Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
626 weergaven
18-5-2026
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#1
:)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
- 40mg 2cb op nuchtere maag
- wiet
- ghb
- 1 lijn ketamine
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Teveel wiet, te weinig alcohol.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ca 800mg mdma.
wiet en alcohol
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
voor de 4e keer: Ayahuasca! (en Sante Maria) Het was weer een supermooie ervaring, enorm veel gehuild en gekotst . Voelt echt als een enorme reiniging die ik heb ondergaan. We waren met een groep van 10 df-ers en 5 andere die met de ceremonie meededen. De groep was heel erg hecht en zag ook dat iedereen na de ceremonie er een stuk beter uitzag. Allemaal blije gezichten enzo :grin:
report komt nog mischien maar moet er nog even goed over nadenken...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enorm veel wiet & alcohol...
Met wat vrienden, die graag sex hebben; met meisjes van 15, terwijl hun zelf 18-19 jaar zijn.
Gelukkig lijk ik een jaar of 24 en flirt ik alleen met vrouwen van 20-25. Daar ben ik wel blij mee :sunglasses:
Vooral als je een date met hun hebt, en niet weet waarover je moet praten :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :stoned:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje pep en overheerlijke mdma kristal!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
heel veel bier en hasj
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
sigaretten en alcohol(en daags daarna,de alombekende kater).
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Beetje pep en overheerlijke mdma kristal!
Klik om te vergroten...

We waren niet echt op een lijn he? Verschillende golf lengtes denk ik...

OT Pep, lsd en stiekem een beetje liefde meegepikt :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
genoeg 2cb, hasj en wiet.
Wat een tof weekend was het, zo lekker chill :hearteyes:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed, alcohol en wiet.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol.. Cocaine.. Wiet.. en hier en daar wat eigen gemaakte Dopamine/Endorfine.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wietjes ( standaard dus )

En voor de rest bijna een LSD tripje maar mijn maat wou niet meewerken. :openmouth:

geen speed of mdma, moet ook eens..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol, nicotine en THC :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
DMT, Wiet, Nicotine en Ketamine.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Visolie & Endorfine.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niks, nakkes, nada, niënte.... Helemaal nuchter!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteren wou ik weer eens proberen om lekker te spacen op ketamine, muziekje erbij, pijpje met dmt klaargezet, 3 lekkere verschillende jointjes voorgedraaid, maar het wou niet echt werken hoe ik dat wou... Heb t gehád met shit in me neus, dus had besloten de keta te slikken. Ik wist uit voorgaande ervaringen dat dit in grote hoeveelheden geen aanrader is. Dus ik had 3×100mg afgewogen en in capsules gedaan. Eerst eentje gepakt, en 3 kwartier later de 2e. De eerste werkte toen al. Was wat tv aan het kijken vanuit mijn bed, maar toen de 2e insloeg werd ik ipv super space, super moe. Zó moe dat ik moeite had met mijn ogen open houden en in mijn bed zitten. Toen zat er dus niets anders op als om me om te draaien en te gaan slapen. Wat resulteerde in dat ik vandaag nog 2,5 lekkere joint "extra" had, en dalijk nog een lekker pijpje met iets meer dan 50mg DMT :grin: (maar goed dat het weekend nog niet afgelopen is)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."