Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP HELP HELP! SPEED TOCH GEEN SPEED?

HELP HELP HELP! SPEED TOCH GEEN SPEED?

100 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damius zei:
Je had vrij recentelijk nog een topic geopend omdat je druk op de borst had na een maand 2fma gebruik. Nog geen week later (?) ineens dit half panikerende topic na inname van wederom stimulanten en vergelijkbare symptomen (duizeligheid etc). Je speelt met vuur. Blijf van die stimulanten af voor het echt eens mis gaat.
Klik om te vergroten...
....
Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helemaal van het padje lijk je wel. Sorry dat ik het even zo zeg maar wat is dit apart zeg.
Je rolt van het ene probleem naar het andere en vervolgens doe je weer hetzelfde met het idee benzo's te moeten hebben om te slapen. En één week pauze voor 8 weken stimulanten kun je zelf toch niet serieus nemen?

Succes met je lijdensweg en hoop dat je binnenkort inziet dat dit niet lang stand zal houden.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikwordtnietoud zei:
....
Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris.
Klik om te vergroten...
Van elke dag (of teveel) stimulanten kan je ook blaasontsteking krijgen.

En met benzo's slaap je niet op een natuurlijke manier dus fris wakker worden is een fabeltje. Maar je houdt er nogal bijzondere beredeneringen op na als ik je topic lees.

Weet waar je aan begint. Alhoewel, we kunnen vanalles tegen je zeggen maar je trekt toch je eigen plan. Totdat je weer in paniek bent, naar de huisarts gaat en het hem zelfs kwalijk neemt dat je niet goed geholpen bent om jij zelf informatie achter houdt.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ikwordtnietoud zei:
....
Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris.
Klik om te vergroten...
Nou heel plezier en succes. Jou leven draait alleen maar om drugs. Heb je geen dromen? Of droom je alleen maar van meer drugs :lolol:

Ik pak vast wat 🍿
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyMind zei:
Van elke dag (of teveel) stimulanten kan je ook blaasontsteking krijgen.

En met benzo's slaap je niet op een natuurlijke manier dus fris wakker worden is een fabeltje. Maar je houdt er nogal bijzondere beredeneringen op na als ik je topic lees.

Weet waar je aan begint. Alhoewel, we kunnen vanalles tegen je zeggen maar je trekt toch je eigen plan. Totdat je weer in paniek bent, naar de huisarts gaat en het hem zelfs kwalijk neemt dat je niet goed geholpen bent om jij zelf informatie achter houdt.
Klik om te vergroten...
Dat gedeelte met benzo's klopt, maar dat vind ik beter dan plafonddienst. En die HA zou ergens wel moeten inzien dat er een verhoogde noradrenalinespiegel in mn bloed is voor langere tijd omdat ik aangeef dat ik enorme maar ook echt enorme stress heb door het leven. Als hij doorvraagt zeg ik gewoon dat het door het leven komt.
Volgens mij is schade aan het cardiovascular door stimulanten vergelijkbaar met een hele berg stress dus in die zin geef ik hem toch een aanknopingspunt. En tuurlijk is het niet hetzelfde maar hij zou toch moeten begrijpen dat dit ook niet oke is en gaan zoeken naar het probleem? Met dit bedoel ik de pijn op de borst die ik heb en met het probleem natuurlijk niet de speed zelf maar welke schade ik misschien heb opgelopen.
Dus dat ik informatie achterhou vind ik wel ver gezocht, maar aan de andere kant is dat wel wat ik doe. Ik wil wel transparant zijn maar ik voel me er gewoon niet fijn om te zeggen: Kijk meneer ik heb stimulantia genomen de afgelopen maanden en nu heb ik ineens een flopperend gevoel in mn borst. Dan zeg ik liever dat ik veel stress heb.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eens in de 8 weken dromen zul je bedoelen @N3K0 🤣
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ikwordtnietoud zei:
....
Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris.
Klik om te vergroten...
Met Benzo’s in de mix ga je een hel tegemoet die zijn weerga niet kent. Zoek hulp en blijf van de zooi af.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikwordtnietoud zei:
Kijk meneer ik heb stimulantia genomen de afgelopen maanden en nu heb ik ineens een flopperend gevoel in mn borst. Dan zeg ik liever dat ik veel stress heb.
Klik om te vergroten...
Denk je dat jij als enige een drugsprobleem hebt bij jouw huisarts? Dat is natuurlijk niet zo. Wees eerlijk naar je arts, anders blijft hij volgens jou te weinig onderzoek of zorgen te maken.

