Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze Olifant zei: Ik schaam me echt diep, diep voor dit land. Klik om te vergroten... Ik kan en wil dit niet geloven…"
"Ik bevind mij ergens waar het kneiter goed gaat hahaha, sta op t punt promotie te maken heb veel vrienden en ook de band met m’n familie is goed"
"Diamant zei: Ik bevind mij ergens waar het kneiter goed gaat hahaha, sta op t punt promotie te maken heb veel vrienden en ook de band met m’n familie is goed Klik om te vergroten... Maar ben me zeer bewust dat dit als een kaartenhuis ineen kan storten"
"M’n verhaal? Heb ik niet echt denk ik Ik functioneer gewoon erg goed ondanks verschillende verslavingen"
"XTC Speed 4fmp benzo fury (6apb) Coke GHB Ketamine 3MMC Pyrazolam 3CMC 2FA"
"Ik wil het zeker niet stimuleren om de wet te overtreden, maar… Ik heb een keer 2 gram coke meegenomen *modknip* . Ik treinde met vriendinnen die geen drugs doen en zich ook niet kunnen voorstellen dat iemand coke mee zou nemen in de trein. *Modknip* De heenweg ging goed. Ik nam de coke deels mee voor een vriendin die daar woonde, dus op de terugweg had ik niks bij me. Ik nam de metro naar centraal om daar de ICE terug naar Nederland te pakken. Toen ik die metro uitstapte, stapten er 2 agenten met een hond die metro in. Dus ze controleren wel echt. Ik was blij dat ik toen niets bij me had en dat ik ook nog die metro uitstapte toen zij erin stapten haha. Ik zou t dus niet aanraden en als je t doet denk dan heel goed na over hoe je t doet. XTC kan je daar trouwens makkelijk krijgen, en speed kan je denk ik ook makkelijk meenemen. Succes en veel plezier!"
"KoLijntje zei: Wooo it really happened! Vorig weekend. Weer een harde, en toen gevraagd of ze dat erg vond. Gelukkig zei ze nee en dat ze het wel leuk vond om me op te winden. Toen maar gevraagd of ik kon blijven slapen daar. Best bizar om nu opeens iemand die je lang kent op deze manier te leren kennen 😅 maar juist ook weer heerlijk om d’r ook eens te horen/zien komen 😳 en het was goed!! we hebben beide geen spijt en we kunnen gewoon vrienden blijven. Wel wat awkward de volgende dag, maar dat ging wel over. Klik om te vergroten... Jij hebt echt mijn dag gemaakt 🎉"
"Ik heb nu ruim vier jaar een relatie en ben eind 20. Ik geloof niet per se in monogamie, maar voor mijn vriend is dit erg belangrijk. We hebben dan ook een monogame relatie. Echter, ben ik 2 keer vreemdgegaan en dit heb ik hem verteld. Één keer heb ik met iemand gezoend en één keer ben ik bij iemand in bed beland maar heb ik geen seks gehad. Beide keren heb ik verteld. Hierdoor heb ik het vertrouwen van mijn vriend ontzettend geschaad. Een week nadat ik bij iemand anders heb geslapen, heb ik tijdens het uitgaan weer met een ander gezoend, achteraf heb ik me hier zo verschrikkelijk over gevoeld maar ik heb het hem niet verteld omdat het voor mij echt betekenisloos was en we al in een dieptepunt zaten. Gisteren hadden mijn vriend en ik er nog een gesprek over dat hij het moeilijk vindt mij weer te vertrouwen en zich zorgen maakt als hij mij alleen laat. Hij heeft dan het gevoel dat ik tegen hem lieg en hem aan het lijntje houd. Nou heb ik vannacht tijdens het uitgaan wéér met een ander gezoend maar wederom was het voor mij betekenisloos. Echter, ik voel mij zo verschrikkelijk over mijzelf en tegenover mijn vriend. Ik word er gewoon misselijk van. Het liefst zou ik het gewoon openlijk met hem bespreken en hem duidelijk maken dat het niets met onze relatie te maken heeft, maar ik weet zeker dat hij de relatie beëindigt als ik het hem vertel. Ik weet niet zo goed hoe nu verder, want ik denk dat ik altijd zou blijven zoenen met anderen omdat ik er gewoon geen emotionele waarde aan hecht. Alleen het gevoel wat ik er daarna aan overhoud is verschrikkelijk. En het laatste wat ik wil is mijn vriend bedriegen. Maar als we zo fundamenteel een andere waarde hechten aan het fysiek zijn met een ander, is de relatie dan wel houdbaar? Hoe ga ik om met deze situatie."
"Druktemaker? zei: Ik denk niet dat dit stand houdt. Jij staat er anders is dan hem en blijft dit ook voortzetten waardoor je het vertrouwen steeds verder schaad. Maak de keus of je alleen aan hem te binden en zijn vertrouwen terug te winnen óf zoek iemand die er net zo instaat. Je doet iemand onnodig pijn op deze manier. Klik om te vergroten... Ja en dat vind ik het aller ergst, ik maak mezelf hier ook kapot door en haat mezelf dat ik de liefste man op aarde hiermee eigenlijk kapot maak. Maar tegelijkertijd wil ik hem ook niet kwijt. Dus ik moet denk ik fundamenteel iets veranderen aan mijn gedrag"
"cerv zei: vragen: - Is speed 'de beste optie'? Is natuurlijk subjectief en beter is gewoon niets doen of een biertje nemen, en dat snap ik, maar dat terzijde? 2cb lijkt me niet verstandig gezien mijn nieuwigheid (en dat op een feestje is best heftig, van wat ik lees) en coke lijkt me niets want dan moet je vaak bijnemen, en ik wil vooral lekker gaan zonder gedoe. Andere bekenden kwamen met miauw, maar van wat ik daarover lees wil ik dat juist vermijden ivm de serotonine voorraad. Klik om te vergroten... Speed is geweldig, van alle drugs is dit nog steeds een van mijn favorieten. Je wordt er lekker helder van, je benen zijn nooit moe en je kan de hele nacht door! Als dit je eerste keer is, heb je aan een bommetje genoeg. Dit snuif je niet, maar je pakt gewoon 2 sleutelpuntjes en die doe je in een vloeitje of een klein stukje toilet papier en dit slik je door als een pil. Geen 3m nemen! Dat is echt een soort moderne crack. Als jij met jezelf afspreekt een bommetje speed te nemen aan het begin van de avond zul je je geweldig vermaken! cerv zei: knuffelende, sociale praat-maar-raak-voor-een-knaak karakter heel fijn (entactogene effect). Ik overweeg daarom fenibut (phenibut) erbij te nemen om dat net even een extra zetje te geven om met een aantal maten goede gesprekken te hebben. Ik lees hier weinig negatieve ervaringen over (qua combi), behalve dat het verslavingsgevoelig is. Iemand hier nog een vrij advies over? Of een alternatief om het entactogene effect te krijgen? Klik om te vergroten... Wat ik echt een aanrader vind is een microdose LSD. Ik heb dat laatst voor het eerst gedaan en alleen maar lol gehad en gelachen. Je kan dit ook ipv speed doen, want lsd is ook stimulerend, dus je krijgt er energie van. Ik had druppels waarbij 1 ML 4 MG lsd was en heb me zo enig vermaakt!! En het is niet schadelijk verder en ook niet verslavend Dit is tevens een antwoord op je laatste vraag, met LSD druppels beleef je alles intenser, ik heb nog nooit zoveel emoties ervaren als met die druppels, echt geweldig!"