#1
knolselderij zei:'
oh nee geloof me ik ben ook wel ns meerdere malen te waus geweest door de mdma
haha ja MDMA..
knolselderij zei:'
oh nee geloof me ik ben ook wel ns meerdere malen te waus geweest door de mdma
whyme zei:Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van![]()

riflexz zei:Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Fishhead0707 zei:riflexz zei:Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Uhm zitten??
Sublimo zei:Fishhead0707 zei:riflexz zei:Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Uhm zitten??
Op sommige plaatsen ga je liever niet zitten denk ik. :P
Xeloc zei:Als het er toch al zo goor is... hoef je ook niet te mikken![]()
Flameon zei:Je weet dat je te hard gaat ..... als je de dag erna op het werk nog volop loopt te trippen![]()
Qocaïne zei:Marla Singer zei:Qocaïne zei:Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...
Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P![]()
Haha! Jij moet toch ook wel eens 'té vroeg' in bed gelegen hebben?Half spacend, half slapend, half wakker worden en dan beseffend dat slapen waarschijnlijk nog lang niet gaat werken
![]()
seth zei:Als je aan je vrienden vraagt wanneer je nu vertrekt naar het feest, en zij je dan melden dat het gisteren was en je al enige uren weer thuis bent...
burnevil92 zei:als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Xeloc zei:burnevil92 zei:als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Dat is toch wel standaard bij mij.
luchtigtoetje zei:Xeloc zei:burnevil92 zei:als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Dat is toch wel standaard bij mij.
dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..
sinds dien drink ik bijna niet meer![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."