Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eve's drop zei:

Speelt ze zo goed
Klik om te vergroten...

Amfetamine psychosis at it's finest
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Wat een film he!
Klik om te vergroten...

Gelijk geen zin om hem weer te zien zo goed.
Maar gaat snel weer gebeuren.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Wat een film he!
Klik om te vergroten...


Deze is ook ultra goed!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purplext zei:
Nee
Klik om te vergroten...

Nee?

Ook niet als white rabbit zegt dat je na een 50 strip lsd zegt de boombox in het bad te gooien op de hoogste noot?

Na 10 druppels adrenochrome een hagedissenstaart omdoen en wakker worden zonder geheugen met een minderjarig meisje in een hotelkamer?

Maar ik snap je wel.

Everything is dose dependent.
Sometimes less is more!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Maar ik snap je wel.
Klik om te vergroten...
Leg eens uit 😁
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat je niet bang bent voor drugs.

Het is maar een substantie die op tafel ligt of in de kast.

Doet niemand wat kwaad uit zichzelf, behalve als je besluit het tot je te nemen. Dan kunnen er angstige momenten ontstaan.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Dat je niet bang bent voor drugs.

Het is maar een substantie die op tafel ligt of in de kast.

Doet niemand wat kwaad uit zichzelf, behalve als je besluit het tot je te nemen. Dan kunnen er angstige momenten ontstaan.
Klik om te vergroten...
Top, ik voel me begrepen door jou!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Wat een film he!
Klik om te vergroten...
Pfoe die film. Ooit 's avonds laat gekeken, de hele nacht niet kunnen slapen 🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.
Klik om te vergroten...
Dit is een leugen mensen☝🏻 Foei @Neo-Shulginist

Wanneer je codëinetabletten fijnmaalt en vervolgens met bepaalde chemicaliën gaat bewerken ontstaat er een nieuwe stof desomorphine (krokodil) door de korte werking van deze opoide en het enorm vaak 💉 gaat heel je huid ervan naar de kloten omdat er echt troep aan chemicaliën achterblijven in de meuk wat die gebruikers helemaal kapot maakt


Desomorfine is net als heroïne een aan morfineverwante stof en is zeer verslavend. In tegenstelling tot wat men verwacht is heroïne weinig belastend voor het lichaam. Het is vooral de apathische uitwerking en de noodzaak om alsmaar te zoeken naar een nieuw shot dat ervoor zorgt dat heroïneverslaafden zichzelf verwaarlozen en daardoor lichamelijk achteruit gaan. Morfine en schone desomorfine zijn evengoed weinig belastend voor het lichaam.

Helaas wordt het een ander verhaal wanneer men besluit zelf desomorfine van huis-, tuin- en keukenmiddelen te maken, zoals in Rusland op grote schaal plaatsvindt. Rusland kampt namelijk al enige jaren met een verschrikkelijk drugsprobleem dat resulteert in taferelen die rechtstreeks uit de set van een horrorfilm lijken te komen. Bij gebrek aan heroïne synthetiseren Russische heroïneverslaafden zelf desomorfine. Het productieproces vindt op amateuristische wijze plaats met onzuivere stoffen. Als gevolg hiervan ontstaat een middel dat na injectie in de aderen al snel lijdt tot ernstige zweren. Op den duur sterft het vlees af, komen beenderen bloot te liggen en vindt er soms zelfs spontane amputatie plaats.

Omdat ledematen bij langdurige gebruik vaak groenig worden en men een soort van schubben krijgt noemt men dit gif-mengsel ook wel krokodil.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Dit is een leugen mensen☝🏻 Foei @Neo-Shulginist

Wanneer je codëinetabletten fijnmaalt en vervolgens met bepaalde chemicaliën gaat bewerken ontstaat er een nieuwe stof desomorphine (krokodil) door de korte werking van deze opoide en het enorm vaak 💉 gaat heel je huid ervan naar de kloten omdat er echt troep aan chemicaliën achterblijven in de meuk wat die gebruikers helemaal kapot maakt


Desomorfine is net als heroïne een aan morfineverwante stof en is zeer verslavend. In tegenstelling tot wat men verwacht is heroïne weinig belastend voor het lichaam. Het is vooral de apathische uitwerking en de noodzaak om alsmaar te zoeken naar een nieuw shot dat ervoor zorgt dat heroïneverslaafden zichzelf verwaarlozen en daardoor lichamelijk achteruit gaan. Morfine en schone desomorfine zijn evengoed weinig belastend voor het lichaam.

Helaas wordt het een ander verhaal wanneer men besluit zelf desomorfine van huis-, tuin- en keukenmiddelen te maken, zoals in Rusland op grote schaal plaatsvindt. Rusland kampt namelijk al enige jaren met een verschrikkelijk drugsprobleem dat resulteert in taferelen die rechtstreeks uit de set van een horrorfilm lijken te komen. Bij gebrek aan heroïne synthetiseren Russische heroïneverslaafden zelf desomorfine. Het productieproces vindt op amateuristische wijze plaats met onzuivere stoffen. Als gevolg hiervan ontstaat een middel dat na injectie in de aderen al snel lijdt tot ernstige zweren. Op den duur sterft het vlees af, komen beenderen bloot te liggen en vindt er soms zelfs spontane amputatie plaats.

