Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP HELP HELP! SPEED TOCH GEEN SPEED?

HELP HELP HELP! SPEED TOCH GEEN SPEED?

100 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je doorgaat met gebruik en je krijgt blijvende schade, zullen er meer mensen een rol in je leven gaan spelen die met jou gaan bemoeien of beslissen. Probeer op lange termijn te kijken.

Wat @Mindless hierboven zegt is wel de realiteit op het moment. Je ziet niet goed in wat je probleem is, ontwijkt dat heel de tijd als mensen je erop aanspreken op het forum bijvoorbeeld over de HA en ik merk dat je ook niet van gedachten wilt veranderen.

Wat maakt het dat zoveel mensen je willen helpen, adviezen geven en waarschuwen voor de risico's en dat je er vervolgens met de pet naar gooit. Niemand wilt dit hier, jij ook niet en als ik jou was zal ik wel even je ogen openen.
Het is niemands bedoeling je af te kraken of dergelijke, we wensen het beste maar je starheid doorbreken lukt niet altijd op een positieve toon.

Even iets ironisch ertussen
Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel.

De HA is je enige optie en als je daar niet open kunt zijn zie ik het vrij somber voor je in.
Even je trots opzij zetten en voor jezelf kiezen, het gaat zo fout hoor.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier ik deel dit met jullie 🍿 🍿 🍿
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saaiedrugslozezak zei:
ik heb geen verdere bevestiging nodig
Klik om te vergroten...
Dan pak je toch een keer tochtkit? Hecht voor geen meter. Zelf heb ik enkel nog bevestiging nodig voor God, maar dat wil nog niet echt vlotten.
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#4
Update:
Testresultaten van de speed binnen waar ik duizelig van werd: 46% speed(amfetamine), 21% cafeïne en de rest is vulstof. Denk dat ik teveel had genomen dus.
Ei-Salade zei:
Even iets ironisch ertussen
Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel.
Klik om te vergroten...
Ik sta daar niet onder, ik zei dat ik bang ben als ik mijn speedgebruik wel aangeef bij de HA dat dat dan wel gebeurt. En dat wil ik juist voorkomen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikwordtnietoud zei:
....
Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris.
Klik om te vergroten...

Ja maar of we dit allemaal moeten weten is een andere zaak.

En kan me niet van de indruk ontdoen dat dit fake gewauwel is...

Het aantal dubbelnicks is op op de duur niet meer te tellen, vrienden.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet snel iets anders gaan studeren lijkt me, anders gaat dit helemaal mis met je! Welk jaar zit je in?
Misschien kun je nog switchen naar bedrijfskunde en kun je nog wat van je leven genieten.
Ik zeg dit vooral omdat je met je "bijnaam" icm met je gedrag, het gevoel geeft, dat je helemaal aan het verdwalen bent @Ikwordtnietoud.
Hoe kun je zo makkelijk doen over 8 weken harddrugs en een weekje pauze als je nog zo jong bent?
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Je moet snel iets anders gaan studeren lijkt me, anders gaat dit helemaal mis met je! Welk jaar zit je in?
Misschien kun je nog switchen naar bedrijfskunde en kun je nog wat van je leven genieten.
Ik zeg dit vooral omdat je met je "bijnaam" icm met je gedrag, het gevoel geeft, dat je helemaal aan het verdwalen bent @Ikwordtnietoud.
Hoe kun je zo makkelijk doen over 8 weken harddrugs en een weekje pauze als je nog zo jong bent?
Klik om te vergroten...
Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug.
En hoezo zou ik iets anders moeten studeren? Ik heb gewoon iets makkelijks gekozen voor een papiertje, het boeit me niet echt waar ik beland. Als het maar niet op straat is en met nat poeder.
En de kwalificatie voor 'harddrugs' hebben een paar mensen gekozen die er niet zoveel van weten. Alcohol is een terechte harddrug, maar speed vind ik een softdrug die dezelfde normering moet hebben als cafeïne. Zit naast verslaving weinig risico aan als je niet overdoseert. En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikwordtnietoud zei:
Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug.
En hoezo zou ik iets anders moeten studeren? Ik heb gewoon iets makkelijks gekozen voor een papiertje, het boeit me niet echt waar ik beland. Als het maar niet op straat is en met nat poeder.
En de kwalificatie voor 'harddrugs' hebben een paar mensen gekozen die er niet zoveel van weten. Alcohol is een terechte harddrug, maar speed vind ik een softdrug die dezelfde normering moet hebben als cafeïne. Zit naast verslaving weinig risico aan als je niet overdoseert. En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.
Klik om te vergroten...

