Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke ik ga ff straight to the point, extreem veel pijn nu. IK HEB ADVIES NODIG, NU!!! Ik probeer mezelf echt rustig te houden. 1 2 3 adem in hou vast en adem uit pffff. Het lijkt net alsof ik een schrijver ben... Maar goed, ik was dus 3 maanden geleden op zoek naar speed. Dat ging lastig want ik kon geen dealer vinden, en dus heb ik bij een vendor 2FA gehaald. Soort van (nu nog) legale speed maar echt mild en flauwtjes. Maar goed had toen geen tolerantie maar die bouwde ik snel genoeg op. Uiteindelijk zat ik op 200mg per dag 2FA. MAAR zeggen nu een paar van jullie, dit is een drugs topic en niet een van rc's. Dat klopt en hier komt het: Ik heb 2 dealers gevonden via via, beiden verkopen 'speed'. De reden van aanhalingstekens zal ik nu uitleggen. Bij de eerste dealer ging alles echt goed, goede kwaliteit en klein sleutelpuntje(natuurlijk weeg ik het op een weegschaal maar meer voor het idee) was genoeg om een flinke glimlach op mn gezicht te zetten met het vertrouwde gevoel van de laatste keer echte speed wat 4 jaar geleden was. De speed van deze 1e dealer is getest(62,9% zuiver) wat ongeveer 10% vandaan de max ligt. Dus ben toen naar de 2e dealer gegaan en ik vond het heel sketchy. Op het moment zelf was de dealer natuurlijk aardig, hij kwam oprecht over en leek goede bedoelingen te hebben. Ik had dus besloten om deze niet te laten testen, wat DOM was omdat ik die dealer niet eerder kende alleen via mn vrienden. Vandaag besloten de speed te bommen aangezien ik toch vrij ben. 60 mg afgewogen op een weegschaal(ik wist de zuiverheid niet maar 60 mg speed is niet teveel voor mij). 1 uur later: Geen gevoel, misschien denk ik dat ik wel wat voel 2 uur later: beetje zweverig, maar geen agressief speed gevoel 3 uur later: nog steeds zowat niks en ik besluit om 20 mg nassaal bij te nemen 3 uur en een kwartier later: Als je dacht ja nu is ie hier, nee. Erg mis, voelde niks en kreeg het idee dat ik opgelicht ben. 4 uur later: OPEEEEEENS voel ik me duizelig en heb ik de hele tijd het gevoel dat ik flauwval. Hou wel in het achterhoofd dat dit op lege maag ingenomen is, het was namelijk mn ontbijt en ja dat is heel slecht en dat weet ik. Druk op de borst, echt de hele tijd het gevoel dat ik flauwval. Als je flauwvalt dan is een van de eerste tekenen dat je niet zo goed meer na kunt denken dus ik de hele tijd alle weetjes die ik nog weet proberen op te noemen zodat het minder waarschijnlijk is dat ik flauwval. Ik probeer mezelf echt te kalmeren maar lijkt niet te werken, de HR is onbetrouwbaar mocht het wel speed zijn(nogmaals dit is niet getest) omdat die de HR(hartslag) verhoogt. Ik ga het swso nog testen en als er spelfouten in zitten komt dat door de pijn, ben net langs de dokter geweest en die zei: 2 paracetamol en kijken of het zo weer over is. Herkent één van jullie dit gevoel? En is het dan inderdaad met teveel speed of lijken deze symptomen verrassend veel op een andere drug waar ik me nog niet in verdiept heb? DISCLAIMER: Speculeren is op dit forum NIET toegestaan. Ik vraag dit enkel omdat ik nu erge last heb en naar een oplossing zoek. Het af laten nemen van zo'n test duurt meestal 2-4 dagen bij mijn testlocatie en ik wilde vragen of iemand tips heeft en soortgelijke ervaringen. Hou dus in je achterhoofd dat dit ook gewoon iets anders kan zijn dan speed!!! EDIT: als je net speed hebt gebruikt en je vertrouwt het echt niet ga dan even langs de HA, echt doen en niet rondlopen alsof je flauwvalt. Want ook op jonge leeftijd kun je een hartstilstand krijgen met drugs."
