dan een uur nodig hebt om die te beklimmen

Je weet dat je hard gaat als er een fiets die je nog nooit hebt gezien in je garage ziet staan

Je weet dat je hard gaat als je wakker wordt naast een meisje dat je niet kent en je herinnert je niets meer :hearteyes:

Je weet dat je hard gaat als je in de kelder wakker wordt

Je weet dat je hard gaat als je met meer geld terugkeert van een feestje?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je struikelt over een stoeprand, je voorover valt en de grond al op je af ziet komen, maar ineens zo hard kan rennen dat je toch nog overeind komt :rock: :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pammer zei:
Je weet dat je hard gaat als je wakker wordt naast een meisje dat je niet kent en je herinnert je niets meer :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En, was het schrikken 's ochtends of heb je je kater weg geneukt ? :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een gezichtje tekent met je vinger op je broodje met filet american.
En het vervolgens zielig vind om 'm op te eten. :( (wiet, net) :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Het was overigens van dat lampionbrood waar de 'oortjes' nog steeds aanzaten.

Leek het net een baby.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
...je moet kotsen van heel de tijd slijm op te hoesten tijdens een LSD trip.
p
packmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
je aan je vrienden vraagt of ze de tv willen uitzetten terwijl deze niet aanstaat. (mdma)

je in je bed ligt met je ogen open en je niet meer kan bewegen. (mdma speed ghb)

je denkt dat je een peukie rookt maar in feite niks in je handen hebt. (xtc)

je denkt dat je een slok uit je flesje neemt terwijl je niks in je handen hebt. (xtc)

je midden op een druk kruispunt gaat zitten met je dekentje in kleermakerzit (LSD)

je gevoel voor evenwicht kwijt ben (xtc)

je over een brug loopt en er van wilt springen omdat de grond zo zacht lijkt (lsd)

je meer drugs neemt omdat je denkt dat je niet tript (candyflip)

je er de volgende dag je hele bek kapot heb gekauwd tot bloedens aan toe (speed)

je 3 dagen na je trip niet heb kunnen pissen (mdma, xtc)

je enige logische antwoordt op alles wat tegen je gezegd wordt watte? is (lsd)

je het gewoon niet kan vatte wat er nou gebeurd (mdma, xtc, lsd)

je een helder momentje hebt en je zegt ik snap het als mensen dan aan je vragen wat snap je dan antwoord ik snap er geen reet meer van. (mescaline)

je er na 4 dagen achterkomt dat het 4 dagen later is (zorgde toch voor flinke paranoia). (combinatie van al het voorgaande + keta)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je auto's gaat aanvallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."