#1
Wat zijn pyros? Doet me altijd denken aan vuur.Dat en pyro's hebben het hele proces gewoon versneld.
Wat zijn pyros? Doet me altijd denken aan vuur.Dat en pyro's hebben het hele proces gewoon versneld.
Ze voelen zich wel de soort van vuurmeesters!!! Het zijn een soort tovenaars die Pyro hotrailersWat zijn pyros? Doet me altijd denken aan vuur.
Wat zijn pyros? Doet me altijd denken aan vuur.
Ze voelen zich wel de soort van vuurmeesters!!! Het zijn een soort tovenaars die Pyro hotrailers
Helemaal mee eens! Als het allemaal kan dan staat Decibel wel op de planning komende zomer. Dat festival geniet wel echt de voorkeur boven defqon bij mij, sinds defqon niet meer op almere strand wordt gehouden. Iets minder bekend ook buiten Nederland. Gezelliger sfeertje.Ik wil gewoon weer eens naar een goed festival toe, dan gaat mijn voorkeur toch altijd naar de stimulanten.
Ik mis die tijd dat je helemaal uit je stekker kan gaan en niemand het wat boeit...
Mijn vriendin noemt Defqon bijvoorbeeld een "Speeltuin voor volwassenen", kan het geen betere omschrijving geven!
Ja ben van ooit een keer xtc geprobeerd naar elk weekend aan de zooi gegaan door een vriendengroep die ik in coronatijd leerde kennen, wat later over liep in een ketamine verslaving van een half jaar elke avond zo'n beetje, maar heb er ondertussen weer grip op gelukkigIs jullie drugsgebruik veranderd de afgelopen 2 jaar door deze pandemie?
Zo ja, welke drugs ben je gaan gebruiken (of juist niet meer)?
Zijn jullie andere drugs gaan gebruiken?
Ik zelf gebruik dagelijks wiet, ben nog steeds van plan om dit jaar weer een tolerance break te doen (moet ik nog plannen). Maar mijn gebruik van wiet is tijdens de pandemie niet veranderd.
Daarnaast ben ik vooral andere soorten drugs gaan gebruiken.
Eerst gebruikte ik vaak de bekende partydrugs en met name stimulanten (speed, coke en xtc/mdma).
Nu gebruik ik veel vaker middelen als Oxycodone (een opiaat voor de mensen die het niet kennen). Dit omdat ik dit veel prettiger vind in een thuiszetting. Zo ervaar ik dat tenminste.
Tripmiddelen blijven bij mij ongewijzigd. Die gebruik ik enkele keren per jaar.
Ja bij mij net zo, alleen is de lijst nog wat langer vrees ikEen half jaar voor de corona begonnen met xtc, in de lockdown veels te enthousiast aant experimenteren met vannalles en nogwat. Coke speed 3mmc 4mmc 2cb lsd keta.
I feel you, afbouwen zuigt maar is wel nodig na alle lockdowns.Toegenomennu aan het afbouwen.
Jawel, ik had gewoon mijn full-time baan te doen. Maar gezien alles op afstand kon via zoom/teams, viel de sociale controle weg.Hadden jullie dan ook helemaal geen werk/studie tijdens de lockdowns als je meer drugs gebruikte? Mijn werk liep gewoon door, alleen dan vanuit huis. Maakt veel uit voor de kwestie denk ikā¦
Oei.. ik heb zoveel vergaderingen kets van de kaart gedaan. Slechts ƩƩn collega begon door te krijgen dat er iets niet goed zat. De rest wist wel dat het iets minder ging met mij, maar dachten dat dat door familieomstandigheden kwam (terminaal zieke vader)niet ā(video)belbaarā te zijn. š
Jawel, ik had gewoon mijn full-time baan te doen. Maar gezien alles op afstand kon via zoom/teams, viel de sociale controle weg.
Dat er minder productiviteit was, viel ook niet op. Want dat was over de hele linie zo. Alles moest zo aangepast en omgebouwd worden (HBO onderwijs) dat er geen peil op te trekken viel hoeveel uren iemand nou eigenlijk maakte.
En juist omdat ik minder kon presteren en m'n concentratie slecht was, ging ik meer functionele stimulanten gebruiken. Vooral 2fa, 2fma, speed en dex.
Toen de pyro's eenmaal goed uit de hand liepen, kon ik echt niet meer functioneren. Gelukkig was het toen bijna zomervakantie.
Ik denk dat ik mijn baan simpelweg kwijt was geraakt zonder deze omstandigheden, met hetzelfde level aan gebruik.
Aan de andere kant was ik zonder deze omstandigheden niet zo snel, zo veel gaan gebruiken.
Oei.. ik heb zoveel vergaderingen kets van de kaart gedaan. Slechts ƩƩn collega begon door te krijgen dat er iets niet goed zat. De rest wist wel dat het iets minder ging met mij, maar dachten dat dat door familieomstandigheden kwam (terminaal zieke vader)
Echt beschamend als ik daar nu op terugkijk. M'n lijntjes, plugvloeistofjes en spuitjes lagen gewoon klaar naast m'n laptop.
Meeting klaar, laptopje dicht en bijpakken maar.
Laptopje open, eeeen naar de volgende meeting.
Echt ernstig....
Jawel. Maar omdat er niks mocht en alles dicht was ( gym, horeca, museums etc) begon ik vaker gebruiken.Hadden jullie dan ook helemaal geen werk/studie tijdens de lockdowns als je meer drugs gebruikte? Mijn werk liep gewoon door, alleen dan vanuit huis. Maakt veel uit voor de kwestie denk ikā¦
Drugsgebruik in mijn geval dus niet veranderd; als ik zou moeten kiezen eerder verder afgenomen dan toegenomen, omdat familie wist dat ik thuis was en ik dus het gevoel had dat ik minder excuus had dan normaal om niet ā(video)belbaarā te zijn. š
Ja gelukkig wel. Nu langzaam reĆÆntegreren. Gebruik gaat met ups en downs. Maar in het afgelopen halfjaar zijn mijn gebruikersdagen op twee handen te tellen. Het grootste deel van de tijd kan ik clean doorkomen.Fijn dat je je baan hebt kunnen houden! En dat het nu een stuk beter gaat met je gebruik? ā¤ļø
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."