Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg !"
"plantenbak zei: xtc-maniac zei: heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg ! Klik om te vergroten... achteraf bedoel je ? ja is idd vaag Klik om te vergroten... ja man,had toen 2 witte kroontjes,kon mn huis niet in,was me sleutel vergeten,kwam er pas achter toen ik knetter wous was..einstand was alles uitgewerkt,had het fuckingggggg koud ,moest in me tuin w8e,van ong 6uur tot 10 zo..elke keer schrok ik van die kleine fragmentjes die ik hoorde,die ik die afgelopen avond had gehoort. bijv. dat ineens iemand hard zegt,, HEUS,WAT LUL JE NOU.. heb ik trouwens alleen by die kroontjes gehad,,nooit eerder van geen ene xtc pil. zag ook fucking vaage dingen,,een ouwe man die naast zn fiets stond te kijken naar my. (stond niemand)en ik d8 ook dat ik op hele andere omgevingen was. maar dat was alleen toen het allemaal was uitgewerk,wel een flexe space gehad,zeker!! me kiezen lagen er byna uit maja, hahaha zal ook wel iets anders dan alleen mdma in hebben gezeten denk ik. btw. wou nog ff zeggen dat dit forum flex is man,lekker met mensen praten die dezelfde ervaringen hebben gehad enzo.. flexx"
"J89 zei: ik heb ook een x iets anders vreemds meegemaakt ik was gewoon buiten in een parkje xtc aan het doen met een vriend en waren flink van de kaart, en vanaf een bepaald tijdstip had die vriend van mij een baard en dat is echt zo gebleven tot het einde van de avond echt apart, want het verdween niet ofzo hij had gewoon een baard, zo'n dikke stoppelbaard terwijl die in het echt gewoon glad geschoren had Klik om te vergroten... sjow dan inderdaad wel wazig ja hahaha heb eigenlijk nooit echt verschillen in personen gezien. we praten wel altijd een beetje vaag altijd,bij inslag enigste woorden die eruit komen zijn.. so..kkwous..kkwous..so..soo..(ademhalen)..kkwous...so en zo af en toe,,paas die water..paas water.. hahahaha"
"plantenbak zei: Ok ik heb me lesje wel geleerd.. doe het niet thuis met mensen in het huis. gister eerst 100mg gepakt, later nog eens 200mg en ik ging echt heel hard.. staan er opeens een paar vrienden in mijn kamer die het niet mochten weten. Ik heb 2-3 uur geprobeerd normaal te doen, toen gingen ze gelukkig weg, maar het was echt een hel. Klik om te vergroten... hahahahahahahaha die lijkt me echt fucktup man! in myn situatie zou die dat niet goed komen!"
"Oom Klaas zei: Dat nog niemand opmerkte dat het in 't foute sub-forum is geplaatst. @dripptone: Ik kan af en toe op wiet/hasj een heftigere (wel kortere) trip hebben dan op paddo's of lsd, visueel gezien heb ik dan geen effect maar buiten dat is het een "echte" trip. Dus het hoeft nog niet te betekenen dat wanneer je gevoelig bent voor het ene middel het ander ook zo heftig werkt. Klik om te vergroten... snap je,ik laat die sukkeltjes hierboven lullen weetje, grammen sos,dubbele pillen,flessen stro,tequila, geen probleem maar wanneer ik nu de laaste tijd een goeie joint rook ... en ik zag geen visuals!! voor de duidelijkheid, de omgeving zag er gwn fucking vaag uit,,heeeel anders dan normaal,maar fck it.. deze vrijdag rustig weer aan de Bacardie Coke liter en 2 gram,kom goed pikkies"
"ik heb geen tijd voor dit, kan niet eens wat posten man,wat moet de koningin dit lezen? maar julie hebben allemaal gelijk,mij zul je niet meer horen vragen over drugs/gevoel erbij/1e keer/ of wat dan ook helpt niet,je schiet er nix mee op,die vragen moetje aan jezelf stellen,niet aan andere "sukkeltjes",want ieder lichaam is anders,en reageerd anders op shit,dus heel dit forum is onzin, of ja,lekker je ervaringen delen,alsof iemand daar op zit te wachten,die gene kan zelf neit wachten tot die ze eigen verhaaltje kwijt kan veel plezier met blowtjes draaien pikketanissies hoooiii"
"Holden zei: Hallo, Ik gebruik om de twee weken; altijd in het weekend. In het begin durfde ik nog wel eens een grammetje erdoor te jagen, maar heb mezelf nu voorgenomen nooit meer dan 0.5 te consumeren op één avond. In het begin nam ik mezelf voor om een halfuur te wachten tussen ieder lijntje, en dat lukte bij benadering wel. De laatste tijd echter hou ik het met moeite 15-20 min. uit; er komt dan een onbehaaglijk gevoel van rusteloosheid over me, en ik merk dat ik sociaal minder vaardig wordt. (terwijl ik in't begin net lekker strak stond en sociaal contact zooo zalig was). Zo kan ik niet meer voluit lachen en ben ik soms nerveus als mn beste vriend tegen mij begint te praten/iemand me lang recht in de ogen kijk. Het gevolg is dat ik meteen weer bijsnuif en mn sos er veel te rap doorjas. Het zit wss gewoon tussen mn oren, maar iemand mss ervaring hiermee, of tips om toch een halfuurtje te wachten met een lijntje want zo kan het niet meer verder. Adios Klik om te vergroten... ik heb wel 1 tip voor je man, bij mij is het precies zo nu doe ik het zo. ik zuip tot ik dronken ben,of laten we zeggen goed aangeschoten. dan neem ik gwn 2 goeie sleutel puntjes..links,rechts. dan gaat het aangeschote gevoel weg, dan zuip ik weer tot ik een beetje ligt wordt,dan weer 2 nakkies en ga zo maar door. dan doe je met een halve gram heeeel de avond,plus je voeld je echt fucking flex,en kan lekker gezellig met de groep chille enzo. toen ik vroeger altijd eerst me drank op dronk,en express met pijn en moeite wachte met nakken,voelde ik me niet flex man,,na 3 nakkies voelde ik me al onrustig,beetje stoned maar dan helder.en ik was niet de enigtse die daar last van had,heel de groep zei geen woord meer toen we begonnen te nakken. nu doen we het anders en hebben we het elk weekend weer fucking gezellig."
"en hoe zit het met jallies?"
"onmiddelijk stoppe kerel geloof me tot dat die keer komt, dat je die hartkloppingen niet in bedwang kan houden dan krijg je een paniek aanval,en dat wil je niet mee maken,geloof me ik weetniet hoelang je al blowt maar bij kwam het doordat er teveel thc in me lichaam zat ik blow nu stickies vroeger byna pure joints,dat als ik em normaal in een blauw vloeitje draaide,hij nog net dicht kon. gwn een beetje doen,is het zelfde effect"
"ooohhhhhh xtc baby lekker snuifie derbij, blowtje en lekker water drinken"