Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP HELP HELP! SPEED TOCH GEEN SPEED?

HELP HELP HELP! SPEED TOCH GEEN SPEED?

100 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Dat weet ik wel zeker. Zo heb ik mezelf ook jarenlang voor de gek gehouden. Precies dezelfde waanzin.

”dokter ik ben zo depressief boehoe 😭”
”gebruikt u drugs?”
”nee hoor 😊“

En ondertussen bijna ieder weekend 5gr coke van de DNMs wegzetten, het hele weekend binnen met de gordijnen dicht stimfappen en Benzo’s nemen om te slapen. Ik schaamde me kapot voor mijn probleem. Als ik gewoon had verteld hoe het echt ging was me veel ellende bespaard gebleven… maarja.

Achteraf is ‘t mooi wonen!
Klik om te vergroten...
Heftig...

Ja een dokter kan niet helpen als je niet transparant bent over het probleem.

Ik begrijp niet goed hoe de TS denkt dat wij hier niet doorheen kijken, maar dat ligt misschien ook aan het overmatige stim gebruik.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Heftig...

Ja een dokter kan niet helpen als je niet transparant bent over het probleem.

Ik begrijp niet goed hoe de TS denkt dat wij hier niet doorheen kijken, maar dat ligt misschien ook aan het overmatige stim gebruik.
Klik om te vergroten...
Het is natuurlijk confronterend om te horen dat je cardiovasculaire problemen hebt. Door het op stress te gooien zou het nog reparabel kunnen zijn door de stress weg te nemen. Of misschien hoopt TS op wat kalmerende middelen door het over die boeg te gooien. Het blijft gissen en TS durft nog niet open te zijn dus we weten 't echte verhaal niet.
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
@Saaiedrugslozezak twijfel ik er wel aan of je for real bent en niet gewoon uit verveling de tijd van mensen hier zit te verspillen.

Echt wat een types hier de laatste tijd.
Klik om te vergroten...

Ben jij wel real? onsympathiek van je, maar moet je zelf weten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saaiedrugslozezak zei:
Ben jij wel real? onsympathiek van je, maar moet je zelf weten.
Klik om te vergroten...
lol , troll
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
lol , troll
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik dan zoveel moeite in iets steken terwijl het iets is om te grappen? Ik snap dat niet. Maar maakt niet uit, ik heb geen verdere bevestiging nodig
v
v.perspectiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
Textbook example van een verslaafde, mama mia.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
v.perspectief zei:
Textbook example van een verslaafde, mama mia.
Klik om te vergroten...
Close mindedness kan ook zonder verslaving hoor.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saaiedrugslozezak zei:
Ben jij wel real? onsympathiek van je, maar moet je zelf weten.
Klik om te vergroten...
Ik neem je al veel te lang serieus.

Het is niet zo moeilijk hoor: post gewoon niet keer op keer hetzelfde en laat zien dat je ook luistert naar de mensen hier die hun best voor je doen. Dan zijn mensen maar al te bereid om je serieus te nemen. Mag je ook nog wel 10, 20 keer dingen niet helemaal goed begrijpen. Maakt allemaal niet uit, dan herhalen mensen het wel of zeggen het op een andere manier. Maar jij luistert helemáál niet en komt hier na een tijdje weer online met exact hetzelfde verhaal waar mensen dan maar weer tijd en moeite in gaan steken. Op het laatst zijn mensen het dan een keer zat.

Mag je onsympathiek vinden. Ik denk dat je al teveel sympathie hebt gekregen. Jij mag ook wel wat respect hebben voor mensen hier die zich voor je in hebben gezet. Dat doe je duidelijk niet als je letterlijk hetzelfde zegt als toen je hier laatst voor het eerst kwam. Mogen mensen ook wel weten dat ze hun tijd dus waarschijnlijk gaan verspillen met lange replies op jou, vind je zelf ook niet?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saaiedrugslozezak zei:
Waarom zou ik dan zoveel moeite in iets steken terwijl het iets is om te grappen? Ik snap dat niet. Maar maakt niet uit, ik heb geen verdere bevestiging nodig
Klik om te vergroten...
Waarom zit je op een drugs forum te zeuren over mensen die drugs gebruiken terwijl je zelf helemaal geen drugs doet. Je hebt hier weinig te zoeken. Kennelijk heb je dus veel moeite ervoor over.
v
v.perspectiefLid
01-01-2024, 00:00
#10
dupont zei:
Close mindedness kan ook zonder verslaving hoor.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk. Gevaarlijke combinatie zo.
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nja, heb net ff alles gelezen maar ik wil de HA gewoon niks vertellen ivm curator en dat soort zaken waarmee ik liever niet te maken wil krijgen. Dan krijg ik het gevoel dat anderen over mij beslissen en dat wil ik ABSOLUUT niet.
Mindless zei:
Echt wat een types hier de laatste tijd.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je hiermee? Dagelijks speed is niet goed maar dat weet ik ook.
v.perspectief zei:
Textbook example van een verslaafde, mama mia.
Klik om te vergroten...
Ik zie het niet zo, het is voor mij meer een gevoelsdifferentiatie die leuk en prima aanvoelt. Alleen neemt 'leuk' wel steeds meer af maar daarvoor zijn die pauzes van af en toe.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikwordtnietoud zei:
ivm curator
Klik om te vergroten...
Jij liegt en bedriegd dus gewoon tegen alles en iedereen :smilingimp: :lolol:

Ikwordtnietoud zei:
dat anderen over mij beslissen
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk doet de drugs dat he. :lolol: No more freedom for you.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikwordtnietoud zei:
Nja, heb net ff alles gelezen maar ik wil de HA gewoon niks vertellen ivm curator en dat soort zaken waarmee ik liever niet te maken wil krijgen. Dan krijg ik het gevoel dat anderen over mij beslissen en dat wil ik ABSOLUUT niet.