Gast, geef het gewoon op. Je lult maar wat en ik herhaal dat je een dubbelnick bent.
Jemoetookeenslerenvanaltijdspatiestegebruiken, dat moet niet hoor, maar het is een kleine tip van een ouwerot.

Komt goed joh.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee joh, 19 is niet jong 🤣🤣🤣
Je zendt heel veel info.
Je doet alsof je alles al weet.
En anderen die iets tegen je willen zeggen met de beste bedoelingen praten tegen een muur.
Doe dan gewoon lekker wat je wilt jongeman.
Als jij denkt dat het helemaal goed met je gaat en komt. Ben blij voor je.

Zelfreflectie is iets wat je kunt leren.
Heb je geen papiertje voor nodig.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dan hebben we het nog niet gehad over de schreiffaut in de titel.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ikwordtnietoud zei:
En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.
Klik om te vergroten...
Waarom heb je dit topic dan überhaupt aangemaakt?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben er klaar mee.
Succes.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk, ik duik deze thread weer eens in.

artworks-I4v3IK8OBqhgOzkc-NmHmhw-t500x500.jpg

En ja hoor:

Ikwordtnietoud zei:
Ik ben 19, dus zo jong ook weer niet. De dealer doet overigens ook geen ID check, ook niet toen ik duidelijk minderjarig was paar jaar terug.
En hoezo zou ik iets anders moeten studeren? Ik heb gewoon iets makkelijks gekozen voor een papiertje, het boeit me niet echt waar ik beland. Als het maar niet op straat is en met nat poeder.
En de kwalificatie voor 'harddrugs' hebben een paar mensen gekozen die er niet zoveel van weten. Alcohol is een terechte harddrug, maar speed vind ik een softdrug die dezelfde normering moet hebben als cafeïne. Zit naast verslaving weinig risico aan als je niet overdoseert. En als je overdoseert is het je eigenschuld net zoals met teveel cafeïne.
Klik om te vergroten...

Een kansparel!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je had vrij recentelijk nog een topic geopend omdat je druk op de borst had na een maand 2fma gebruik. Nog geen week later (?) ineens dit half panikerende topic na inname van wederom stimulanten en vergelijkbare symptomen (duizeligheid etc). Je speelt met vuur. Blijf van die stimulanten af voor het echt eens mis gaat.
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Nou heel plezier en succes. Jou leven draait alleen maar om drugs. Heb je geen dromen? Of droom je alleen maar van meer drugs :lolol:

Ik pak vast wat 🍿
Klik om te vergroten...
Waarom is iedereen hier opeens zo pessimistisch? Ik voel me er gewoon mentaal beter door en het bevordert daarom mijn welzijn. De lichamelijke schade weet ik nog niet dus ik kan ook geen conclusie trekken of ik het dat wel waard vind. Maar er geldt wel sowieso: is het blijvende schade dan stop ik per direct en gaat het over dan wacht ik eerst tot het over gaat en daarna wil ik dan gebruiken met mate(dus max 5x per week).
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Je liegt over je gebruik tegen je huisarts maar volgt wel de adviezen op. Wees eerst eens eerlijk, dan zal het advies ook kloppen. Je houdt vooral jezelf voor de gek maar ook dat durf je niet toe te geven.

