Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Ik heb vaak drugs gebruikt in mijn eentje hoor. Van stimulanten tot psychedelica. Niks mis mee en kan mezelf prima vermaken in mijn eentje. Vind het niet raar. Klik om te vergroten... welke drugs is het leukste om alleen te doen?"
"Flowrider zei: Dag allemaal, Al een paar keer kwam ik na wat Googlen op dit forum terecht, veel info daardoor opgedaan waarvoor dank. Nu heb ik toch maar zelf een account aangemaakt om mee te praten en vragen te stellen. Ik ben van plan binnenkort een keer 1P-LSD uit te proberen. Ik heb ervaring met truffels en gedroogde paddo's. De paddo's heb ik onder begeleiding van een kenner opgebouwd (met tijd er tussen) tot een dosis van 5 gr. Mijn vriend begon al bij veel lagere doseringen te trippen dan ik. Vijf gram was overigens wel echt een heftige ervaring, daarna heb ik nog een paar keer 4 gr gedaan, dat was beter. Vijf gram voelde echt als een soort van DDOS aanval op mijn hoofd, niet perse prettig, was verder geen bad trip, maar met iets minder is het net iets chiller. Anyway, de vraag komt hier vaker langs, maar toch wil ik hem nog een keer vragen, zal ik starten met 100 of 150 ug? Mijn vriend zal tripsitter zijn, dus een rustige en veilige setting is gewaarborgd. Verder vroeg ik me nog af of je het ook koud krijgt van 1P-LSD? Ik vind dat (+misselijkheid) echt enorm irritant van paddo's. Alvast bedankt! Klik om te vergroten... ik heb een keer 1p-lsd gedaan en ik vond het echt heel leuk ik had het niet koud of misselijk je voelt je heel fijn en lekker zeker een aanrader wel als je erbij gaat smoken hadden ik en 2 vrienden dat we ff vast zaten in een loop maar dat was 15 minuten en was het over"
"De Zandman zei: LSD. Na een keer ontzettend bad te zijn gegaan, ben ik daar wel klaar mee.... Klik om te vergroten... wat is er gebeurd tijdens je bad trip?"
"Diamant zei: LSD, heb daar zulke leipe verhalen over gehoord en zelf totaal niet de behoefte om een andere realiteit te ervaren. Ben daar te controlefreakerig voor Klik om te vergroten... lsd kom je idd ff op een andere planeet"
"De Zandman zei: In het kort gezegd: Alles, wat ik voelde, was 1000 x zo intensief. Alles wat ik zag, kwam 1000 x zo hard binnen. Als je je goed voelt, prima Maar als je angstig wordt, ga daar naar eens aanstaan! Ik heb er een reportje over geschreven, het was een zoektocht naar mezelf geworden en dit wil ik me in mijn hele verdere leven niet meer meemaken. Afschuwelijk was het! Klik om te vergroten... dit komt me wel bekend voor ik heb zelf een keer 1p-lsd gedaan en na het smoken hoorde ik mijn vrienden 3 seconden later pas praten en zat ik in een soort van tijdloop"