En hoe ervaarde je de pep? was dat op de lsd? ik heb wel eens pep genomen op lsd en voelde zo duidelijk hoe mn geest van helemaal open naar dicht ging. Voelde zo intens kut. Was ook laatste keer dat ik eraan heb gezeten, voelde toen zo duidelijk wat het met je geest doet en vond dat echt drie keer niks.
Ontopic: eehm vandaag nuchter maar afgelopen 4-5 dagen best wel wat afgeblowd. grammetje of 4 wiet , 2 gram hasj en nog wat hasjolie erbij. Normaal blow ik niet zoveel maar het moment was daar en dit zijn de laatste dagen. nu ga ik minimaal een week stoppen want ik ga peyote nemen. en ik denk na de ceremonie dat ik nog ff van de wiet afblijf. Is wel weer even goed zo... maar het was een leuk weekend dat zeker
#6
bommetje dex, 1 schrale hoffman blotter die toch nog voor een leuke trip zorgde, alcohol en veel te veel wiet/hasjolie.
#7
Donderdag: Flinke dosis Methylone
Vrijdag: Bier en wiet
Zaterdag: Bier en wiet
#8
Zaterdag vanaf 5 uur 's middags tot 2 uur 's nachts 1 gram pep weggewerkt, 61%....
Ik heb me nog nooit zo kut gevoelt, totaal uitgeput en leeg, emotieloos...
Weer een lesje geleerd, niet overdrijven met pep...
De rush is leuk, het actieve is leuk...de dag erna is zwart.
#9
Alchohol...
#10
Zaterdag kwam ik om 10.00 thuis in de ochtend
Vandaag kwam ik om 11.00 s'ochtens thuis
Beide nachten als de grootste gek staan springen dansen, ouwehoeren en heb denk ik wel 10 erg relaxde mensen ontmoet... zonder drank of dope, helemaal niets. En toch een van de vetste weekenden in tijden gehad, was wel een wijze les, die dope zijn echt niet nodig ofzo
groet
Adreno
#11
wegens geldgebrek geen alcohol en geen drugs
#12
coke
#13
vrijdag:alcohol,lsd en een paar trekjes weed
#14
LSD, hasj, wiet en lachgas, waarvan de LSD zaterdag en de lachgas vrijdag, beide dagen iets te doen gehad
Alleen maar paar biertjes en een wjintje of twee... En dat ga ik voorlopig zo houden, weet niet wat het is, vorige week van de ene op de andere dag had ik geen zin meer in drugs
Direct gestopt met smoken, geen nieuwe bash 2cb gehaald wat eigenlijk het plan was, bizar allemaal maar...
#17
vrijdag.. coke, thc en beetje drank
zaterdag.. pep en thc´
zondag.. thc
#18
Het zelfde wat ik elke dag gebruik /
Tramadol en Morfine daar naast Ritalin en de andere keer pure efedrine tabs 30 mg.
#19
Alcohol, heel veel alcohol, wat ook wel weer eens leuk was
#20
Ik wilde niks nemen in verband met mijn griepje, maar toch een paar lijntjes pep en een xtcpilletje genomen op Ruigoord.
Nu aan de antibiotica.... GODVERRR!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.