Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kordie zei: Op de site van een bekende vendor staat dat ivm het verbod op uppers het financieel niet meer rendabel is om door te gaan. Hun leverancier neemt de shop, onder een andere naam, over valt er te lezen. Heeft iemand dit soort overnames al meer gezien? Klik om te vergroten... Alle shops die ik ken zijn gewoon nog in de lucht."
"Zoals topic titel al zegt: hoe bewaar ik het best de kristalpoeder van mijn favoriete research chemical? Ik kreeg bovenstaand advies van een niet nader te noemen vendor. Ik heb nog een lege vriezer in de kelder. In de kelder is het vochtig, maar dat maakt niet uit lijkt me als ik het in de vriezer leg? Hoor graag of bovenstaande klopt."
"Kordie zei: In de vriezer bevriest en vriest het. Een vochtigere omgeving maakt dan niks uit lijkt me. Daarnaast pak je het denk ik in in een bakje. Maar vergeet niet; Als je die vriezer met een grote hoeveelheden vult dan zit daar ook een risico aan. Je hebt dan immers illegale producten in huis. Alhoewel ... hoe is het bij gewone drugs ook weer? Bezit mag, handel niet? Klik om te vergroten... Is het te adviseren het zakje met 2mmc in een bakje te doen voordat het de vriezer in gaat?"
"@jackhan ik werd ook erg naar toen de 6apb was uitgewerkt. Kotsen en enorme hoofdpijn. Had ook iets te veel genomen (200mg). Dat hielp vast ook niet mee. Effect was wel oke maar niet heel bijzonder. Sindsdien geen behoefte meer gevoeld om dit te gebruiken. Geef mij maar lekker 3mmc."
"Neo-Shulginist zei: De meeste rc's kun je het beste in een glazen pot bewaren. Invriezen hoeft niet. Klik om te vergroten... Maar het is erg vochtig in de kelder. Kan ik het dan niet beter invriezen? Kan het kwaad om het in te vriezen? Want voor de rest wordt dat vriezertje toch nergens voor gebruikt."
"Neo-Shulginist zei: Waarom moet het in de kelder? Klik om te vergroten... Omdat daar nooit iemand komt. En er een kleine vriezer staat."
"Heel nuttige info @Neo-Shulginist Dank daarvoor!"
"Dirkdirk zei: Nouja, ik heb de afgelopen maanden lopen stuntelen met 2-FDCK (altijd om de verkeerde redenen) en die kater kwam eigenlijk meteen. Klik om te vergroten... Vrijwel geen last van katers met dit spul (bij light/common usage) lees ik overal.."
"PsyTekz zei: 2-mmc op hogere dosis vind ik toch ook wel wat geilheid brengen. In de juiste setting maakt het zeker wat los. 2-mmc is gewoon wat killer doordat het wat minder euforie geeft. Klik om te vergroten... Ik twijfel over de startdosis bij 2mmc. Een keer eerder 150 gedaan maar dat vond ik een tegenvaller. Ben 3mmc gewend, daar start ik altijd met 225mg. Wat zou dan een goede startdosis zijn bij 2? Heb pellets liggen van 200, 200 en 250mg."
"Kordie zei: Iemand wat gehoord / gelezen van de vendors(s) of ze doorgaan met de verkoop van de niet verboden producten? Of zullen veel de site uit de lucht halen? Ik sprak een niet nader te noemen vendor, geen kleine jongen, en die zei: "dat weet ik niet". Er lijkt wat geheimzinnigs aan Klik om te vergroten... Veel van de benzo troep blijft voor nu legaal toch? En middelen als 1p-lsd ook. Dus voorlopig zullen ze nog wel even doorgaan. Maar de omzet zal wel een heel stuk minder zijn zonder 3mmc/2mmc en soortgelijke stimulanten."