Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
249 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
BasvanHoven zei:
Ik werk in de horeca waar ik alles gratis mag eten tijdens werk.

Als je van frituur snacks houdt ben jij daar wel op je plek. En dan duurt het niet lang voordat “de dunne” verandert in “de dikke”. :tongueout:
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh::tilttearlaugh:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je begint te hallucineren. Of als je nog niet zweette, en je gaat zitten en het lijkt alsof je met kleding en al uit de douche stapt. Dan ga je hard.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je met -11 zonder shirt of wat dan ook buiten rondjes aan het rennen bent en je vrienden boos achter je aan rennen met je jas en shirt.
(Ze waren nog nooit zo boos op me geworden:flushed::tearsofjoy:)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Je weet dat je hard (gegaan) bent als je zondagochtend om 10:13 de frietpan aan zet. :grimacing::flushed:
Klik om te vergroten...

Godver, nu heb ik ook zin in friet.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je dit soort rare dingen gaat kijken
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#6
wanneer vreemden je water gaan aanbieden
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wanneer mensen aan je vragen of je nog wat over hebt!
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Peptalking zei:
Wanneer mensen aan je vragen of je nog wat over hebt!
Klik om te vergroten...
Als je écht hard zou gaan, zouden mensen eerder denken: jammer, die heeft zijn hele voorraad vast zelf opgesnoept :tongueout:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je een uur bezig bent op een joint of een shaggie te draaien of een siggaret te klikken.
En ik weet 100% zeker dat jullie allemaal dit probleem kennen :wink:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo vaak meegemaakt, maar niet alleen nu, maar ook na festivals (afterparty's) en wanneer je thuis bent en plafond dienst hebt; deze melding op Facebook als je op je telefoon afleiding zoekt.

:rage::rage::sweatsmile:


e
evert123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer je niet langer een gesprek kan volgen dan 3 seconden en vervolgens alles vervliegt.

Wanneer je een uur naar buiten staart om te kijken of het allemaal nog wel klopt

Je geen mensen meer ziet maar alleen maar schimmen voorbij ziet komen op een feest

En al het andere wat ik niet kan beschrijven
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wanneer je besluit af te koelen onder de douche en dan de scheerschuim pakt en gebruikt ipv de shampoo.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Auraz zei:
Wanneer je besluit af te koelen onder de douche en dan de scheerschuim pakt en gebruikt ipv de shampoo.
Klik om te vergroten...

Doet me denken aan deze; de douche uitkomen en jezelf helemaal blauw/fel oranje zien. Avatar shit to the next level :upsidedown:.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Denk ook dat je best hard gaat als je steeds denkt dat de 2 pijltjes rechtsboven het type veld geen leeuwen ogen zijn en het vakje ernaast bewaar concepten is en geen jukebox!!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Bas bij nader inzien noemen we het nu gewoon de DJeusse:wave:
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Als mensen aan je vragen of alles goed gaat, en of je een slokje water wilt.
Klik om te vergroten...
Of een kauwgumpje haha
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als mensen aan je vragen of alles goed gaat, en of je een slokje water wilt.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als iedereen je aan kijkt. Je ziet mensen steeds kijken, en wanneer je uit je space komt,( of als je tering strak staat door de pep wat ik had op harmony of hardcore, zonder zonnenbril, maar wel kauwgom..) draaien mensen snel hun hoofd weg. Ookal heb je een zonnenbril op, je kaken nog steeds als een malle door je kauwgom.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
Als iedereen je aan kijkt. Je ziet mensen steeds kijken, en wanneer je uit je space komt,( of als je tering strak staat door de pep wat ik had op harmony of hardcore, zonder zonnenbril, maar wel kauwgom..) draaien mensen snel hun hoofd weg. Ookal heb je een zonnenbril op, je kaken nog steeds als een malle door je kauwgom.
Klik om te vergroten...
Ik had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')

Terwijl ik nog niet eens keihard ging, of dat dacht ik...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
TechnoChicken zei:
Ik had op toffler festival dat iedereen juist bleef kijken, ben toen maar weggelopen. Voelde me zo ongemakkelijk :')

Terwijl ik nog niet eens keihard ging, of dat dacht ik...
Klik om te vergroten...
hahahahaha dat had ik ook op harmony... Ik dacht dat ik er gewoon normaal uit zag, totdat ik in de spiegel ging kijken, me ogen waren zulke grote koplampen jongen... xD Echt kut. :P Daarom keek iedereen me aan.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."