Mijn oordeel: knetter verslaafd.
Klik om te vergroten...
Ik lieg er niet over, ik verzwijg het. Erover liegen is meer dat je bijvoorbeeld zegt 2 gram in een week gebruikt te hebben terwijl het er in realiteit 5 zijn. En waar baseer jij je oordeel op? Ik ben nu bijna 2 maanden bezig met stimulantia na 6 jaar. Daartussen een week rust genomen tussen de 2FA en speed en in de dagen van 2FA ook nog 2 rustdagen genomen.
N3K0 zei:
Ja 1 dagje maakt echt geen zak uit :lolol:
Ook dat je niet eerlijk bent tegen de dokter maakt niet uit.

Maja jij voelt je helemaal goed he dus ga vooral zo door. :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
met 1 dag hele goede rust pakken hoef ik de volgende dosis 10mg minder te doseren doordat de tolerantie dus een beetje daalt. En ik vind het gewoon niet fijn om te zeggen dat ik iets door mn neus heen haal of in een vloei stop voor consumptie via de orale weg.
En of ik me goed voel, iig beter dan wanneer ik nuchter ben.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vooral doen wat jij wil. Het is jou leven.
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ei-Salade zei:
De informatie die jij je huisarts geeft is erg zwak. Niet zijn onkunde als je dingen verzwijgt. We zijn niet uit op discussie of argumenten (jouw argument slaat nergens op namelijk) we proberen je de risico's en kwalen die je al opgelopen hebt, met nogal een dominante verdediging van je verslaving duidelijk te maken.

Daarbij sluit ik me aan wat @dupont zegt hierboven. Je kunt geen goed advies verwachten als je niet alles verteld.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je hier zegt, maar van de informatie die ik kon vinden heeft een berg stress over langere tijd een vergelijkbaar effect als het gebruiken van stimulantia dus ik geef mn HA wel een punt waar hij kan beginnen maar ik voel me genegeerd door hem omdat hij alleen 1 keer een ECG heeft afgenomen en dat was het.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ikwordtnietoud zei:
Ik snap wat je hier zegt, maar van de informatie die ik kon vinden heeft een berg stress over langere tijd een vergelijkbaar effect als het gebruiken van stimulantia dus ik geef mn HA wel een punt waar hij kan beginnen maar ik voel me genegeerd door hem omdat hij alleen 1 keer een ECG heeft afgenomen en dat was het.
Klik om te vergroten...
Vertel je huisarts maar eens dat je Benzo’s gaat kopen op de zwarte markt.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ikwordtnietoud zei:
Ik snap wat je hier zegt, maar van de informatie die ik kon vinden heeft een berg stress over langere tijd een vergelijkbaar effect als het gebruiken van stimulantia dus ik geef mn HA wel een punt waar hij kan beginnen maar ik voel me genegeerd door hem omdat hij alleen 1 keer een ECG heeft afgenomen en dat was het.
Klik om te vergroten...
Jongen. Het is niet de stress. Anders had je het de afgelopen 6 jaar ook dit gehad.
Daarbij blijf je ontkennen en wil je zo goed als niets aannemen van wat mensen hier vertellen.
En dat je teleurgesteld bent in je huisarts is jouw eigen schuld, je had in deze situatie alles op tafel moeten leggen. Ik weet zeker dat hij veel strenger gecontroleerd had als dat het geval was.

Als je moeite hebt met praten en/of eerlijk zijn zal ik je de tip geven voor je volgende komende consult dat je het even duidelijk maakt naar je huisarts. Misschien dat hij dan meerdere vragen zal gaan stellen en jij de gelegenheid krijgt antwoord te geven.

En je zegt zelf ook dat het flodderen altijd is, maar BIJ GEBRUIK pijn komt. Dan heb jij je antwoord toch al?
En, als je zo door gaat zal er blijvende schade komen en dat wil je niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."