Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Apotheker zei: 1: N-ethylpentedrone (kristal) 2: dexamfetamine / amfetamine 3: 2c-b 4: a-pihp 5: 2f-dck Worth mentions: Mdma 3-mmc 3-cmc N-ethylhexedrone Kratom Phenibut Klik om te vergroten... hoezo vind jij de kristal fijner?"
"zou eerder designer drugs gebruiken dan is het tenminste puur en easy te dosen"
"tony211 zei: Hey, daar ben ik nu toevallig naar aan het kijken. Denk je dat 4f-mph een goede vervanger is voor dex? Zeg 30-45mg per dag? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar zag handige (goedkope) pellets op een RC site. Ik ben aan het twijfelen... Klik om te vergroten... Ja hoor veel goede verhale zou nog dd research doen voor de zekerheid"
"Hey sinds alles weer open is wil ik graag 2 keer in de maand naar een technoclub, de vraag is, is 14 dagen ertussen van een redelijk hoge dosering(adhd) voldoende? Zelf gaat mijn voorkeur naar 3-fa uit omdat het vaak puur is"
"Bonko3ng zei: Gezond is het niet mja daarvoor doe je het ook niet. Ik zeg dat het prima kan al ben je dan vlakbij wekelijks gebruik en dan wordt het 2x per week etc etc ... Bedenk goed of je die grens wel wil overgaan Klik om te vergroten... Nee precies ik hou het zeker in de gaten hoe en wat , toen 3mmc vaker werd dan ik wilde had ik het gelijk weggedaan en heb beloofd aan vrienden dat ik alleen eens in de 2 weken naar technofeestjes ga"
"Beergh zei: Ben bang inderdaad dat ik toch op een of andere manier weer echt aan G zal moeten komen. op je vraag: Ben een grote jongen en begin dan ook doorgaans iets hoger dan de meesten. Van die startdosering ( die voor iedereen zal verschillen) neem ik dan na zo'n 1,5 uur nog eens 80% en in het geval van een derde dosering na 1,5 uur weer iets minder, say 70-75 procent. Verder dan dat ga ik eigenlijk nooit. Klik om te vergroten... Ah top thanks voor het antwoord"
"RXEFC zei: Ik weet niet of je er verstand van hebt, Maar ik ben lichamelijk afhankelijk van GHB. Ik zit nu op de 3,5/4 ml per 2 uur. nu heb ik al een week of 2 GHB met BDO ipv GBL, en het werkt voor mij hetzelfde. Alleen kan ik er niet “dol” van worden, het echte ghb effect. Maar dat kon/wilde ik toch al niet meer. nu mijn vraag, is BDO meer schadelijk? Ik dacht als je verslaafd was je aan de GBL verslaafd was. Klik om te vergroten... naja ghb is idd wel het cleanste van die 3 durf niet te zeggen hoe schadelijker die andere 2 zijn"
"GABA-B Bonanza zei: En GBL geeft de beste high maar is lastig om heel weekend er op door te gaan. Klik om te vergroten... ben benieuwd naar gbl tbh"
"FredKroket zei: Het 'cleane' GHB effect, hoe tegenstrijdig.. Klik om te vergroten... naja ik vind gaba drugs altijd wel clean voelen zoals benzos of ghb alleen alcohol voel ik me echt viesbij of gewoon teveel gezopen hahahha"
"Geneesmiddel zei: M en (veel) ket, komt een bijzondere psychedelische gloed overheen met een intens relaxt gevoel. Maarja voorderest op wiet en alcohol na weinig gecombineerd. Klik om te vergroten... eerste khole was met mdma en wtf, ik wist niet wat ik mee maakte lag met een andere vriend op bed en hij vroeg hoe het met me ging maar ik wist echt even niet meer wat de realiteit was en toen ik mijn ogen open deed zag ik alles nog steeds niet als de realiteit en sloeg hem keihard op zn bek uit response en 5 seconde later vroeg ik aan hem: HEB IK JE GESLAGEN?! hele avond sorry tegen hem gezegd maar Kholes zijn echt eng als je ze niet verwacht Maar favoriete combi is Nog steeds MDMA + lachgas + een of twee sleutelpuntjes ket na de piek"