#1
Moet je wel je zwemdiploma hebbenLekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Moet je wel je zwemdiploma hebbenLekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Pfoe, dit brengt echt even veel herkenning naar boven.O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:
O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...drugsforum.nl
Los van niet kunnen slapen vond ik de alcohol ontwenning vrij mild. En kom niet met dat ik niet veel dronk om genoeg ontwenning te krijgen, ik dronk echt wel stevig en lang. En na, je voelt het wel maar zodra je de alcohol ziet als puur gif en dat elk aspect in je leven verbeterd als je stopt met het te te drinken dan is het een cakewalk.Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.
Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
Uiteindelijk gaat het erom wat er in je bloed komt, niet hoe het er komt. Ketamine is bijvoorbeeld iets heel anders dan cocaïne en om ze over een kam te scheren omdat ze doorgaans gesnoven worden vind ik zelf niet helemaal fair.Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus)
Eigenlijk is de neus niet gemaakt om stoffen op te snuiven in poeder, net als roken, dus het lichaam ontwikkelt een natuurlijke tegen reactieMag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
DOC en delirants als Datura. Salvia is eng en interessant. Wel absoluut een trip sitter nodig. LSD zelfde, al heb ik daar geen ervaring mee (op mini dosis faal na).
spacecake en datura en jenkem
Nee ik ben bang dat ik het te lekker ga vinden.....Tja de ervaringen verschillen flink. Maar ik vind LSD heel vriendelijk onder de psychedelica. Al helemaal vergeleken met salvia. Met 90 tot 120mcg had ik meestal geen moeilijke momenten.
Truffels vond ik wat dat betreft altijd spannender. Minder voorspelbaar.
Aaah juist jenkem. En wat boezemt je de angst in? De bereiding, de effecten of de veroordeling van je omgeving als ze je voor de zoveelste keer uit de gierput moeten vissen?
en IM?Alles waarvan ik IV zou overwegen als ROA.
En Datura
Je snapt wel wat ik bedoel.en IM?
ja maar nu ben ik oprecht serieus (leuk dat ik dat moet vermelden want ik moet wel)Je snapt wel wat ik bedoel.
Ooh okee dan. Sorry dat ik het verkeerd opvatte.ja maar nu ben ik oprecht serieus (leuk dat ik dat moet vermelden want ik moet wel)
maar ik vind de drempel naar IM juist enger laag als IV.
IV is echt never nooit een optie maar juist de openheid van IM vind ik enger.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."