Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
s
space-keesLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHB , Het eerste GHB weekend werd ik thuisgebracht in een kruiwagen. Wat een rotzooi kan het zijn, toen was ik nog jong en onverstandig, zoveel waarschuwingen gekregen. Ik had het zelf niet meer in de hand. Ach het is gelukkig goed afgelopen, joepie wat vond mijn vader het leuk! "ik ben trots op je mijn zoon, daar kan je broer nog wat van leren" ging het haha
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotjoch zei:
Een worstje
Klik om te vergroten...
Dit beestje bij een LSD trip.. niet doen. Lijkt Satan itself dan!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja Salvia dus ook wel, (synthetische) cannaboiden, zware benzo's ivm de zwarte gaten en op een ander soort bang zwarte lijst manier omdat ik weet dat ik er verslaafd aan zou raken dingen als pyrro's, heroïne, crystal. meth.

Misschien nog toevoegen: DMT, iedere keer wel een soort van opgewonden en tegelijk terrified omdat je vooral bij een doorbraak echt helemaal weg bent en je in een spilt second alles loslaat zonder een enkel looprekje of leuning bij de hand met een retourtje hiernamaals/hiervoormaals op zak, lichaam en meeste van je ego achterlatend op het station.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
IMG_20220305_154951.jpg
Fucking prachtiiiiiig
En een welverdiend patatje Bram🤩
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Bekijk bijlage 39172
Fucking prachtiiiiiig
En een welverdiend patatje Bram🤩
Klik om te vergroten...
Ben je daar bang voor??
a
ad_aadLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
LSD. Na een keer ontzettend bad te zijn gegaan, ben ik daar wel klaar mee....
Klik om te vergroten...
wat is er gebeurd tijdens je bad trip?
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bang voor:

coke. Kon niet stoppen daarmee vroeger waardoor ik vaak tot eind van de ochtend zat. Gelukkig al bijna 20 jaar niet aangeraakt.

alles wat eindigt op pam. Ken wat mensen die daar niet meer vanaf komen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ziprexa
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Ziprexa
Klik om te vergroten...
smelt op je tong
niet in je hand
@ was en reclame ooit
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#10
5-MeO-DMT ben ik momenteel wel erg bang voor maar ooit ga ik de moed en motivatie vinden om het te ervaren.
P
PechvogelLid
01-01-2024, 00:00
#11
(te)vaakfeest zei:
DMT , omdat het mogelijk je denkwijze kan veranderen, daar zit ik niet op te wachten, of misschien ook wel. De (ook al zou die nog zo klein zijn) kans dat het mijn denkwijze de verkeerde kant op veranderd is mij het risico niet waard! of ik er echt bang voor ben, maar wat vind je bang , dat is allemaal relatef
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
Synthetische cannabinoïden
Klik om te vergroten...
Synthetische cannabinoiden zijn vaak levensgevaarlijk en potent.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vincent A zei:
Fentanyl schrikt al af als je de beelden uit de VS en Canada ziet
Klik om te vergroten...

Ik heb morfine tablet en fentanylpleisters gehad als medicatie. Een paar maanden.
Geloof me; pijn voel je niet meer maar de rest wat je moet voelen ook niet. Ik was echt afgestompt. Over de afkick maar te zwijgen; ook dat was echt zwaar.

Voor mij nooit meer.
Maar zeker niet recreatief
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
3mmc ed, cocaïne en Bromazolam. Gewoon omdat ik zie hoeveel mensen doen alsof er niets aan de hand is met die middelen en tegelijkertijd zie ik dat de gebruikers het niet onder controle lijken te hebben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Opiaten in het algemeen. Ik ga die sederende roes veel te leuk vinden.
K
KleineGroteDwergLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben het eens met 3mmc. Aantal mensen in mijn omgeving zijn er flink verslaafd aan en doen inderdaad alsof er niets aan de hand is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."