Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
257 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
knolselderij zei:
'
oh nee geloof me ik ben ook wel ns meerdere malen te waus geweest door de mdma
Klik om te vergroten...

haha ja MDMA.. :hearteyes: :hearteyes:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je nog geen meter voor je kan kijken door alle driehoeken, vierkantjes, rondjes heen...
En je je eigen naam niet meer zou weten , en je je niet meer in je eigen lichaam voelt :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
whyme zei:
Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit geblowd/hebben ze er een afkeer van :grin:
Klik om te vergroten...

Je random mensen uit je vriendengroep gaat vragen of ze kunnen draaien omdat je zelf te lam bent, zelfs al hebben ze nog nooit achter een draaitafel gestaan en weten ze niet eens hoe een crossfader werkt :mrgreen:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
riflexz zei:
Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Klik om te vergroten...

Uhm zitten??
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het er toch al zo goor is... hoef je ook niet te mikken :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead0707 zei:
riflexz zei:
Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Klik om te vergroten...

Uhm zitten??
Klik om te vergroten...

Op sommige plaatsen ga je liever niet zitten denk ik. :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
riflexz zei:
Als je pik gewoon veel te klein is. En je echt goed moet mikken (meestal pis echt veel, maar op heel traag tempo)
Klik om te vergroten...

Uhm zitten??
Klik om te vergroten...

Op sommige plaatsen ga je liever niet zitten denk ik. :P
Klik om te vergroten...

haha ja klopt maar ja..

Xeloc zei:
Als het er toch al zo goor is... hoef je ook niet te mikken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

haha
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je weet dat je te hard gaat ..... als je de dag erna op het werk nog volop loopt te trippen :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Je weet dat je te hard gaat ..... als je de dag erna op het werk nog volop loopt te trippen :)
Klik om te vergroten...

Dat laat ik dus niet gebeuren..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
Marla Singer zei:
Qocaïne zei:
Als je compleet uit je dak gaat en dan opeens beseft dat je al een uur in je bed ligt...
Klik om te vergroten...

Bij mij betekent dat, dat ik al eerder die nacht heel hard ben gegaan en dat het nu juist de hoogste tijd is geworden om het er eens goed uit te gaan slapen... :P :wink:
Klik om te vergroten...

Haha! Jij moet toch ook wel eens 'té vroeg' in bed gelegen hebben? :wink: Half spacend, half slapend, half wakker worden en dan beseffend dat slapen waarschijnlijk nog lang niet gaat werken :beer:
Klik om te vergroten...

Heb ik nou ook wel eens last van alleen blijf ik dan half wakker half slapend liggen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
seth zei:
Als je aan je vrienden vraagt wanneer je nu vertrekt naar het feest, en zij je dan melden dat het gisteren was en je al enige uren weer thuis bent...
Klik om te vergroten...

Nice one..

Ik was dit weekend ook compleet de tijd kwijt, dacht dat ik al vreselijk lang aan het spacen was op LSD was het echt pas 5 a 6 uur ofzo. Uiteindelijk een uberbom temazepam + alprazolam erin gegooid en werkelijk waar geslapen.. :grin:

He saved my day!!!! Superbenzo :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

It's a Bird
It's a Plain
No it's super BENZO...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

he is nice

very nice...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#14
-Als je je ogen opendoet en dan pas beseft dat je ze de hele tijd dicht hebt gehouden want je merkt toch bijna geen verschil :openmouth: :hearteyes: :hearteyes:

-Je allemaal zwarte beesten ziet vliegen/vlug weglopen in je ooghoeken
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel standaard bij mij :(.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xeloc zei:
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel standaard bij mij :(.
Klik om te vergroten...

dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..

sinds dien drink ik bijna niet meer :flushed:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#17
luchtigtoetje zei:
Xeloc zei:
burnevil92 zei:
als je op staat en je weet niet meer hoe je in je bed bent geraakt... ( alcohol )
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel standaard bij mij :(.
Klik om te vergroten...

dat heb ik 1x gehad toen ik nog bij mn ouders woonde. toen ben ik eerst out gegaan voor de deur en hebben mn ouders me naar binnen gesleept, daarna heb ik alles onder gekotst.. toen hebben ze me op de bank gelegd en ik was wakker geworden en ben door de staande spiegel heen gevallen..

sinds dien drink ik bijna niet meer :flushed:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Zo erg heb ik het dan weer niet!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
je weet als je hard gaat.. als je op een woensdag avond meer als 10 mensen moet bellen en excuses aan moet bieden hahaha
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je voor de gein de Backstreet Boys aanzet en gefascineerd luistert naar de experimentele beats en abstracte zoemtonen :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je terwijl je een pm op DF aan het schrijven bent je een gesprek op msn opent en dan op de smileys van DF klikt om eentje toe te voegen in je msn gesprek. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."