Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zeemeerman zei:
Doe het lekker zelf!
Of nee doe maar niet hoor 😚
Klik om te vergroten...
wacht even dan zoek ik de doos met naalden
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zeemeerman zei:
Ik zet elke twee weken prik testo in mijn bovenbeen en dat zijn geen korte naaldjes haha
0,8 x40 mm
Klik om te vergroten...

Beter ook niet te dunne naalden met IM. Je zal 'm maar een keer breken zo'n dunne naald 😯
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
wacht even dan zoek ik de doos met naalden
Klik om te vergroten...
Tussen de brei naalden 😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
zou ik never nooit in mijn ader stoppen....
Klik om te vergroten...

En terecht. Ik heb veel aders gesloopt en uiteindelijk veel in m'n benen gespoten. Daar sloegen de gaten in en ontstond er zwart, necrotisch weefsel. Ik was even bang m'n linkerbeen te verliezen.

Die gaten waren groot, diep en duurden 12 weken voor het dicht was (niet genezen, maar van open wond naar dicht). Zag er niet uit...

De littekens zullen altijd blijven denk ik. Maar dat is een goede aanblik om me eraan te herinneren waar ik nooit meer heen wil met m'n leven.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zeemeerman zei:
Ik zet elke twee weken prik testo in mijn bovenbeen en dat zijn geen korte naaldjes haha
0,8 x40 mm
Klik om te vergroten...
60133BBE-F1BC-4F40-8B69-5A61A924B60E.jpeg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
aah gelukkig maar dan zit ik safe met 3 soorten pyros en 3 maanden lang dagelijk!
Klik om te vergroten...

Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!

Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol

De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk

Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪

(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zeemeerman zei:
Mijne is langer 😜
Klik om te vergroten...
tja nu nog wel,
referentie kader heet dat
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!

Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol

De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk

Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪

(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
Klik om te vergroten...
ja die mensen met meer dan 4.589 posts zijn de echte echte junks!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
ohja @CuriousExplorer is misschien geen drug maar ben ik op humor gebied wel bang voor want hij spreekt net die mensen aan met zijn humor die ik niet kan bereiken qua Vlaamse simpelheid.
Klik om te vergroten...
Simpelheid?
Als mijn grap al ietwat intelligent denkvermogen nodig heeft snap je het al niet meer.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plucky Duck zei:
Datura lijkt me echt verschrikkelijk, staat wel op mijn lijstje
Klik om te vergroten...
uuuh, WHY??? waarom zou je dat dan doen?????
een vakantie naar België lijkt mij ook verschikkelijk maar die staat dan ook op geen een lijstje van mij logischerwijs....
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#11
De enige drug waar ik echt bang voor ben is crack. Toen ik voor het eerst cocaïne deed had ik een klein lijntje gelegd (20-30mg) en daar ging ik een uur heel goed op, maar dat werd vervolgd door 3 uur lang een hartslag tussen de 130-150 in rust, hartkloppingen en tot na 5 uur na inname paniekaanvallen. Als zo'n klein beetje cocaïne al zo'n effect op me heeft dan wil ik niet weten hoe mijn lichaam reageert op crack.

Met andere stimulanten heb ik nog nooit zo'n angstaanjagende ervaring gehad bij het nemen van een lage dosis overigens, echt uitsluitend bij cocaïne.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
(te)vaakfeest zei:
DMT , omdat het mogelijk je denkwijze kan veranderen, daar zit ik niet op te wachten, of misschien ook wel. De (ook al zou die nog zo klein zijn) kans dat het mijn denkwijze de verkeerde kant op veranderd is mij het risico niet waard! of ik er echt bang voor ben, maar wat vind je bang , dat is allemaal relatef
Klik om te vergroten...
Als je zo denkt, is er al wat mis met je denkwijze. Psychedelica kunnen namelijk enkel je denkwijze veranderen in positieve zin, zoals dat je je realiseert te materialistisch, egoïstisch of iets gedraagt of teveel in hokjes denkt/je laat bewegen door het dagelijks leven en alle ongezonde stress die bij het nieuws ed komt kijken. Zie het meer als een soort eye opener
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Niemand is steeds extreem grappig. Ook niet nodig.
En wij zien elkaar sowieso wel eens terug
Klik om te vergroten...
@De Apotheker ,
Geregeld. Haha 😄
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Catuvolcus zei:
3-quinuclidinylbenzilaat obscure shit man 😲🤤
Klik om te vergroten...
Ja beangstigend idee wat terroristen met dat soort stoffen zouden kunnen aanrichten…
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij komt Chrystal meth (Tina) naar boven. Een drugs die best wel wordt gebruikt in de gayscene. Het lijkt me echt een megageile ervaring om te gebruiken. Zeker als ik zie hoe ik nu al kan genieten van bijvoorbeeld xtc, 4mmc, ghb en keta. Maar het is blijkbaar zo verslavend dat ik er eigenlijk niet aan durf te beginnen… terwijl het wel blijft trekken.
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#16
3-quinuclidinylbenzilaat, in de wetenschappelijke literatuur algemeen bekend als QNB) is een krachtig synthetisch deliriant dat sterk lijkt op scopolamine en atropine, maar aanzienlijk langer meegaat (ongeveer 72 uur). Beginnend in 1960 werd BZ onderzocht door het Amerikaanse leger in Edgewood Arsenal voor het mogelijke gebruik ervan als een onbekwaam of chemisch wapen dat in staat was vijandelijke troepen te neutraliseren zonder lichamelijk letsel te veroorzaken..... .
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Nu hebben ze nog PreP. De eerste die met me wilde slammen had met een andere HIV-positieve willen slammen en ook met onbeschermde negatieve mij. Ik heb gezegd dat ik het risico te groot vond.
Klik om te vergroten...
Wtf ik word hier echt een beetje kwaad van

Je kan toch godverdomme een eigen naald gebruiken of is het niet geil als je niet je gezondheid riskeert ofzo?!?!?!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snoozerboy5000 zei:
Wtf ik word hier echt een beetje kwaad van

Je kan toch godverdomme een eigen naald gebruiken of is het niet geil als je niet je gezondheid riskeert ofzo?!?!?!
Klik om te vergroten...
Dan voelen ze zich een soort vampier van HIV.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Dan voelen ze zich een soort vampier van HIV.
Klik om te vergroten...
WHAT THE ACTUAL FUCK...?!

Wat bedoel je met deze veelste crazy ass shit leg is uit
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Ja wel aardig. Heb het wel onder controle nu.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik uitkijken.

Heb gisteren met een slammende Satanist (Satanic Bible heb/had ik ook) op een homo dating app gesproken over mijn eerste Crystal Meth slam. Hij zei me dat het zou wennen.

Is mij nu de rand van de afgrond getoond... waar ik vrolijk straks over ga?

Staan we straks als homogemeenschap allemaal weer achter Amsterdam CS te pijpen voor een tientje en met een spuit in ons scrotum omdat de rest van alle aders al verpest zijn?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."