Wat bedoel je hiermee? Dagelijks speed is niet goed maar dat weet ik ook.

Ik zie het niet zo, het is voor mij meer een gevoelsdifferentiatie die leuk en prima aanvoelt. Alleen neemt 'leuk' wel steeds meer af maar daarvoor zijn die pauzes van af en toe.
Klik om te vergroten...
wtf
heeft een curator met huisarts te maken
een huisarts heeft nog steeds voor heel persoonlijke dingen een geheimhoudingsplicht
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ikwordtnietoud zei:
Wat bedoel je hiermee? Dagelijks speed is niet goed maar dat weet ik ook.
Klik om te vergroten...
Ik kan het nog een keer neer gaan zetten maar het zal weer hetzelfde zijn: De manier waarop je zegt te weten dat het niet goed voor je is, maar alsnog verwacht dat de dokter je zal kunnen helpen, zonder dat je transparant bent tegenover je HA.

Als je niet ziet hoe je jezelf hiermee schaakmat zet ben je nog verder van huis dan ik dacht.

Je begint beter te worden door niet meer tegen jezelf (en je dokter te liegen).

Het is niet dat ik wat tegen je heb of niet wil dat je beter wordt. Maar dat we hier de laatste tijd mensen op het forum hebben die denken die transparantie te kunnen omzeilen. Je kunt jezelf hier misschien van overtuigen maar velen hier zien daar zo doorheen, want hier zitten mensen die weten wat het vergt om zelfs maar te beginnen beter te worden. En dat gebeurt niet totdat je eerlijk bent tegenover jezelf en eventuele behandelaars.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je doorgaat met gebruik en je krijgt blijvende schade, zullen er meer mensen een rol in je leven gaan spelen die met jou gaan bemoeien of beslissen. Probeer op lange termijn te kijken.

Wat @Mindless hierboven zegt is wel de realiteit op het moment. Je ziet niet goed in wat je probleem is, ontwijkt dat heel de tijd als mensen je erop aanspreken op het forum bijvoorbeeld over de HA en ik merk dat je ook niet van gedachten wilt veranderen.

Wat maakt het dat zoveel mensen je willen helpen, adviezen geven en waarschuwen voor de risico's en dat je er vervolgens met de pet naar gooit. Niemand wilt dit hier, jij ook niet en als ik jou was zal ik wel even je ogen openen.
Het is niemands bedoeling je af te kraken of dergelijke, we wensen het beste maar je starheid doorbreken lukt niet altijd op een positieve toon.

Even iets ironisch ertussen
Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel.

De HA is je enige optie en als je daar niet open kunt zijn zie ik het vrij somber voor je in.
Even je trots opzij zetten en voor jezelf kiezen, het gaat zo fout hoor.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hier ik deel dit met jullie 🍿 🍿 🍿
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saaiedrugslozezak zei:
ik heb geen verdere bevestiging nodig
Klik om te vergroten...
Dan pak je toch een keer tochtkit? Hecht voor geen meter. Zelf heb ik enkel nog bevestiging nodig voor God, maar dat wil nog niet echt vlotten.
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#18
Update:
Testresultaten van de speed binnen waar ik duizelig van werd: 46% speed(amfetamine), 21% cafeïne en de rest is vulstof. Denk dat ik teveel had genomen dus.
Ei-Salade zei:
Even iets ironisch ertussen
Bedrijfseconomie studeren maar wel onder curatele staan. Ook wel een apart tafereel.
Klik om te vergroten...
Ik sta daar niet onder, ik zei dat ik bang ben als ik mijn speedgebruik wel aangeef bij de HA dat dat dan wel gebeurt. En dat wil ik juist voorkomen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ikwordtnietoud zei:
....
Ik voel me er gewoon beter op, kan ik er wat aan doen. En ja ben van plan om elke 2 maanden een week pauze te nemen. En dit is voor mijn gevoel net zoals met mensen die keta nemen en dan blaasontstekingen krijgen. Meer nemen om het niet te voelen. Ga binnenkort ook benzo's halen om goede nachtrust te krijgen en dan ben ik weer helemaal fris.
Klik om te vergroten...

Ja maar of we dit allemaal moeten weten is een andere zaak.

En kan me niet van de indruk ontdoen dat dit fake gewauwel is...

Het aantal dubbelnicks is op op de duur niet meer te tellen, vrienden.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je moet snel iets anders gaan studeren lijkt me, anders gaat dit helemaal mis met je! Welk jaar zit je in?
Misschien kun je nog switchen naar bedrijfskunde en kun je nog wat van je leven genieten.
Ik zeg dit vooral omdat je met je "bijnaam" icm met je gedrag, het gevoel geeft, dat je helemaal aan het verdwalen bent @Ikwordtnietoud.
Hoe kun je zo makkelijk doen over 8 weken harddrugs en een weekje pauze als je nog zo jong bent?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."