#1
Als je doorgaat met gebruik en je krijgt blijvende schade, zullen er meer mensen een rol in je leven gaan spelen die met jou gaan bemoeien of beslissen. Probeer op lange termijn te kijken.
Wat @Mindless hierboven zegt is wel de realiteit op het moment. Je ziet niet goed in wat je probleem is, ontwijkt dat heel de tijd als mensen je erop aanspreken op het forum bijvoorbeeld over de HA en ik merk dat je ook niet van gedachten wilt veranderen.
Wat maakt het dat zoveel mensen je willen helpen, adviezen geven en waarschuwen voor de risico's en dat je er vervolgens met de pet naar gooit. Niemand wilt dit hier, jij ook niet en als ik jou was zal ik wel even je ogen openen.
Het is niemands bedoeling je af te kraken of dergelijke, we wensen het beste maar je starheid doorbreken lukt niet altijd op een positieve toon.
Even iets ironisch ertussen
Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel.
De HA is je enige optie en als je daar niet open kunt zijn zie ik het vrij somber voor je in.
Even je trots opzij zetten en voor jezelf kiezen, het gaat zo fout hoor.
Wat @Mindless hierboven zegt is wel de realiteit op het moment. Je ziet niet goed in wat je probleem is, ontwijkt dat heel de tijd als mensen je erop aanspreken op het forum bijvoorbeeld over de HA en ik merk dat je ook niet van gedachten wilt veranderen.
Wat maakt het dat zoveel mensen je willen helpen, adviezen geven en waarschuwen voor de risico's en dat je er vervolgens met de pet naar gooit. Niemand wilt dit hier, jij ook niet en als ik jou was zal ik wel even je ogen openen.
Het is niemands bedoeling je af te kraken of dergelijke, we wensen het beste maar je starheid doorbreken lukt niet altijd op een positieve toon.
Even iets ironisch ertussen
Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel.
De HA is je enige optie en als je daar niet open kunt zijn zie ik het vrij somber voor je in.
Even je trots opzij zetten en voor jezelf kiezen, het gaat zo fout hoor.