Omdat ledematen bij langdurige gebruik vaak groenig worden en men een soort van schubben krijgt noemt men dit gif-mengsel ook wel krokodil.
Klik om te vergroten...

Dopemonster zei:
Dit is een leugen mensen☝🏻 Foei @Neo-Shulginist

Wanneer je codëinetabletten fijnmaalt en vervolgens met bepaalde chemicaliën gaat bewerken ontstaat er een nieuwe stof desomorphine (krokodil) door de korte werking van deze opoide en het enorm vaak 💉 gaat heel je huid ervan naar de kloten omdat er echt troep aan chemicaliën achterblijven in de meuk wat die gebruikers helemaal kapot maakt


Desomorfine is net als heroïne een aan morfineverwante stof en is zeer verslavend. In tegenstelling tot wat men verwacht is heroïne weinig belastend voor het lichaam. Het is vooral de apathische uitwerking en de noodzaak om alsmaar te zoeken naar een nieuw shot dat ervoor zorgt dat heroïneverslaafden zichzelf verwaarlozen en daardoor lichamelijk achteruit gaan. Morfine en schone desomorfine zijn evengoed weinig belastend voor het lichaam.

Helaas wordt het een ander verhaal wanneer men besluit zelf desomorfine van huis-, tuin- en keukenmiddelen te maken, zoals in Rusland op grote schaal plaatsvindt. Rusland kampt namelijk al enige jaren met een verschrikkelijk drugsprobleem dat resulteert in taferelen die rechtstreeks uit de set van een horrorfilm lijken te komen. Bij gebrek aan heroïne synthetiseren Russische heroïneverslaafden zelf desomorfine. Het productieproces vindt op amateuristische wijze plaats met onzuivere stoffen. Als gevolg hiervan ontstaat een middel dat na injectie in de aderen al snel lijdt tot ernstige zweren. Op den duur sterft het vlees af, komen beenderen bloot te liggen en vindt er soms zelfs spontane amputatie plaats.

Omdat ledematen bij langdurige gebruik vaak groenig worden en men een soort van schubben krijgt noemt men dit gif-mengsel ook wel krokodil.
Klik om te vergroten...
En dus is het niet per se de drug, maar voornamelijk de gebruikswijze en het feit dat het middel allerlei vervuilingen bevat wat de gezondheidsproblemen veroorzaakt. En daarover was dus een mediahype waar precies die nuance steeds wegvalt waardoor het lijkt alsof drugs zelfs zulke gore troep zijn dat ze je hele lichaam wegrotten.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
niet alleen drugs.... denk andere apen ook
Klik om te vergroten...
Bowkietow is er niets bij. Ik ben gekke chinpaneee
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Ja jezus overweldigend he.. ik heb even genoeg internet gehad voor vandaag haha:sob:

Like hoe zorgelijk is de staat waarin de mensen die dit doen verkeren wel niet... tjezus
Klik om te vergroten...
hoe ben ik hier verzeld geraakt ????
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Hou op! Schei uit!

20 jaar geleden een aantal tegenstribbelende peulen gegeten in Madrid en drie dagen later wakker geworden... of zit ik nog steeds in die trip?
Klik om te vergroten...
OMG 😱 en dat groeit zo welig waar ik met mn hond wandel…..de zaadjes of de blaadjes giftig ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
Een worstje
Klik om te vergroten...
Dit beestje bij een LSD trip.. niet doen. Lijkt Satan itself dan!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja Salvia dus ook wel, (synthetische) cannaboiden, zware benzo's ivm de zwarte gaten en op een ander soort bang zwarte lijst manier omdat ik weet dat ik er verslaafd aan zou raken dingen als pyrro's, heroïne, crystal. meth.

Misschien nog toevoegen: DMT, iedere keer wel een soort van opgewonden en tegelijk terrified omdat je vooral bij een doorbraak echt helemaal weg bent en je in een spilt second alles loslaat zonder een enkel looprekje of leuning bij de hand met een retourtje hiernamaals/hiervoormaals op zak, lichaam en meeste van je ego achterlatend op het station.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
IMG_20220305_154951.jpg
Fucking prachtiiiiiig
En een welverdiend patatje Bram🤩
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Bekijk bijlage 39172
Fucking prachtiiiiiig
En een welverdiend patatje Bram🤩
Klik om te vergroten...
Ben je daar bang voor??
a
ad_aadLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
LSD. Na een keer ontzettend bad te zijn gegaan, ben ik daar wel klaar mee....
Klik om te vergroten...
wat is er gebeurd tijdens je bad trip?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Ben je daar bang voor??
Klik om te vergroten...
Heh ik zat echt in een ander topic ik zweeeeeer het.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."