Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laramonjour zei:
Datura

Bij deze een bedankje voor de idioten die dit wel doen en mij voorzien van de meest bizarre tripreports die ik ooit heb gelezen
Klik om te vergroten...
Klinkt als een uitdaging

r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij is het een mix van alcohol en benzos
Heeft me een hoop boetesen taakstraffen opgeleverd de laatste 2.jaar
Ben er hier de laaste 3maanden tog zwaar van afgekickt de benzos
Gebruik ze aleen nog maar thuis na een lang weekend stims om te chillen en in slaap te vallen
Na een avond stims en alcohol stop ik meestal nu een Paar uur met alcohol voor ik me benzos neem
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Klinkt als een uitdaging

Klik om te vergroten...
Mentally, Datura can cause amnesia, confusion, psychosis, and hallucinations

Zozo! In ieder geval kan je er wel van gaan hallucineren. Klinkt fantastisch!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Liefde, gevaarlijkste drug die er is. En datura daar blijf ik ook lekker van af.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk topic! Voor mij is salvia en yopo een no-go en dmt doe ik pas als ik er klaar voor ben.. In de verre, verre toekomst :relieved: Buiten dat blijf 'k af van sterke stims, denk aan meth en pyro's. Gaat sowieso een probleem worden, dat weet 'k nu al
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Een echte psychonaut kent geen angst voor psychedelica aangezien hij of zij niks heeft om te verbergen.
Klik om te vergroten...
Ah, is dat het
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Drugs waar ik echt bang van ben en hierdoor ook nooit zal nemen, zijn heroïne, crack, krokodil, crystal meth en opiaten en opioïden tout court.

En een gore drug die ik wel heb gebruikt, nl GHB, heeft me 2 x zeer slechte en angstige ervaring opgeleverd. Dus da's totaal een no go voor mij. O-DSMT ook enkel nare ervaringen mee (2x) en eveneens giga STOP op dit spul.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Liefde, gevaarlijkste drug die er is
Klik om te vergroten...
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Klik om te vergroten...

Tot je met je smikkel op de bodem smakt in een donker gat 🤷‍♂️🤣. Gelukkig mijn relatie zit wel goed 👌.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Klik om te vergroten...
Moet je wel je zwemdiploma hebben
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Salvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Pfoe, dit brengt echt even veel herkenning naar boven.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik heb tijdens mijn alohol cold turkey detox heel lang wakker gebleven en heb echt hele nare hallucinaties gezien. Niet van echt te onderscheiden. Ik zat toen bij de dokter half naar adem te happen, alles golfde en ik voelde me de hele tijd alsof ik ket op had.

Kijk uit want het slapen is echt veel belangrijker dan je denkt!
Klik om te vergroten...
Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!

D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!

Klik om te vergroten...
Los van niet kunnen slapen vond ik de alcohol ontwenning vrij mild. En kom niet met dat ik niet veel dronk om genoeg ontwenning te krijgen, ik dronk echt wel stevig en lang. En na, je voelt het wel maar zodra je de alcohol ziet als puur gif en dat elk aspect in je leven verbeterd als je stopt met het te te drinken dan is het een cakewalk.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sisyphus zei:
Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.

Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
Klik om te vergroten...
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sisyphus zei:
Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus)
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk gaat het erom wat er in je bloed komt, niet hoe het er komt. Ketamine is bijvoorbeeld iets heel anders dan cocaïne en om ze over een kam te scheren omdat ze doorgaans gesnoven worden vind ik zelf niet helemaal fair.

Wel goed dat je harde grenzen stelt voor jezelf!

Ohja coke = SOS trouwens :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is de neus niet gemaakt om stoffen op te snuiven in poeder, net als roken, dus het lichaam ontwikkelt een natuurlijke tegen reactie
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
DMT , omdat het mogelijk je denkwijze kan veranderen, daar zit ik niet op te wachten, of misschien ook wel. De (ook al zou die nog zo klein zijn) kans dat het mijn denkwijze de verkeerde kant op veranderd is mij het risico niet waard! of ik er echt bang voor ben, maar wat vind je bang , dat is allemaal relatef
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Acid. Daar ben ik bang voor.de reden:
Wat ben ik daar een partij bad op gegaan!
Vre -se- lijk.
Ruim 40 jaar naderhand kan ik me elk detail nog vers voor de geest halen...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Datura Stramonium in trip hoeveelheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."