Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb je het stimfappen overwonnen inmiddels? Zo ja hoe heb je dat gedaan? Ik zit er zelf ook namelijk mee, vreselijke gewoonte."
"Heb dit zelf gehad op LSD. Had hier een bad trip en had 2 dagen niet kunnen slapen door angst en paniek. Bij mij is het vanzelf over gegaan, het duurde bij mij wel een lange tijd (half jaartje) maar ben er helemaal bovenop. Je lichaam heeft rust nodig, zoek niet op forums op van doem verhalen dit voedt je angst. Blijd ff van de drugs af, ook koffie. Die spanningen en vage gevoelens gaan weer weg. Succes!"
"Hee, Hebben mensen ervaring met phenibut? En wat is het verschil tussen Russische farmaceutische phenibut en de phenibut HCL poeders die je kunt kopen in Nederland? Wou het binnenkort een keer proberen om proberen wat socialer te zijn. Thx!"
"Hardcore_frk zei: Ben je inmiddels alweer wakker? Klik om te vergroten... Jup helemaal niks van gemerkt. misschien wel ontspannen wakker geworden maar zal placebo zijn denk ik. Zijn wel Nederlandse pillen en zien er legit uit."
"inner_search zei: Wat verwachte je ?. Wegzweven op een roze wolk ?. Diazepam maakt je gewoon wat chiller en dempt gevoelens , van 15mg ga je echt niet zo veel voelen als je van nature al een rustig iemand bent. Kwamen ze los of in een strip ? Konden even goed 2mg pilletjes zijn , dan had je maar 6mg op. maar we zijn aan het speculeren en dat is niet toegestaan hier. only way to find out is je pillen cruschen tot poeder en laten testen. Klik om te vergroten... Zitten in een strip en staat 5mg op. Nee had niet verwacht dat je op een roze wolk zit, maar had wel gelezen dat zonder tolerantie 15mg diazepam kan inslaan. ga zeker een benzo testje kopen. thx voor je antwoord."
"Hoi Drugsforum, 3 weken terug heb ik een bad trip gehad op MDMA. Ik begon met 1 likje en voelde na een uur niks. vervolgens heb ik na dit uurtje een wat groter likje genomen. 10 minuten na dit likje had ik een enorme angst klap en spijt dat ik dat had gedaan. Na een half uur proberen de angst te overwinnen heb ik toch 2 pilletjes diazepam genomen. Dit hielp erg met de rust en heb ik de volgende dagen ook geen last van gehad. Helaas nu 3 weken verder krijg ik toch een depressief en een beetje angstig gevoel over mij heen. Ik voel me leeg en hopeloos. Zou dit kunnen komen door de MDMA? Zelf had ik een badtrip op LSD een jaar geleden, hier had ik veel meer last van en ook lichte depersonalisatie. Hier ben ik goed mee weg gekomen en was helemaal ''genezen'' paar maanden erna. Nu heb ik spijt van de MDMA. Het vreemde vind ik dat ik pas weken later klachten krijg. Zijn er mensen die hier ook last van hebben gehad? Erg bedankt alvast!"
"1. Truffels (eerste drug dat ik gedaan heb naast wiet, beste avond van mn leven) 2. Ketamine (leuk dat je gevoelens en emoties dicht bij elkaar komen te liggen) 3. MDMA (verbondenheid met vrienden) 4. speed (wel met benzo erna) 5. Kratom (lekker thuis of tijdens werk)"
"Hey! Hebben mensen ervaring met dexamfetamine? en wat is de dosis voor recreatief gebruik eerste keer? het is een isomeer van speed dus moet er oplijken maar meer weet ik er niet van."
"Ik heb sinds kort Tilidine 200mg kunnen krijgen. Hebben mensen ervaring met deze opiaatachtige stof? Veel mensen zeggen dat het op tramadol lijkt zonder de nare bijwerkingen. Zelf heb ik ervaring met tramadol en kratom, vind ze zeer aangenaam om ze 1x per maand in deze barre lockdown tijden te doen."
"Goeiedag allemaal, Ruim 3 maanden geleden heb ik de eerste keer LSD geprobeerd (110ug getest). Op de piek was het voornamelijk een oncomfortabele en angstige trip, Heb hier dagen erna niet kunnen slapen en heb ook dik 2 maanden angst klachten gehad hierdoor. Ook heb ik oogruis en dat alles lichtjes begon te ademen ervaren dat eindelijk flink begint te minderen nu (HPPD?). Nou is mijn vraag als ik over enkele maanden geen klachten meer heb en bijvoorbeeld een lage dosis xtc of keta ga proberen de situatie terug kan roepen? Heeft iemand hier ervaring mee? Heb veel ervaring met truffels en xtc, keta maar heb hier nog nooit klachten van gehad. Ook hield ik minimaal een maand pauze tussen gebruiksmomenten. Alvast erg bedankt!"