Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MaddMonkey zei:
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Klik om te vergroten...
Moet je wel je zwemdiploma hebben
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Pfoe, dit brengt echt even veel herkenning naar boven.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
MaddMonkey zei:
Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!

Klik om te vergroten...
Los van niet kunnen slapen vond ik de alcohol ontwenning vrij mild. En kom niet met dat ik niet veel dronk om genoeg ontwenning te krijgen, ik dronk echt wel stevig en lang. En na, je voelt het wel maar zodra je de alcohol ziet als puur gif en dat elk aspect in je leven verbeterd als je stopt met het te te drinken dan is het een cakewalk.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sisyphus zei:
Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.

Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
Klik om te vergroten...
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sisyphus zei:
Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus)
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk gaat het erom wat er in je bloed komt, niet hoe het er komt. Ketamine is bijvoorbeeld iets heel anders dan cocaïne en om ze over een kam te scheren omdat ze doorgaans gesnoven worden vind ik zelf niet helemaal fair.

Wel goed dat je harde grenzen stelt voor jezelf!

Ohja coke = SOS trouwens :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hiyou zei:
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is de neus niet gemaakt om stoffen op te snuiven in poeder, net als roken, dus het lichaam ontwikkelt een natuurlijke tegen reactie
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
DMT , omdat het mogelijk je denkwijze kan veranderen, daar zit ik niet op te wachten, of misschien ook wel. De (ook al zou die nog zo klein zijn) kans dat het mijn denkwijze de verkeerde kant op veranderd is mij het risico niet waard! of ik er echt bang voor ben, maar wat vind je bang , dat is allemaal relatef
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Acid. Daar ben ik bang voor.de reden:
Wat ben ik daar een partij bad op gegaan!
Vre -se- lijk.
Ruim 40 jaar naderhand kan ik me elk detail nog vers voor de geest halen...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Datura Stramonium in trip hoeveelheid.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#11
DOC en delirants als Datura. Salvia is eng en interessant. Wel absoluut een trip sitter nodig. LSD zelfde, al heb ik daar geen ervaring mee (op mini dosis faal na).
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacecake en datura en jenkem
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cardboard zei:
DOC en delirants als Datura. Salvia is eng en interessant. Wel absoluut een trip sitter nodig. LSD zelfde, al heb ik daar geen ervaring mee (op mini dosis faal na).
Klik om te vergroten...

Tja de ervaringen verschillen flink. Maar ik vind LSD heel vriendelijk onder de psychedelica. Al helemaal vergeleken met salvia. Met 90 tot 120mcg had ik meestal geen moeilijke momenten.
Truffels vond ik wat dat betreft altijd spannender. Minder voorspelbaar.

De Apotheker zei:
spacecake en datura en jenkem
Klik om te vergroten...

Aaah juist jenkem. En wat boezemt je de angst in? De bereiding, de effecten of de veroordeling van je omgeving als ze je voor de zoveelste keer uit de gierput moeten vissen?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Tja de ervaringen verschillen flink. Maar ik vind LSD heel vriendelijk onder de psychedelica. Al helemaal vergeleken met salvia. Met 90 tot 120mcg had ik meestal geen moeilijke momenten.
Truffels vond ik wat dat betreft altijd spannender. Minder voorspelbaar.



Aaah juist jenkem. En wat boezemt je de angst in? De bereiding, de effecten of de veroordeling van je omgeving als ze je voor de zoveelste keer uit de gierput moeten vissen?
Klik om te vergroten...
Nee ik ben bang dat ik het te lekker ga vinden.....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alles waarvan ik IV zou overwegen als ROA.
En Datura
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Alles waarvan ik IV zou overwegen als ROA.
En Datura
Klik om te vergroten...
en IM?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
en IM?
Klik om te vergroten...
Je snapt wel wat ik bedoel.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Alle pyro's, clonazolam
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Je snapt wel wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...
ja maar nu ben ik oprecht serieus (leuk dat ik dat moet vermelden want ik moet wel)
maar ik vind de drempel naar IM juist enger laag als IV.

IV is echt never nooit een optie maar juist de openheid van IM vind ik enger.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
ja maar nu ben ik oprecht serieus (leuk dat ik dat moet vermelden want ik moet wel)
maar ik vind de drempel naar IM juist enger laag als IV.

IV is echt never nooit een optie maar juist de openheid van IM vind ik enger.
Klik om te vergroten...
Ooh okee dan. Sorry dat ik het verkeerd opvatte.
Nee, beide niet. Teveel risico's, en gewoon, ja, mentaal is dat voor mij de grens naar junkie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...111213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."