#1
Klinkt als een uitdagingDatura
Bij deze een bedankje voor de idioten die dit wel doen en mij voorzien van de meest bizarre tripreports die ik ooit heb gelezen
Klinkt als een uitdagingDatura
Bij deze een bedankje voor de idioten die dit wel doen en mij voorzien van de meest bizarre tripreports die ik ooit heb gelezen
Mentally, Datura can cause amnesia, confusion, psychosis, and hallucinationsKlinkt als een uitdaging
Ah, is dat hetEen echte psychonaut kent geen angst voor psychedelica aangezien hij of zij niks heeft om te verbergen.
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk tochLiefde, gevaarlijkste drug die er is
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Moet je wel je zwemdiploma hebbenLekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Pfoe, dit brengt echt even veel herkenning naar boven.O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:
O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...drugsforum.nl
Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!Ik heb tijdens mijn alohol cold turkey detox heel lang wakker gebleven en heb echt hele nare hallucinaties gezien. Niet van echt te onderscheiden. Ik zat toen bij de dokter half naar adem te happen, alles golfde en ik voelde me de hele tijd alsof ik ket op had.
Kijk uit want het slapen is echt veel belangrijker dan je denkt!
Los van niet kunnen slapen vond ik de alcohol ontwenning vrij mild. En kom niet met dat ik niet veel dronk om genoeg ontwenning te krijgen, ik dronk echt wel stevig en lang. En na, je voelt het wel maar zodra je de alcohol ziet als puur gif en dat elk aspect in je leven verbeterd als je stopt met het te te drinken dan is het een cakewalk.Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.
Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
Uiteindelijk gaat het erom wat er in je bloed komt, niet hoe het er komt. Ketamine is bijvoorbeeld iets heel anders dan cocaïne en om ze over een kam te scheren omdat ze doorgaans gesnoven worden vind ik zelf niet helemaal fair.Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus)
Eigenlijk is de neus niet gemaakt om stoffen op te snuiven in poeder, net als roken, dus het lichaam ontwikkelt een natuurlijke tegen reactieMag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."