Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ervaring met GHB en eten is dat wanneer je op de piek zit of tegen de piek aan het niet zo verstandig is om te eten. Het was bij mij die keren dat ik dat wel deed dat ik in slaap begon te vallen. En dat is niet zo erg maar wel vervelend als je onder mensen bent. Maar dat is dan ook het enige. Eten en GHB gaan prima samen. GHB is lekker spul. Een beetje te lekker. Je moet je goed kunnen inhouden."
"Natozlato zei: Out gaan van ghb is wel erg. Het is niet een slaapje! Het kan zorgen voor hersenschade, het is een comateuze toestand. Outgaan van ghb is niet normaal! Risico's van 2C-B Het gebruik van 2C-B kent meerdere risico's. Van misselijkheid en overgeven tot een bad trip en een psychose. Leer over de risico's. www.drugsenuitgaan.nl Klik om te vergroten... Ik ben 8 jaar verslaafd geweest aan GHB. 24/7."
"Danny0531 zei: En nu nuchter? Klik om te vergroten... Yup sinds 2013/2014 of zo heb ik het nooit meer gebruikt en ik ga het nooit meer gebruiken. Uiteraard ben ik wel geinteresseerd in andere drugs anders was ik hier niet. Ik vind het facinerend om ervaringen te lezen. Ik probeer zelf ook nog wel wat dingen maar ik heb mijn les geleerd. Hoe voorzichtig je moet zijn. Maar niets tegen GHB verder. Voor mij persoonlijk was het de beste drugs die ik ooit heb gehad. Je moet alleen sterk in je schoenen staan. En dat kon ik dus duidelijk niet."
"Ik zou maar uitkijken met GHB gecombineerd met andere middelen. Mijn buur Ralph 35 jaar oud is begin dit jaar uit zijn huis gehaald. Overleden. Oorzaak GHB gecombineerd met speed. Verder is 2.5 ml per 2/3 uur ook al best veel. Als je hiermee doorgaat wordt het over niet te lange tijd 2.5 ml. per anderhalf uur. Enzovoort.. Je kunt beter nu beginnen met langzaam afbouwen. Je zult trots op jezelf zijn wanneer je eindelijk weer eens een nacht kan slapen zonder."
"Ik deed soms wat Tijm tezamen met wiet in mijn vaporizer. Dat geeft wel een lekker zacht smaakje."
"Mooi dat je weer een voorraad hebt. Probeer nu dan ook gewoon te minderen anders schuif je het probleem voor je uit."
"Op korte termijn is kernenergie de beste oplossing. En dan als de mensheid 50 of 100 jaar verder is hebben we vast ontzettend betere alternatieven. De technologie gaat snel. Wind en Zon is ook prima maar voor erbij. Wat de politiek wil gaat veel te snel. Dat 2050 alles CO2 neutraal is. Dat is onrealistisch denk ik. Haastige spoed zelden goed."
"Salvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad"
"Zorg wel dat je de GBL heel goed verdunt want het irriteert op den duur de huig. (dat klepeltje wat in de keel hangt)"
"Ik snap wel wat hij bedoelt. Dus dat geld verslavend is. Het is iets waar we nooit genoeg van kunnen hebben en zij die het hebben willen meestal meer."