#1
wacht even dan zoek ik de doos met naaldenDoe het lekker zelf!
Of nee doe maar niet hoor 😚
wacht even dan zoek ik de doos met naaldenDoe het lekker zelf!
Of nee doe maar niet hoor 😚
Ik zet elke twee weken prik testo in mijn bovenbeen en dat zijn geen korte naaldjes haha
0,8 x40 mm
Tussen de brei naalden 😂wacht even dan zoek ik de doos met naalden
zou ik never nooit in mijn ader stoppen....
aah gelukkig maar dan zit ik safe met 3 soorten pyros en 3 maanden lang dagelijk!
tja nu nog wel,Mijne is langer 😜
ja die mensen met meer dan 4.589 posts zijn de echte echte junks!Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!
Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol
De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk
Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪
(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
Simpelheid?ohja @CuriousExplorer is misschien geen drug maar ben ik op humor gebied wel bang voor want hij spreekt net die mensen aan met zijn humor die ik niet kan bereiken qua Vlaamse simpelheid.
uuuh, WHY??? waarom zou je dat dan doen?????Datura lijkt me echt verschrikkelijk, staat wel op mijn lijstje
Als je zo denkt, is er al wat mis met je denkwijze. Psychedelica kunnen namelijk enkel je denkwijze veranderen in positieve zin, zoals dat je je realiseert te materialistisch, egoïstisch of iets gedraagt of teveel in hokjes denkt/je laat bewegen door het dagelijks leven en alle ongezonde stress die bij het nieuws ed komt kijken. Zie het meer als een soort eye openerDMT , omdat het mogelijk je denkwijze kan veranderen, daar zit ik niet op te wachten, of misschien ook wel. De (ook al zou die nog zo klein zijn) kans dat het mijn denkwijze de verkeerde kant op veranderd is mij het risico niet waard! of ik er echt bang voor ben, maar wat vind je bang , dat is allemaal relatef
@De Apotheker ,Niemand is steeds extreem grappig. Ook niet nodig.
En wij zien elkaar sowieso wel eens terug
Ja beangstigend idee wat terroristen met dat soort stoffen zouden kunnen aanrichten…3-quinuclidinylbenzilaat obscure shit man 😲🤤
Wtf ik word hier echt een beetje kwaad vanNu hebben ze nog PreP. De eerste die met me wilde slammen had met een andere HIV-positieve willen slammen en ook met onbeschermde negatieve mij. Ik heb gezegd dat ik het risico te groot vond.
Dan voelen ze zich een soort vampier van HIV.Wtf ik word hier echt een beetje kwaad van
Je kan toch godverdomme een eigen naald gebruiken of is het niet geil als je niet je gezondheid riskeert ofzo?!?!?!
WHAT THE ACTUAL FUCK...?!Dan voelen ze zich een soort vampier van HIV.
Dan zou ik uitkijken.Ja wel aardig. Heb het wel onder controle nu.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."