Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(te)vaakfeest zei: DMT , omdat het mogelijk je denkwijze kan veranderen, daar zit ik niet op te wachten, of misschien ook wel. De (ook al zou die nog zo klein zijn) kans dat het mijn denkwijze de verkeerde kant op veranderd is mij het risico niet waard! of ik er echt bang voor ben, maar wat vind je bang , dat is allemaal relatef Klik om te vergroten..."
"Beste lezers, Ik heb een vraag, ik ga verhuizen maar door mijn burn-out en daarbij behorende vermoeidheid zou ik graag tijdens en vlak vรณรณr de verhuizing een op speed gelijkende RC gebruiken. Heb Ritalin in huis maar dat is toch wat te licht. Hebben jullie een tip? Het gaat om kortdurend gebruik maar moet wel ff een flinke boost energie geven.... Ik ben nieuw in RC land....heb wel inmiddels 2-FA, 3-FA en 4-FMA in huis maar nog niet gebruikt. Zit ik daarmee in de goede richting? Welke zou het beste zijn? Is er een andere RC beter geschikt? Ik hoor graag tips, dank alvast! Hartelijke groet, Pechvogel"
"Zoals ik het begrijp kan ik beter gaan delegeren ipv zelf hard meewerken. Dat gaat vast lukken, ik zal daarom beter geen stims gebruiken. Dank voor jullie uitgebreide advies. En ach, uiteindelijk komt alles ook weer goed! fijn weekend allemaal!"
"5-ReMI-DMT zei: Succes ermee, en fijn weekend! Klik om te vergroten... Dat gaat zeker lukken, dank je wel en jij ook een fijn weekend gewenst!"
"Wie weet over een paar weken ๐"
"Ik ben nu onderweg naar nwe huis om schoon te gaan maken, zal mij benieuwen. Zonder RC of Ritalin ๐ช๐ป dank voor je belangstelling, lief."
"Dank je wel. Ik ga je tip Kratom proberen denk ik. Dan zal ik je DM sturen ๐"
"Dank je wel voor je reactie. Ik zal tijdens de verhuizing dan maar zoveel mogelijk mezelf ontzien en de mannen het zware werk laten doen ๐"