"Hebbenzekezine? zei: er is weinig onderzoek gedaan naar RC’s, dit gebruik is zorgwekkend. Je omschrijft wel typisch het resultaat van angst dat intstaat van teveel amfetaminegebruik. Staak het gebruik, bel de HA direct weer want PCM voorschrijven is wel beetje kolder en lost niks op, en als je echt zorgen maakt bel 112. je weet zelf natuurlijk ook wel dat zoveel zooi nemen niet levensgeluk en gezondheid brengt. Tevens als je gevoelig bent voor verslaving bespreek dat ook met de HA. sterkte! Klik om te vergroten... thx voor je reactie Ja sommige van die RC's zijn voor mijn gevoel nog veel schadelijker dan die van op de zwarte markt.... Maar goed er zat bijna een week tussen de 2FA en begin speed en in die tijd alleen last van een floppend(huh?) hart. Gewoon het gevoel dat er iets mis mee was maar geen pijn, duizeligheid, flauwvallen of een heel zwak gevoel heb. Ik voelde me al zwak omdat ik opeens stopte met de 2FA na bijna een maand aan 1 stuk door gebruiken. Nu komt het gevoel van pep een beetje terug. Beetje strak staan maar nog steeds ERG duizelig. Dus ik weet niet of er dan mis iets met mij of de pep. Want voor alle duidelijkheid had ik die van de 1e dealer ook geprobeerd en nergens last van gehad. Maar sommige symptomen wijzen toch op een OD pep, wat ik nooit heb gehad maar wel ERG EN ERG DUIZELIG. Lijkt een beetje weg te trekken maar maak me wel zorgen. Ik heb natuurlijk nog niet tegen de HA gezegd dat ik pep heb gedaan, heb nog een ons liggen van de 1e dealer en ja ik maak me toch zorgen over een huiszoeking wat toch niet gebeurt. En of ik gevoelig ben voor verslaving, ik weet het niet. Ik denk het niet. Want 6 jaar geleden gebruikte ik af en toe ook gewoon pep, cannabis en coke en zelfs met dat laatste heb ik het nooit doordeweeks gedaan. Maar nu weet ik niet wat er is gebeurd."
"Snuffelaar zei: Is waarschijnlijk gewoon wel speed hoor, je dosis was echt heel erg hoog en die symptomen kunnen dan verschijnen. Gewoon wegmieteren. Drugs brengen altijd risico's met zich mee. Klik om te vergroten... ja zoals gezegd wijzen sommige symptomen op een OD speed, maar goed niet getest is niet zeker weten. Als ik me beter voel breng ik het zo naar een testservice."
"Mevrouw Pløp zei: Bijna een maand aan één stuk 2FA gebruiken en dan ondanks dat je al het gevoel van een floppend hart aan de speed gaan zijn prima tekenen van mogelijke verslaving. Alle mensen met een verslaving waren tot een bepaald punt in hun leven niet verslaafd. En hoe denk je dat je huisarts je goed advies kan geven als je niet vertelt wat er aan de hand is? Het antwoord is namelijk: niet. Er komt geen huiszoeking als je eerlijk bent tegen de huisarts, die heeft nl zwijgplicht. Klik om te vergroten... ja maar als het eenmaal komt... 1 ons is niet niks en de HA vertrouw ik niet helemaal na zijn advies over '2 paracetamollen en dan ff kijken of het verder gaat'. Zeggen dat je speed op hebt werkte wel bij een van mn vrienden want die werd meteen opgenomen maar ik moest het uitzitten omdat ik mn mond hield. En ja de HA heeft zwijgplicht enzo maar ik neem geen risico. Hij gaf sowieso geen goed advies met zijn paracetamollen en oppervlakkig bestuderen terwijl ik duidelijk last had. Nou ja, we gaan allemaal toch op een keer dood. Maar volgens mij willen verreweg de meesten waaronder ik dat moment zo veel mogelijk uitstellen."
"Update, alle klachten verdwenen behalve het flodderende gevoel in de borststreek wat geen pijn doet maar wel merkbaar is. Sample afgegeven bij testservice en nu resultaten afwachten."
"Damius zei: Je had vrij recentelijk nog een topic geopend omdat je druk op de borst had na een maand 2fma gebruik. Nog geen week later (?) ineens dit half panikerende topic na inname van wederom stimulanten en vergelijkbare symptomen (duizeligheid etc). Je speelt met vuur. Blijf van die stimulanten af voor het echt eens mis gaat. Klik om te vergroten... .... Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris."
