#1
Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van ![:grin:]()
whyme zei:Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van![]()

riflexz zei:Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Fishhead0707 zei:riflexz zei:Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Uhm zitten??
Sublimo zei:Fishhead0707 zei:riflexz zei:Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Uhm zitten??
Op sommige plaatsen ga je liever niet zitten denk ik. :P
Xeloc zei:Als het er toch al zo goor is... hoef je ook niet te mikken![]()
Flameon zei:Je weet dat je te hard gaat ..... als je de dag erna op het werk nog volop loopt te trippen![]()
Qocaïne zei:Marla Singer zei:Qocaïne zei:Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...
Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P![]()
Haha! Jij moet toch ook wel eens 'té vroeg' in bed gelegen hebben?Half spacend, half slapend, half wakker worden en dan beseffend dat slapen waarschijnlijk nog lang niet gaat werken
![]()
seth zei:Als je aan je vrienden vraagt wanneer je nu vertrekt naar het feest, en zij je dan melden dat het gisteren was en je al enige uren weer thuis bent...
seth zei:Fishhead0707 zei:It's a Bird
It's a Plain
No it's super BENZO...
MEGA Mindblow...
OT: je na een weekend coke basen wakker word met een blaar op je pik en in je internetgeschiedenis 36uur aan een stuk porno terug vind
Reza zei:Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint.
Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit.![]()
'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-'![]()
Reza zei:'tis zondag.. ben je NIET goed of zo..!?.-.-'![]()

ideaal zei:jah eigenlijk wel ja
ma dan ben je ook een eind heen hehehe
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."