#1
Heftig...Dat weet ik wel zeker. Zo heb ik mezelf ook jarenlang voor de gek gehouden. Precies dezelfde waanzin.
”dokter ik ben zo depressief boehoe 😭”
”gebruikt u drugs?”
”nee hoor 😊“
En ondertussen bijna ieder weekend 5gr coke van de DNMs wegzetten, het hele weekend binnen met de gordijnen dicht stimfappen en Benzo’s nemen om te slapen. Ik schaamde me kapot voor mijn probleem. Als ik gewoon had verteld hoe het echt ging was me veel ellende bespaard gebleven… maarja.
Achteraf is ‘t mooi wonen!
Ja een dokter kan niet helpen als je niet transparant bent over het probleem.
Ik begrijp niet goed hoe de TS denkt dat wij hier niet doorheen kijken, maar dat ligt misschien ook aan het overmatige stim gebruik.