Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
635 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit weekend weer een wild weekend, Kambo en Ayahuasca gedaan gister. Kambo is het gif van een kikker wat ze op wondjes smeren die ze in je huid branden. Veel kotsen maar voelde me daarna wel supersterk, lichamelijk. Doordat je zoveel gifstoffen in je lichaam krijgt gaat je lichaam eigenlijk beter werken, meer antistoffen aanmaken bijvoorbeeld. IK had deze week koorts, verkouden, hoofdpijn etc. etc. was gister voor de kambo nog steeds zwak en vaag, maar na de kambo kon ik gewoon weer helemaal fit naar een feestje gaan ( dansen na een ceremonie is heerlijk, even alles eruit gooien op lekkere goa :) ). heb nu maar 3 uur geslapen want moet zo ergens zijn maar nog steeds voel ik me erg fit. :grin:

En nu helemaal niks tot oud en nieuw, hou er eigenlijk niet van om heftige trips zo kort na elkaar te plannen. deze was een toevalligheid.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopamine, nicotine & alcohol.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vreemd genoeg helemaal niks, behalve een paar trekjes van een jointje.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Methylone en een paar heerlijke joints :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
paddo's, ghb,alcohol en speed
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
lsd,ketamine,wiet,hasj
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA - capsule (werkte niet) , daarna nog maar 1 pil genomen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alleen wat alcohol :beer:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dumpy zei:
't was een ontzettend diepe en opruimende trip, ontzettend veel kracht ontvangen ook.. was een hele mooie in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Heb de combi dit jaar zelf ook gedaan daarom vroeg ik het, 3 gram cubensis alleen en geen hawaisse. 30 cm San pedro ook. Zonder MAO's. Ik vond het op sommige momenten effe te heftig allemaal. Wist dan niet eens of ik de mescaline of de paddo's moest voelen en was soms flink opgejaagd, alle gevoelens meegemaakt, van me vergiftigt voelen toe stijf staande hysterische euforie. Emoties sloegen snel en heftig over. Met name dat dreef me soms echt benauwd. Eerste 4 uur had ik daarintegen heel wonderlijk gemediteerd.

Echt vreemd hoe ik van beide middelen zo speedachtig energiek werd in de tweede fase, had echt het gevoel electrisch te bewegen en had het gevoel van oppermachtige controle over het zien van bewegingen van anderen etniteiten die in m'n verbeelding een mind kaats begonnen. Wit zag ik aan voor paars als ik er een tijdje naar staarde. Dat was nog wel het aller 'verrassendste' van de hele trip. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.

De trip was schaars gevult met momenten die echt 'genietbaar waren. Naderhand echt een verlichte periode meegemaakt waar ik nog steeds de vruchten van pluk. Maar op basis v/d trip had ik dat nooit gehad. Pas na 10 volle uren kon ik weer redelijk zelf sturend denken. Veel ruitachtige visuals ervaren met veel diagonale overlappingen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed+Alcohol.
Het lijkt wel of m'n kater echt elk weekend erger wordt. :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
Speed+Alcohol.
Het lijkt wel of m'n kater echt elk weekend erger wordt. :(
Klik om te vergroten...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik bijna bij elke iets of wat sterke trip. Vanaf 200µg lsd loop ik alle kanten op, zonder doel en te weten waarom
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
jazeker! Pillen en wiet! zie tripreport! naam= 1e keer xtc! kijk maar is hoe mijn zaterdagavond+nacht geweest is:P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
He-le-maal niets! Ik denk dat ik dat tot oud en nieuw maar zo ga houden (:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flugeltje zei:
. Soms liep ik rond in m'n huis zonder echt te weten waarom. Naar de koelkast en dan beseffen dat ik eigenlijk helemaal niets wou drinken.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik bijna bij elke iets of wat sterke trip. Vanaf 200µg lsd loop ik alle kanten op, zonder doel en te weten waarom
Klik om te vergroten...

Ik heb dat tegenwoordig al van een halve zegel :P ! Wel bizar toen ik net begon met LSD nam ik zo drie zegels zonder problemen.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed en alcohol. Wilde ook aan de snoepjes maar die waren zoals gewoonlijk de laatste tijd nergens te krijgen, de echt goede in elk geval niet. :(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Safaarii zei:
Speed en alcohol. Wilde ook aan de snoepjes maar die waren zoals gewoonlijk de laatste tijd nergens te krijgen, de echt goede in elk geval niet. :(
Klik om te vergroten...

Klopt. Je moet echt zoeken naar de wat zwakkere pillen en dan desnoods meer slikken. Heb pas bij de vierde pil die ik afgelopen maand heb laten testen geen mcPP als resultaat gehad. En dan nog maar 76 mg MDMA.

OT: Alcohol
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
underworld zei:
lsd,ketamine,wiet,hasj
Klik om te vergroten...
minus ketamine
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
mensen, mensen, mensen... wat een weekend ook weer !

vrijdag:
- heel veel wiet
- 300mg MDMA (jaja, wie wat bewaard die heeft wat :wink: )
- Blauwe mitsubishie
- 15ml GHB

En om het af te maken Spor, Dieselboy, Apex, Dom & Roland en Donny :grin:

Zaterdag
- Heel veel wiet
- 2 Hoffmann's
- 30mg 2c-B
- Een blauw dolfijntje
- stuk of wat lachgaspatronen
- 20mg diazepam

En maar weer Dieselboy :grin: en Loxy voor erbij

En heb zonet te horen gekregen dat ik het vanavond weer laat ga maken, wss met veel lsd :P

Lekker weekend :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is nog weekend toch?
zonet mdma gedropd.. ik voel me hartje nu een beetje tekeer gaan.
hetis een tijd geleden dat ik het heb gedaan.
ik heb nu niet veel genomen. maar volgens mij gaat het een leuke avond worden :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."