Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha ik werk niet voor de overheid , check hier mijn linkedin voor de nieuwschierigen haal hem met een half uur weer weg"
"Haha hier zoek hem zelf maar op, kan de link niet vinden. ***** is mijn naam. En dan diegene de in de windmolentjes werkte . En ik zou het waarderen als jullie me toevoegen en je gebruikersnaam zouden zeggen , blijft uiteraard anoniem!"
"Ik weet zeer zeker wat ik bedoel , dus AUB niet zo bevooroordeeld."
"hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben lijkt me, kan aan mij liggen hoor ."
"haha kan wel de hele nacht in discussie. Ga eerst even monoloog google, jup ik heb andere specialiteiten en ik schaam me er niet voor. Maar ik ga nog wel even een reactie geven uiteraard."
"Staan in de vragen er onder , elke omstandigheden zijn anders!!"
"Zanza zei: Tevaakfeest Klik om te vergroten... zat tussen feest en oppassen in. IK kan je de details helaas niet vertellen."
"Nope is niet 100% een monoloog, als ik de beschrijving van google lees. "Van bevooroordeeling (nee jij weet zeker dat ik onveilig(er) rijd met een paar kleine lijntjes 3mmc, kan je niet weten, mocht ik na het casino gaan dan weet ik wel waar ik op moet gokken uiteraard. Je snapt mijn punt denk ik wel. is weinig sprake hoor (weet je het zeker!- betrekking op of er sprake was van bevooroordeling, ik vraag me af: ) , ik oordeel namelijk niet op een gebrek aan informatie (gebrek aan informatie/oordelen op precies de informatie: komt bijna op hetzelfde neer. Als ik elk detail moet vertellen dan heb ik hier een 48/7 taak aan, bij wijze van spreken. Ik vertel op het begin iets, 10 g 3mmc nog wat, Je doet haast op mij overkomen alsof: je verplicht bent om 100% van de details moet vertellen, anders vind je het gerechtvaardigd op gebrek van informatie te bevooroordelen (oneindige discussie). Zoals ik zei heb ik alles behalve onveilig gereden (zou diegene die onveilig rijd misschien ook wel zeggen haha) Maar ik ben er zelf toch echt van overtuigd dat ik niet minder veilig heb gereden(ja hier kan je dus niks/weinig mee ). Zegt misschien meer over mijn "normale" ,houden het op nuchter, dit wil niet zeggen dat ik met mijn "normale" rijstijl meer mensen in gevaar breng dan een gemiddelde bestuurder. Ik zeg het er maar bij, anders word er zo goed als gegarandeerd daar weer op gereageerd. Mogelijk om mij weer lullig weg te zetten , omdat blijkbaar op het drugsforum: als het over bepaalde onderwerpen gaat, je eigenlijk geen eigen mening/(mogelijk)feiten mag hebben. Jup als iedereen onder invloed van 3mmc zou rijden dan zou ik de straat (ook)niet meer op durven. (: namelijk de ontzettend laconieke manier waarop je praat over rijden onder invloed. En ja, daar heb ik een ontzettend sterk oordeel over.") Hier kan ik alleen al wel een week discussie over voeren. Ik vertel mijn beleving, daar zijn forums toch onder andere voor dacht ik. Als je zegt ònder invloed` bedoeld, ja waar stel je de grens. Waarom is koffie niet verboden bla bla bla, kost me teveel tijd dit. Voor mij was de grens in dit geval± Paar lijntjes van een stof nemen waarom ik van wist wat het bij me deed (Niet 100%, maar dat weet niemand), Een stof nemen wat mijn rijstijl (dan heb ik het niet over het, persoonlijke rijvermogen)n iet dusdanig aantast dat ik of anderen meer risico liep op een ongeval en enz (juist minder denk ik zelf, durf het bijna met 100% zekerheid te zeggen), lees hierboven ergens. Ja dit is bij de meesten niet zo, dus er moet ergens een grens zijn. Kijk hoe in hoe verre dit je kan beoordelen, gaat te diep dit weer, kost teveel tijd.) en enz. en enz."
"ljuv zei: Seuw lekker bezig pikkie... Dat je hier je verhalen kwijt wilt is je (volgens mij, maar helaas) goed recht. Maar goed, als ze zo dom, onverstandig en tegen elke vorm van harmreduction (#1 reden van het bestaan van dit forum) ingaan, kun je een hoop negatieve reacties of "haat" van de rest van het forum verwachten. Voornamelijk om te voorkomen dat andere lezers denken dat het normaal of okay is wat je doet. Isnie. Klik om te vergroten... Kijk mooi punt dit, er word hier dus liever gekeken na harm reduction, dan na de werkelijkheid of iets er tussen in. Je hebt mij niet horen zeggen dat ik het nu normaal vind om onder invloed van 3mmc te rijden. Ook al zijn er uitzonderingen, het gaat meer om ergens een grens stellen. Of te wel er word liever iets verdraaid (uit harm reduction) dan mensen de complete waarheid te geven, ik zit goed toch"
"Na 2 dagen fluntrazolam , veel te hoge dosissen (-/+16 zegels in 2 dagen, hoeveel mg weet ik niet meer ) om in slaap te komen na 3mmc. Overal geluiden, gevoel dat er iemand op mijn rug zat terwijl ik op bed lag (had gelukkig weinig angst door de phenibut). Op een gegeven moment kreeg ik een harde druk in mijn rug ( ja nuchter/zonder afkickverschijnselen had ik gezworen dat het echt was). Ik keek op een gegeven moment na buiten en dacht dat ik inbrekers zag bij de buren, er was al een keer eerder ingebroken. Ja heb gewoon echt mensen zien lopen, getinte medemens, een wees na mij en gebaarde iets van dat hij naar mij toe kwam (hallucinaties). Ik riep mijn vader en zij tegen hem kom mee er zijn inbrekers bij de buren. Daar liep ik heen met een rambo mes en pepperspray (vader zei laat dat mes liggen en ik luisterde toch nog maar hem.) Daar liep ik voorop met een zaklamp met een noodgang naar het huis van de buurman. Niets te zien gelukkig (anders had ik ze gepakt haha, of dat dacht ik toen) en ik was weer rustig. Ben toen weer naar bed gegaan en heb daar half slapend de (schijnslaap of weet ik veel wat) nacht voorgezet. Heb nooit fluntrazolam weer gehad haha."