Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is LSD niet onzettend licht? Hoe moet dat eruitzien vraag ik mij af. Ontzettend zonde overigens. Breng maar hier ter research doeleinden"
""
"Tänzel to the core zei: Ketamine, ik snap niet dat mensen in een k-hole willen komen….eng! Klik om te vergroten... Wà t Wat is er eng aan voor je? Het kan, zoals andere trips, wat overweldigend zijn. Maar het kan echt prachtig zijn imo Zolang je maar niet hoeft te lopen. Oef.."
"Rain zei: In combinatie met de juiste setting, drugs, muziek etc kan het best fijn zijn! Met mate en maten... Maar een beetje teveel is al gauw vervelend en kan angst opwekken idd.. Klik om te vergroten... Oh nee ik vind het echt heerlijk. Intens, maar heerlijk. Volgens mij kan ik mij gewoon goed overgeven. Salvia vond ik ook intens maar super interessant (wel minder behoefte aan om nog eens te gebruiken)"
"Ik heel toevallig ook niet. Tik em aan Dirkie"
"StartedYoungStillProblems zei: ze zei dat ik er maar vaseline op moet smeren Klik om te vergroten... Sorry, het zal de vaagheid zijn, maar ik moest hier echt om lachen. Maar helemaal kut natuurlijk en kan echt niet. Succes verder gappie"
"De vragen hier waren al van het niveautje natte pep voorheen, maar nu is het helemaal natte krant werk. De tering zeg"
"Anoniemus zei: Oke dus zonder levamisol, zou je die moeheid na de tijd minder hebben.... Waarom word het niet versneden met bijv meel, is tenminste niet schadelijk Klik om te vergroten... HAHAHAHA MEEL ja hoor Ga jij even lekker meel naar binnen snuiven."
"Wat vraag je nu precies? Ik lees over vertrouwen dat geschaad is. Dat zal je toch echt bespreekbaar moeten maken met degene waar het over gaat en wat er nodig is om dat vertrouwen te herstellen. Van een paar keer blowen ben je overigens niet gelijk verslaafd. Verzwijgen van gebruik doen gebruikers nogal snel door onbegrip en taboes rondom gebruik."
"Altijd fijn om geconfronteerd te worden met mijn toekomstbeeld.."