#1
Ik wil gewoon weer eens naar een goed festival toe, dan gaat mijn voorkeur toch altijd naar de stimulanten.
Ik mis die tijd dat je helemaal uit je stekker kan gaan en niemand het wat boeit...
Mijn vriendin noemt Defqon bijvoorbeeld een "Speeltuin voor volwassenen", kan het geen betere omschrijving geven!
Thuis heb ik daar gewoon veel minder de neiging toe en zoek ik wat rustigere drugs. Vandaar ook oxycodone en wiet! Benzo's heb ik dan weer niet zoveel mee, geven mij geen euforie/toegevoegde waarde.
Leuk om al jullie reacties te lezen![:hearteyes:]()
Ik mis die tijd dat je helemaal uit je stekker kan gaan en niemand het wat boeit...
Mijn vriendin noemt Defqon bijvoorbeeld een "Speeltuin voor volwassenen", kan het geen betere omschrijving geven!
Thuis heb ik daar gewoon veel minder de neiging toe en zoek ik wat rustigere drugs. Vandaar ook oxycodone en wiet! Benzo's heb ik dan weer niet zoveel mee, geven mij geen euforie/toegevoegde waarde.
Leuk om al jullie reacties te lezen