#1
Dit weekend weer een wild weekend, Kambo en Ayahuasca gedaan gister. Kambo is het gif van een kikker wat ze op wondjes smeren die ze in je huid branden. Veel kotsen maar voelde me daarna wel supersterk, lichamelijk. Doordat je zoveel gifstoffen in je lichaam krijgt gaat je lichaam eigenlijk beter werken, meer antistoffen aanmaken bijvoorbeeld. IK had deze week koorts, verkouden, hoofdpijn etc. etc. was gister voor de kambo nog steeds zwak en vaag, maar na de kambo kon ik gewoon weer helemaal fit naar een feestje gaan ( dansen na een ceremonie is heerlijk, even alles eruit gooien op lekkere goa
). heb nu maar 3 uur geslapen want moet zo ergens zijn maar nog steeds voel ik me erg fit. ![:grin:]()
En nu helemaal niks tot oud en nieuw, hou er eigenlijk niet van om heftige trips zo kort na elkaar te plannen. deze was een toevalligheid.
En nu helemaal niks tot oud en nieuw, hou er eigenlijk niet van om heftige trips zo kort na elkaar te plannen. deze was een toevalligheid.
