Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
804 weergaven
18-5-2026
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.

:wave:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
982 zei:
Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.

:wave:
Klik om te vergroten...

Waarom verbaast jouw onderschrift mij een beetje?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Djo zei:
Dat is dan wel weer positief, maar jeetje klinkt heel heftig wat je hebt meegemaakt. Heb je toevallig ook geen hyperventilatie? Je schrijft over ademhalingsproblemen. Dat heb ik nu ook van het minste of geringste. :(

Ja, paddo's is heftige shit. Zo blijkt nu wel weer. Ik weet niet of ik het nog ooit ga doen.
Hier merk je toch wel weer dat een zegeltje zoveel anders is. :)
Klik om te vergroten...

Ja, ik hyperventileer soms wel, maar dit was echt gewoon amper kunnen ademen, of het vergeten zelfs.

Heel heftig ja, ik ga er mee uitkijken tegenwoordig. Ik kon echt niks meer zien door die visuals, en het voelde alos er een truck op me geparkeerd stond. :openmouth: Ik maak nog wel eens een tripreport als ik het allemaal een beetje op een rijtje heb. :)

Respect the paddo's or they won't respect you :wink:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 pil
sleutel puntje coke
en 2 gram wiet....
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mary zei:
982 zei:
Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.

:wave:
Klik om te vergroten...

Waarom verbaast jouw onderschrift mij een beetje?
Klik om te vergroten...

Tja... uhmm.. :flushed:

Maar ik ben van mijn grote verslaving af sinds 01-01-2008 .. maar inderdaad, ik ga het ff veranderen. Maar te bedenken dat ik in 2007 nog 15 pillen per week nam, en nu geen mdma meer. Vind ik het toch best redelijk.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet, hasj en hasjolie, dex speed

straks lijntje ketamine voor slapen gaan
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
982 zei:
Mary zei:
982 zei:
Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.

:wave:
Klik om te vergroten...

Waarom verbaast jouw onderschrift mij een beetje?
Klik om te vergroten...

Tja... uhmm.. :flushed:

Maar ik ben van mijn grote verslaving af sinds 01-01-2008 .. maar inderdaad, ik ga het ff veranderen. Maar te bedenken dat ik in 2007 nog 15 pillen per week nam, en nu geen mdma meer. Vind ik het toch best redelijk.
Klik om te vergroten...

I.c.m. die post was het onderschrift wel grappig :) Meer dan best redelijk dat je van je grote verslaving af bent! Super toch :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hasj, wiet en alcohol (vrijdag whiskey, zaterdag bier).
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit weekend rustig gehouden en niks gebruikt :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
gister roze marlboro's...knetter hard gespaced :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
:stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
lsd,ghb en speed
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lsd met dank aan Chris... Thnx man...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor het eerst in 3 maand weer eens XTC. De eerste 2/3 pillen sloegen goed in, maar de 5 erna voelde ik bijna niet meer. Lijkt alsof ik vrij immuun ben geworden, want al mijn vrienden gingen wel keihard.

En nog goede speed! en THC en alcohol
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
982 zei:
Voor het eerst in 3 maand weer eens XTC. De eerste 2/3 pillen sloegen goed in, maar de 5 erna voelde ik bijna niet meer. Lijkt alsof ik vrij immuun ben geworden, want al mijn vrienden gingen wel keihard.

En nog goede speed! en THC en alcohol
Klik om te vergroten...

de 5erna? was het troep?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
ketamine en thc producten in alle mogelijkheden :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
speed en wiet :wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bergje pep.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
paddestoelen samen met ExceptionalInsight
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
SneeuwWitje zei:
Alcohol :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:beer: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...128129130131132...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."