Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeer informatief en ook internationaal veel bekeken. Leuke Engelstalige comments eronder die de populairiteit bevestigen."
"Heb gister de eerste aflevering gekeken. Het is duidelijk dat ze een jonger publiek willen aanspreken, wat natuurlijk goed is. Ik voelde een enorme generatiekloof. Wat me bovenal opviel was dat er niet werd ingegaan op de juiste startdosis van mdma en alleen de totale dosis naar voren kwam. Het meisje nam ook te weinig om iets te voelen bij de eerste dosis. Voelde een beetje als een gemiste kans."
"Nexus flip (mdma/x en daarna 2cb)"
"Het algemene advies is om drugs nooit direct te combineren. Ik heb t overigens wel gedaan, meteen de eerste keer. Kanttekening is wel dat dit een lichte dosis LSD was en ik de MDMA stipt 4 uur na de LSD innam."
"Snuifcabine zei: Wanneer neem jij de 2c-b ongeveer? Doe je dit vlak na de piek van de MDMA, of neem je dit pas wanneer de meeste euforie voorbij is en je die afterglow nog voelt? Klik om te vergroten... Meestal zo'n 75-90 minuten na mijn tweede keer MDMA. Ik raad het echt af om het eerder te doen, dan ga je teveel spacen. Ik las een keer ergens "op het moment dat je je gaat afvragen hoe laat het eigenlijk is". Dat zou het juiste moment zijn."
"Snuifcabine zei: Thanks, ben van plan om dit volgende week op een techno festival te doen Heb er zin in! Klik om te vergroten... Benieuwd wat je ervan vond!"
"Snuifcabine zei: Het was echt zalig! Ben nog steeds aan het nagenieten, een woord, WAUUUUUW! Vond het echt zo chill, en merkte ook dat ik minder aan het kauwen/kaakschaatsen was. Ben echt heel positief verrast over de Nexus Flip! Klik om te vergroten... Nice! Mooi dat t goed bevallen is. Wij doen dit altijd, echt de lekkerste combi bij techno muziek en niet zo verrot daarna."
"DerHopmeister zei: @Dick_van_Leeuwen , @Snuifcabine , Goede info Ik was van plan iets soortgelijks te doen op Supersized Kingsday komend weekend: 180 mg 6-APB bij binnenkomst 9 mg 2C-B na 4,5 uur Enige ervaring met deze combi? Wat zijn jullie doseringen bij MDMA+2CB? Klik om te vergroten... Helaas geen ervaring mee. 6ABP staat nog wel op mijn bucketlist, maar sommigen hebben verschrikkelijke dagen erna ervan en dat kan ik me echt niet veroorloven. De dag erna moet ik altijd weer papa zijn."
"Patrickdester zei: Hey, Ik ga binnenkort een weekend naar een hardstyle festival en wil daar drugs gaan doen, ik weet alleen niet welke. Eerst was de planning mdma maar daar ben ik het laatste festival erg ziek van geworden, ik lag namelijk een week plat en heb de eerste paar dagen alleen maar overgegeven. (Er zat minimaal een jaar tussen met het vorige gebruik van mdma.) De eerste keer dat ik mdma heb gedaan had ik dit ook en daarna heb ik hier geen last meer van gehad in ongeveer 2 jaar redelijk vaak gebruiken, tot het vorige festival dus helaas. Ik heb ook een periode antidepressiva gebruikt dus misschien ben ik er nu vatbaarder voor om weer zo ziek te worden. (hypothese) Nu ben ik dus bang dat ik de volgende keer weer zo ziek wordt en daar heb ik weinig zin in. Ik zat te denken miauw, maar dit werkt ook op serotonine dus denk dat hier het risico om ziek te worden aanwezig is. Of speed, maar dan kan ik waarschijnlijk niet slapen gezien ik veel slecht slaap van drugs behalve van mdma. Of dit moet ik heel goed weten te doseren met bommetjes. Ik heb liever wel iets waar ik energie van krijg en geen psychedelica, want dan ben ik bang de controle te verliezen. Ik vroeg me af of er iemand een idee heeft voor een goede drug die ik op een festival kan gebruiken. Maar ook of iemand die het herkent zo ziek te worden van mdma en tips heeft. Sorry voor het hele verhaal, maar ik hoop wel dat het zo duidelijk is😅. Klik om te vergroten... Had je niet gewoon (veel) teveel genomen?"
"De Zandman zei: Als ik het goed begrijp, is er hier sprake van iemand, die eens 1 x horse wilde proberen, en er meteen aan vastzat. Het is duidelijk voor mij. EnTheo uit de kliniek zei het al tegen mij: probeer het nooit! En dit ga ik opvolgen, ik zal dat spul nooit aanraken mijzelf kennende vwb verslavingen.... Wat is een AMA maken eigenlijk? Klik om te vergroten... AMA is een ask-me-anything. Soms live, waarbij je zo goed als letterlijk alles mag vragen over dat specifieke onderwerp."