Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
221 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Huggybear zei:
Je ruzie hebt met je broodje.
Klik om te vergroten...

Als je leest als je ruzie hebt met je broertje en als je dan nog moet lachen ook/ :grin:
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je op het idee komt dat je best een heel lelijk meisje kan zoenen om haar zelfbeeld wat op te krikken en denkt hiermee een goede daad te doen :rolleyes:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#3
je zonder t-shirt op de wc van een feest je flesje staat te vulle en dan in de spiegel kijkt en ff je grote doppe bewondert met mond open en een vriend of iemand die je net kent komt binne lopen en vraagt ''ga je hard?''
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je rond 4u 's nachts een meisje op straat voor een kauwgom vraagt waarop zij antwoordt: En zijn het goede pillen ?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je je riem 2 keer kapot trekt op de wc. :tearsofjoy:
Echt gebeurd bij mij.
Heb er toen een knoop in gelegt en nogmaals kapot getrokken , toen aan iedereen gaan vragen of ze een touwtje of een extra riem meehadden. :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
endor zei:
Als je je riem 2 keer kapot trekt op de wc. :tearsofjoy:
Echt gebeurd bij mij.
Heb er toen een knoop in gelegt en nogmaals kapot getrokken , toen aan iedereen gaan vragen of ze een touwtje of een extra riem meehadden. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wat had je toen genomen ? :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
endor zei:
Als je je riem 2 keer kapot trekt op de wc. :tearsofjoy:
Echt gebeurd bij mij.
Heb er toen een knoop in gelegt en nogmaals kapot getrokken , toen aan iedereen gaan vragen of ze een touwtje of een extra riem meehadden. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wat had je toen genomen ? :P
Klik om te vergroten...

ongeveer 400 mg MDMA. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
endor zei:
ongeveer 400 mg MDMA. :P
Klik om te vergroten...

Dan begrijp ik het ! :tearsofjoy: Was dat je eerste keer ?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
endor zei:
ongeveer 400 mg MDMA. :P
Klik om te vergroten...

Dan begrijp ik het ! :tearsofjoy: Was dat je eerste keer ?
Klik om te vergroten...

Haha , neen dat was ongeveer de voorlaatste keer dat ik MDMA nam.
maar ik heb al erger gehad.
1 maal 750 mg (ongeveer) genomen , man ik was veel te hard aan 't gaan. :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
endor zei:
Sublimo zei:
endor zei:
ongeveer 400 mg MDMA. :P
Klik om te vergroten...

Dan begrijp ik het ! :tearsofjoy: Was dat je eerste keer ?
Klik om te vergroten...

Haha , neen dat was ongeveer de voorlaatste keer dat ik MDMA nam.
maar ik heb al erger gehad.
1 maal 750 mg (ongeveer) genomen , man ik was veel te hard aan 't gaan. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
In 1 keer? Ik heb ook al eens 800?mg (dacht ik, niet in één keer wel te verstaan) genomen, ik kon niet meer stappen, niet meer praten, had ongecontroleerde spastische bewegingen en van die dingen.

Leuke avond dat wel. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na die nacht wist ik maar één ding: NOOIT MEER! :tearsofjoy:

Volgens mij is MD één van de meest onderschatte drugs.
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je weet dat je hard gaat als.... je niet weet dat je hard gaat (lees: Salvia Divinorum 30x extract)
s
sardientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je na 4 pilletjes, 2 buisjes G en 3 snuifjes Speed hallucineert als een gek...

Ken je die videoclips van lady gaga en nog zo'n andere gozer waarin de ogen veels te groot zijn voor bij 't passen van 't hoofd?

Ik zag de rest van de tijd alleen maar mensen met één groot oog en één mini oog, gezichten waren heel erg richting de zombies van de clip Thriller, en 't leek alsof iedereen een doorzichtige plastic beugel inhad, die je er zo uit kon halen.

Heeel vaag en iets te veel van 't goede spul gehad.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na 4 dagen pas realiseert dat het 4 dagen geleden is dat je het stofje hebt genomen... :confused: :hearteyes:
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#15
25tolife zei:
Na 4 dagen pas realiseert dat het 4 dagen geleden is dat je het stofje hebt genomen... :confused: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Tja, het is moeilijker om na 3 dagen te realiseren dat je 4 dagen geleden al het stofje hebt ingenomen... Dan ga je misschien nog wel harder :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
mensen hier kennen geen grenzen :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
knolselderij zei:
mensen hier kennen geen grenzen :grin:
Klik om te vergroten...

Daar heb jij natuurlijk geen last van, als SPEED gebruiker? :grin: :grin: :grin:

Ach joh iedereen gaat wel eens te hard, de een wat vaker dan de ander.. :rolleyes: :rolleyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je probeerd wat op te schrijven, maar je finaal door het hele schrift heen krast met de pen, omdat dat zooooo lekker voelt. Woeps.. :grin:
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#19
Even voor de duidelijkheid: ik gebruikte bij me laatste post gewoon me fantasie..... nog nooit een upper gebruikt behalve mdma....
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
alsje op de terug reis van een festival de eerste de beste mens aanspreekt voor een aansteker om jouw jointje aan te stekken omdat je denkt van he iedereen smoket hier:tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."