"HappyMind zei: Van elke dag (of teveel) stimulanten kan je ook blaasontsteking krijgen. En met benzo's slaap je niet op een natuurlijke manier dus fris wakker worden is een fabeltje. Maar je houdt er nogal bijzondere beredeneringen op na als ik je topic lees. Weet waar je aan begint. Alhoewel, we kunnen vanalles tegen je zeggen maar je trekt toch je eigen plan. Totdat je weer in paniek bent, naar de huisarts gaat en het hem zelfs kwalijk neemt dat je niet goed geholpen bent om jij zelf informatie achter houdt. Klik om te vergroten... Dat gedeelte met benzo's klopt, maar dat vind ik beter dan plafonddienst. En die HA zou ergens wel moeten inzien dat er een verhoogde noradrenalinespiegel in mn bloed is voor langere tijd omdat ik aangeef dat ik enorme maar ook echt enorme stress heb door het leven. Als hij doorvraagt zeg ik gewoon dat het door het leven komt. Volgens mij is schade aan het cardiovascular door stimulanten vergelijkbaar met een hele berg stress dus in die zin geef ik hem toch een aanknopingspunt. En tuurlijk is het niet hetzelfde maar hij zou toch moeten begrijpen dat dit ook niet oke is en gaan zoeken naar het probleem? Met dit bedoel ik de pijn op de borst die ik heb en met het probleem natuurlijk niet de speed zelf maar welke schade ik misschien heb opgelopen. Dus dat ik informatie achterhou vind ik wel ver gezocht, maar aan de andere kant is dat wel wat ik doe. Ik wil wel transparant zijn maar ik voel me er gewoon niet fijn om te zeggen: Kijk meneer ik heb stimulantia genomen de afgelopen maanden en nu heb ik ineens een flopperend gevoel in mn borst. Dan zeg ik liever dat ik veel stress heb."
"jackhan zei: Als je een sleutel in 't zakje steekt en er zit wat op het puntje, hoeveel mg speed is dat dan ongeveer? En is 't een bergje of vrij vlak? Kan niet zoveel online vinden zonder foto's ook dus kan dan best wisselen.. P.s.ik zoek nog een goede mg weegschaal zodat ik het zelf kan wegen, suggesties zijn welkom Klik om te vergroten... Kijk daar is een hele makkelijk antwoord op. Het ligt aan de sleutel. In het begin neem je een half sleutelpuntje, naar verloop van tijd wordt het een heel sleutelpuntje. Daarna wordt het een hele sleutel. En daarna een schepje in je mond omdat het anders teveel wordt om te snuiven. En voor je het weet ben je verslaafd en zwemmen de eendjes buiten. Dit geldt niet voor iedereen, maar is bij mij gebeurd. ALLE EENDJES ZWEMMEN IN HET WATER"
"N3K0 zei: Als jij je zo goed voelt waarom ga je dan huilie huilie doen bij de dokter? Klik om te vergroten... Nogmaals dat flopperende gevoel in mn borst dat er nu altijd is ook als ik een dagje rust neem en goed geslapen heb. Ei-Salade zei: Als je niet weet dat het blijvende schade is, en zegt dat als dat het wel is meteen stopt, waarom stop je nu niet dan? Je weet het toch niet? Is het dan wachten op blijvende schade. Ik begrijp niet goed wat jouw doel is. Klik om te vergroten... De HA zei dat ik 2 paracetamollen moest slikken en moest kijken hoe het ging de komende tijd, dus dat volg ik braaf op in de hoop dat flodderende gevoel weg te krijgen en daarmee ook de pijn als ik gebruik. Heb de pijn op mn borst namelijk alleen bij gebruik en dat flodderende gevoel altijd. En die combi flodder+pijn is echt niet fijn maar de HA had het over PCM. Nou vind ik zijn advies echt heel zwak maar goed ik heb bedrijfseconomie gekozen en geen geneeskunde dus zal PCM waarschijnlijk hartkwalen verhelpen(ik denk niet dat dit helemaal klopt maar ik doe gewoon wat de HA zegt)."
"N3K0 zei: Nou heel plezier en succes. Jou leven draait alleen maar om drugs. Heb je geen dromen? Of droom je alleen maar van meer drugs Ik pak vast wat 🍿 Klik om te vergroten... Waarom is iedereen hier opeens zo pessimistisch? Ik voel me er gewoon mentaal beter door en het bevordert daarom mijn welzijn. De lichamelijke schade weet ik nog niet dus ik kan ook geen conclusie trekken of ik het dat wel waard vind. Maar er geldt wel sowieso: is het blijvende schade dan stop ik per direct en gaat het over dan wacht ik eerst tot het over gaat en daarna wil ik dan gebruiken met mate(dus max 5x per week)."