Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
631 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren beetje speed, een beetje wiet en een beetje GHB. Was best chill, alleen het laatste uur werd ik een beetje hangerig. Dat was wel minder.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
In het begin van het weekend ghb en alcohol, allemaal lekker leuk.... vanaf zaterdagnacht overgegaan op morfine, dafalgan, perdolan, tradonal odis 50mg, ibuprofen.

Nu 2 maand in het gips.... bye bye date, I love techno, verjaardag .... maar ik heb al plannen genoeg voor als ik uit het gips kom :beer:

Nu even 2 maand df.nl volspammen
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
gisteravond beetje speed en wat biertjes
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol en wiet, daar blijft het dit weekend bij :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom zit je in het gips Flugeltje?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
In een dronken bui verleden weekend voet omgeslagen, steeds terug op mijn benen willen staan maakte de breuk alleen maar erger.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sos wegspoelen is drugsmisbruik :|
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flugeltje zei:
In een dronken bui verleden weekend voet omgeslagen, steeds terug op mijn benen willen staan maakte de breuk alleen maar erger.
Klik om te vergroten...

Auwa, het nadeel van teveel drank is dat je geen pijn meer voelt en het dan inderdaad lijkt alsof je er gewoon op kan staan. Komt me bekend voor vanuit mijn studententijd :wink:

Enfin, ik doe dit weekend lekker rustig aan. Ik ben aan het werk dus kan het me niet permiteren om me vanavond vol te laten lopen of het een of ander te gaan gebruiken. Morgen een drukke dag voor de boeg, en dat voor een zondag haha!
Ik drink me vanavond een biertje, en dan lekker vroeg onder de wol.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol, dopamineeeeee! En m'n sos ga ik denk ik maar wegspoelen, die ligt toch alleen maar te verrotten in m'n la.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had vanmiddag een rat in mijn kont gestopt. Van al dat geknaag aan mijn ingewanden, werd ik knetterhigh :hearteyes:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was begonnen met speed, kwam onderweg LSD tegen en t volgende wat ik me herinner is XTC. Wat een ellende! :hearteyes:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#12
HOT-7, daarna 2C-B, daarna Ketamine, en daartussen THC en N2O. :hearteyes:

Aaaaah, die gare zondagen... :cry:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buiten alcohol en wiet helemaal niets. :grin: Heerlijk om me eens een keertje fit te voelen op een zondag. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
coke,speed,xtc,alcohol,ghb,mdma,ketamine :grin:
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien geheel onverantwoord maar dit weekend LSD en MDMA gebruikt. Naar mijn idee een perfecte combi voor een ongelofelijk diepe trip! Was werkelijk een zeer aangename en toch onaangename ervaring!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peyote! :hearteyes:

Qua visuals was het helemaal niet zo heftig maar heb zoveel shit opgelost en zoveel dingen zijn er aan het licht gekomen. Ontzettend veel positieve energie en heb non stop daar met een big smile rondgelopen, zelf het kotsen monde bij mij uit op een lachsalvo. Oh wat een heerlijk weekend...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dumpy zei:
Peyote! :hearteyes:

Qua visuals was het helemaal niet zo heftig maar heb zoveel shit opgelost en zoveel dingen zijn er aan het licht gekomen. Ontzettend veel positieve energie en heb non stop daar met een big smile rondgelopen, zelf het kotsen monde bij mij uit op een lachsalvo. Oh wat een heerlijk weekend...
Klik om te vergroten...
Fijn om te horen Dumpy! Ik ben nu wel erg nieuwsgierig!

X
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke en Alcohol :hearteyes: :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke en xtc :) ! Was me wel weer een goede trip + sfeer.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."