Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pleuny wants to speak to the manager! Nee serieus, van sommige benzo's raak je snel afhankelijk, keertje 3 avonden clonazolam gebruikt en was een week ziek. Gewoon doorbijten, geen xanax gebruiken tot je je weer normaal voelt en daarna je gebruik beperken. Potje melatonine kan je voor een paar eurie bij de drogist kopen, dan lukt slapen misschien wel"
"Ik heb 2 keer lichte benzo withdrawal gehad en wat mij verassend goed heeft geholpen zijn slaapmeditaties. Zoek op yt op 'guided sleep meditation', je gaat je dan geleidelijk meer lichamelijk en geestelijk ontspannen en zo lukt het beter om in slaap te vallen. Hoop dat het ondertussen wat beter met je gaat"
"Dirkjan zei: Ik zou eerder zeggen appels met een bedorven druif. Klik om te vergroten... Zeg dat wel, kan er onderhand zelf niet vanaf blijven maar pohhh 'tis nauwelijks leuk. Gewoon benzo effect, beetje speedy rond het eind. Geen reet aan, 'k zou zeggen probeer het als je benieuwd bent maar verwacht niet te veel haha @Pleuny"
"Dirkjan zei: Nausea: "Het is vet kut en helemaal niet leuk". Nausea: "Probeer het maar". Klik om te vergroten... Haha beetje tegenstrijdig idd :P Als hij er benieuwd naar is en 't wilt proberen lekker doen, kan mij het schelen Dirkjan zei: Je hersenen liggen nog in je kluisje Nausea, die was je vergeten. Klik om te vergroten... Thx, zou niet de eerste keer zijn Kom net terug van een wandeling, ben kapot lol"
"Dirkjan zei: Niet erg hoor. Een wandelingetje is ook hartstikke vermoeiend. Klik om te vergroten... Zeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk"
"Die man had mijn familie (oma, tantes) ontmoet op de camping in Frankrijk (ik verzin dit ook niet) en is nog jarenlang als 'ie in de buurt was voor z'n shows thee gaan drinken met m'n oma. Altijd hartstikke aardige vent geweest. Heb hem nooit ontmoet, maar vroeger draaide m'n moeder het vaak in de auto. Eerste keer dat 'k daadwerkelijk verdrietig ben om de dood van een zanger.. Van de positieve kant, hij heeft meer achtergelaten dan de meeste mensen. Rust zacht man.."
"Beste ervaringen: 1. 1p-LSD 2. 2f-dck 3. Clonazolam+ O-dsmt Meest gebruikt/misbruikt: 1. Rc benzo's (Clonazolam, nu vervangen door bromazolam { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } En pyrazolam, soms flunitrazolam..) 2. O-dsmt 3. Alcohol Sja zit toch verschil in. Hoe minder je iets gebruikt hoe specialer het wordt, elke dag aan de lsd gaat een beetje moeilijk en 2fk zou niet zo hoog staan als 'k er daadwerkelijk een tolerantie voor had lol, gebruik het max. 1 keer per maand maar vaak dat niet eens. Die 2e lijst is om m'n koppie stil te krijgen."
"Zat eind vorig jaar ergens mee (niks bijzonders) dus ik appte m'n beste vriendin er over, uitleg, wat ik nou moest doen en de hele mikmak. Maar ze reageerde een beetje met zo'n 'oh'-antwoord en normaal komt er een halve monoloog uit dus vond het al raar, ik dacht 'neuhh niks voor haar, heb 'k iets gezegd ofzo?'. Dus ik naar boven scrollen, dacht misschien heb 'k iets lulligs gezegd oid. Nou dat dan weer niet maar wel exact dat zelfde verhaal over waar 'k mee zat had 'k de dag ervoor gestuurd, gewoon normaal antwoord gekregen maar was 't compleet vergeten. En dit 's niet 1 keer maar tientallen keren Deze leven"
"Haha shit zat vanavond aan de dex (puur uit verveling) en merkte precies hetzelfde :P (heb ook last van m'n longen/keel) Zou echt niet weten waarom het is maar ben blij dat 'k niet de enige ben in ieder geval lol. Weet iemand waarom?"
"Zou het wegkieperen, die grafbenzo's doen niemand goed. Ben normaal wel zo'n wah wah drugs zijn goed figuur maar benzo's zijn zo kut.. Kieper het weg, je mist niks!"