Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door een andere post net schoot deze vraag door mijn hoofd. Is er of zijn er middelen waar je oprecht bang voor bent.
En een uitleg waarom zou ook wel interessant zijn 😊

Ik zal er zelf met twee aftrappen:
Clonazolam - bizar potent spul. Bij mij is er geen ruimte tussen recreatief gebruik en intense blackout waarbij ik echt niet meer weet wat ik allemaal uithaal. Als ik nou gewoon knock out zou gaan zoals andere benzos. Maar nee, in eens sta je om 5 uur snachts een eitje te bakken en o-pce te vapen terwijl je zo moet werken. En dan is dat nog relatief onschuldig.

Scopolamine / atropine
Devils breath / angel's trumpet / datura
In het Nederlands bekend als Doornappel. Ik weet niet of deze uitleg behoeft. Een psychedelisch deliriant die ik ken van de meest wilde verhalen. Niet iets wat ik me voor kan stellen om recreatief of zelfs spiritueel te gebruiken.

Dit topic kan weinig goeds brengen bedenk ik me nu ik dit schrijf. Maar ik ben weleens benieuwd.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat van clona herken ik wel toen ik het aan het uitproberen was, haalde ineens me stash erbij en ging vollop aan de 3mmc ruiken



o-dmst, 1 avond gebruiken wil ik t elke keer gebruiken... dus als ik het bestel, bestel ik ook maar voor 1-2 avondjes per zo veel tijd hehe
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia. Dat gaan we niet doen. Ben je helemaal betoeterd.

Een sterke atypische dissociatieve psychedelic. Normaal zou ik er wel een lusten maar deze sla ik echt over.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Scopolamine / atropine
Devils breath / angel's trumpet / datura
In het Nederlands bekend als Doornappel. Ik weet niet of deze uitleg behoeft. Een psychedelisch deliriant die ik ken van de meest wilde verhalen. Niet iets wat ik me voor kan stellen om recreatief of zelfs spiritueel te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook niet heel leuk maar ik tel deze eigenlijk niet omdat dit is eerder op het randje van vergiftigen is sinds de recreatieve dosis en dodelijke dosis zo dicht bij elkaar ligt dat je in principe een soort ijlende doods delier krijgt.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia no problemo. Vond het oprecht een leuk avontuur de keren dat ik het gebruikt had.

Je soulmate ontmoeten daarentegen? Fucking angstaanjagend.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lsd durf ik niet meer nadat ik van spacecake en truffels al een mental collapse krijg

A-pvp en soortgelijken blijf ik ook ver vandaan
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Datura

Bij deze een bedankje voor de idioten die dit wel doen en mij voorzien van de meest bizarre tripreports die ik ooit heb gelezen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
+1 voor salvia haha

De eerste psychedelica die ik ooit nam. Dat was zo bizar en angstaanjagend. Daarna nog een paar keer gedaan zelfs, maar ben toen altijd 'hier' gebleven.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
+1 voor salvia haha

De eerste psychedelica die ik ooit nam. Dat was zo bizar en angstaanjagend. Daarna nog een paar keer gedaan zelfs, maar ben toen altijd 'hier' gebleven.
Klik om te vergroten...
Wat voelde je?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
AlteredState5862 zei:
A-pvp en soortgelijken blijf ik ook ver vandaan
Klik om te vergroten...
En terecht. Helaas ben ik daar dan weer niet bang voor. Zou ik wel moeten zijn na alle ongein die ik ermee heb meegemaakt 🤔
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
mitchieee zei:
dat van clona herken ik wel toen ik het aan het uitproberen was, haalde ineens me stash erbij en ging vollop aan de 3mmc ruiken
Klik om te vergroten...
Goed dat je er alleen maar aan geroken hebt.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
AlteredState5862 zei:
Wat voelde je?
Klik om te vergroten...
Pff ik wilde net gaan slapen. Maar eigenlijk is dit sowieso niet fatsoenlijk onder woorden te brengen.

Eerst dacht ik dat ik het verneukt had. Dat ik de pijp uit was. Toen was er niks, nooit bestaan ook. En daarna zag ik rare visuals waar geen touw aan vast te knopen was.
En het gevoel alsof m'n hoofd tussen het deksel van de kliko zat en constant keihard dichtgeslagen werd.

Even snel de woorden die ik eraan kan koppelen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
het gevoel alsof m'n hoofd tussen het deksel van de kliko zat en constant keihard dichtgeslagen werd.
Klik om te vergroten...
Ah! Nu heb ik een beeld, ik slaap al jaren in een kliko.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
AlteredState5862 zei:
Lsd durf ik niet meer nadat ik van spacecake en truffels al een mental collapse krijg

A-pvp en soortgelijken blijf ik ook ver vandaan
Klik om te vergroten...
Psychedelica zijn een harde klap en kunnen de wereld letterlijk op zijn kop zetten, maar vooral als je nog in een bubbel leefde eerst.

Een echte psychonaut kent geen angst voor psychedelica aangezien hij of zij niks heeft om te verbergen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Werd je ook door een pepermolen gehaald met salvia (Beschrijving van een vriend)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Goed dat je er alleen maar aan geroken hebt.
Klik om te vergroten...
het rook naar meer
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Pff ik wilde net gaan slapen. Maar eigenlijk is dit sowieso niet fatsoenlijk onder woorden te brengen.

Eerst dacht ik dat ik het verneukt had. Dat ik de pijp uit was. Toen was er niks, nooit bestaan ook. En daarna zag ik rare visuals waar geen touw aan vast te knopen was.
En het gevoel alsof m'n hoofd tussen het deksel van de kliko zat en constant keihard dichtgeslagen werd.

Even snel de woorden die ik eraan kan koppelen.
Klik om te vergroten...
Echt goede trips kan je eigenlijk nooit onder woorden brengen. Woorden zijn enkel een manier om te communiceren binnen onze beperkte blik en vooral gericht op doelmatigheid in het dagelijks leven. Iets beperkends als woorden kunnen daarom nooit iets omschrijven dat meer is dan wat je ziet en hoort.

En ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet welke 'versie' van de wereld nou echt is. Er is zoveel dat we niet weten. Dat alleen al is doodeng. Zoveel dat we niet zien. En wanneer we die functionele filters weghalen door drugs, zien we dan wat echt is? Wat is echt überhaupt?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Werd je ook door een pepermolen gehaald met salvia (Beschrijving van een vriend)
Klik om te vergroten...
Sorry, ik kan het niet aardser omschrijven. Dat is gewoon wat salvia met je doet oké 😂

Je dat door een molen of machine heen gehaald worden is een terugkerend ding bij salvia. Ik heb me ook rot gelachen om een aantal salvia reacties en verhalen van vrienden. Maar weinig vonden het echt leuk, wel interessant om een keer gedaan te hebben.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ook weleens de omschrijving gehanteerd:

Salvia is alsof elk draadje in je hoofd wordt losgetrokken, op de verkeerde plek wordt ingeplugd en gedurende die 5-10 minuten de boel weer ontrafeld wordt.

Maar ik weet niet of je daar nou veel wijzer van wordt haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."