Het begint bij jezelf.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ikwordtnietoud zei:
Waarom is iedereen hier opeens zo pessimistisch? Ik voel me er gewoon mentaal beter door en het bevordert daarom mijn welzijn. De lichamelijke schade weet ik nog niet dus ik kan ook geen conclusie trekken of ik het dat wel waard vind. Maar er geldt wel sowieso: is het blijvende schade dan stop ik per direct en gaat het over dan wacht ik eerst tot het over gaat en daarna wil ik dan gebruiken met mate(dus max 5x per week).
Klik om te vergroten...
We spreken uit ervaring. Onze verslaving begon precies zo.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ikwordtnietoud zei:
Waarom is iedereen hier opeens zo pessimistisch? Ik voel me er gewoon mentaal beter door en het bevordert daarom mijn welzijn. De lichamelijke schade weet ik nog niet dus ik kan ook geen conclusie trekken of ik het dat wel waard vind. Maar er geldt wel sowieso: is het blijvende schade dan stop ik per direct en gaat het over dan wacht ik eerst tot het over gaat en daarna wil ik dan gebruiken met mate(dus max 5x per week).
Klik om te vergroten...
Als je niet weet dat het blijvende schade is, en zegt dat als dat het wel is meteen stopt, waarom stop je nu niet dan? Je weet het toch niet? Is het dan wachten op blijvende schade. Ik begrijp niet goed wat jouw doel is.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ikwordtnietoud zei:
Waarom is iedereen hier opeens zo pessimistisch? Ik voel me er gewoon mentaal beter door en het bevordert daarom mijn welzijn. De lichamelijke schade weet ik nog niet dus ik kan ook geen conclusie trekken of ik het dat wel waard vind. Maar er geldt wel sowieso: is het blijvende schade dan stop ik per direct en gaat het over dan wacht ik eerst tot het over gaat en daarna wil ik dan gebruiken met mate(dus max 5x per week).
Klik om te vergroten...
Je kan niet eens meer stoppen, je bent al verslaafd en zit bovendien in de ontkenning.
Het inzicht komt nog wel.
Yeah, drugs is goed voor je. Ik lees alleen maar goede plannen van je, yeah right.
Ga wat doen met je leven.
Popcorn please.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikwordtnietoud zei:
Waarom is iedereen hier opeens zo pessimistisch? Ik voel me er gewoon mentaal beter door en het bevordert daarom mijn welzijn. De lichamelijke schade weet ik nog niet dus ik kan ook geen conclusie trekken of ik het dat wel waard vind. Maar er geldt wel sowieso: is het blijvende schade dan stop ik per direct en gaat het over dan wacht ik eerst tot het over gaat en daarna wil ik dan gebruiken met mate(dus max 5x per week).
Klik om te vergroten...
Je lult en spreekt jezelf kei hard tegen.

Als jij je zo goed voelt waarom ga je dan huilie huilie doen bij de dokter?
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Als jij je zo goed voelt waarom ga je dan huilie huilie doen bij de dokter?
Klik om te vergroten...
Nogmaals dat flopperende gevoel in mn borst dat er nu altijd is ook als ik een dagje rust neem en goed geslapen heb.
Ei-Salade zei:
Als je niet weet dat het blijvende schade is, en zegt dat als dat het wel is meteen stopt, waarom stop je nu niet dan? Je weet het toch niet? Is het dan wachten op blijvende schade. Ik begrijp niet goed wat jouw doel is.
Klik om te vergroten...
De HA zei dat ik 2 paracetamollen moest slikken en moest kijken hoe het ging de komende tijd, dus dat volg ik braaf op in de hoop dat flodderende gevoel weg te krijgen en daarmee ook de pijn als ik gebruik. Heb de pijn op mn borst namelijk alleen bij gebruik en dat flodderende gevoel altijd. En die combi flodder+pijn is echt niet fijn maar de HA had het over PCM. Nou vind ik zijn advies echt heel zwak maar goed ik heb bedrijfseconomie gekozen en geen geneeskunde dus zal PCM waarschijnlijk hartkwalen verhelpen(ik denk niet dat dit helemaal klopt maar ik doe gewoon wat de HA zegt).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ikwordtnietoud zei:
Nogmaals dat flopperende gevoel in mn borst dat er nu altijd is ook als ik een dagje rust neem en goed geslapen heb.

De HA zei dat ik 2 paracetamollen moest slikken en moest kijken hoe het ging de komende tijd, dus dat volg ik braaf op in de hoop dat flodderende gevoel weg te krijgen en daarmee ook de pijn als ik gebruik. Heb de pijn op mn borst namelijk alleen bij gebruik en dat flodderende gevoel altijd. En die combi flodder+pijn is echt niet fijn maar de HA had het over PCM. Nou vind ik zijn advies echt heel zwak maar goed ik heb bedrijfseconomie gekozen en geen geneeskunde dus zal PCM waarschijnlijk hartkwalen verhelpen(ik denk niet dat dit helemaal klopt maar ik doe gewoon wat de HA zegt).
Klik om te vergroten...
Je liegt over je gebruik tegen je huisarts maar volgt wel de adviezen op. Wees eerst eens eerlijk, dan zal het advies ook kloppen. Je houdt vooral jezelf voor de gek maar ook dat durf je niet toe te geven.

Mijn oordeel: knetter verslaafd.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ikwordtnietoud zei:
Nogmaals dat flopperende gevoel in mn borst dat er nu altijd is ook als ik een dagje rust neem en goed geslapen heb.
Klik om te vergroten...
Ja 1 dagje maakt echt geen zak uit :lolol:
Ook dat je niet eerlijk bent tegen de dokter maakt niet uit.

Maja jij voelt je helemaal goed he dus ga vooral zo door. :cheerpompom:
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#16
De informatie die jij je huisarts geeft is erg zwak. Niet zijn onkunde als je dingen verzwijgt. We zijn niet uit op discussie of argumenten (jouw argument slaat nergens op namelijk) we proberen je de risico's en kwalen die je al opgelopen hebt, met nogal een dominante verdediging van je verslaving duidelijk te maken.

Daarbij sluit ik me aan wat @dupont zegt hierboven. Je kunt geen goed advies verwachten als je niet alles verteld.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
#hopeloos
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saaiedrugslozezak zei:
Ben jij wel real? onsympathiek van je, maar moet je zelf weten.
Klik om te vergroten...
lol , troll
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
lol , troll
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik dan zoveel moeite in iets steken terwijl het iets is om te grappen? Ik snap dat niet. Maar maakt niet uit, ik heb geen verdere bevestiging nodig
v
v.perspectiefLid
01-01-2024, 00:00
#20
Textbook example van een verslaafde, mama mia.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."