#1
Ik werk in de horeca waar ik alles gratis mag eten tijdens werk.
Als je van frituur snacks houdt ben jij daar wel op je plek. En dan duurt het niet lang voordat “de dunne” verandert in “de dikke”.![]()
Ik werk in de horeca waar ik alles gratis mag eten tijdens werk.
Als je van frituur snacks houdt ben jij daar wel op je plek. En dan duurt het niet lang voordat “de dunne” verandert in “de dikke”.![]()
Je weet dat je hard (gegaan) bent als je zondagochtend om 10:13 de frietpan aan zet.![]()
Als je écht hard zou gaan, zouden mensen eerder denken: jammer, die heeft zijn hele voorraad vast zelf opgesnoeptWanneer mensen aan je vragen of je nog wat over hebt!
Wanneer je besluit af te koelen onder de douche en dan de scheerschuim pakt en gebruikt ipv de shampoo.

Of een kauwgumpje hahaAls mensen aan je vragen of alles goed gaat, en of je een slokje water wilt.
Ik had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')Als iedereen je aan kijkt. Je ziet mensen steeds kijken, en wanneer je uit je space komt,( of als je tering strak staat door de pep wat ik had op harmony of hardcore, zonder zonnenbril, maar wel kauwgom..) draaien mensen snel hun hoofd weg. Ookal heb je een zonnenbril op, je kaken nog steeds als een malle door je kauwgom.
hahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :PIk had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')
Terwijl ik nog niet eens keihard ging, of dat dacht ik...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."