Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
806 weergaven
18-5-2026
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#1
alcohol nicotine
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lsd en ienemie beetje pep
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol
4 blauwe mitchu's

:hearteyes:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Do, vr en za: Coke en alcohol xD :beer: :openmouth:
Zondah: alcohol
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Lsd en ienemie beetje pep
Klik om te vergroten...

En hoe ervaarde je de pep? was dat op de lsd? ik heb wel eens pep genomen op lsd en voelde zo duidelijk hoe mn geest van helemaal open naar dicht ging. Voelde zo intens kut. Was ook laatste keer dat ik eraan heb gezeten, voelde toen zo duidelijk wat het met je geest doet en vond dat echt drie keer niks.


Ontopic: eehm vandaag nuchter maar afgelopen 4-5 dagen best wel wat afgeblowd. grammetje of 4 wiet , 2 gram hasj en nog wat hasjolie erbij. Normaal blow ik niet zoveel maar het moment was daar en dit zijn de laatste dagen. nu ga ik minimaal een week stoppen want ik ga peyote nemen. en ik denk na de ceremonie dat ik nog ff van de wiet afblijf. Is wel weer even goed zo... maar het was een leuk weekend dat zeker :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
bommetje dex, 1 schrale hoffman blotter die toch nog voor een leuke trip zorgde, alcohol en veel te veel wiet/hasjolie.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Donderdag: Flinke dosis Methylone
Vrijdag: Bier en wiet
Zaterdag: Bier en wiet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zaterdag vanaf 5 uur 's middags tot 2 uur 's nachts 1 gram pep weggewerkt, 61%....

Ik heb me nog nooit zo kut gevoelt, totaal uitgeput en leeg, emotieloos...
Weer een lesje geleerd, niet overdrijven met pep... :rolleyes:
De rush is leuk, het actieve is leuk...de dag erna is zwart.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alchohol... :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zaterdag kwam ik om 10.00 thuis in de ochtend
Vandaag kwam ik om 11.00 s'ochtens thuis

Beide nachten als de grootste gek staan springen dansen, ouwehoeren en heb denk ik wel 10 erg relaxde mensen ontmoet... zonder drank of dope, helemaal niets. En toch een van de vetste weekenden in tijden gehad, was wel een wijze les, die dope zijn echt niet nodig ofzo

groet

Adreno
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
wegens geldgebrek geen alcohol en geen drugs :angry: :angry: :angry:
A
AntwerpenLid
01-01-2024, 00:00
#12
coke
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
vrijdag:alcohol,lsd en een paar trekjes weed
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSD, hasj, wiet en lachgas, waarvan de LSD zaterdag en de lachgas vrijdag, beide dagen iets te doen gehad :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol
Lachgas
Ketamine (1e keer, heeeel relaxed :hearteyes: )
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen maar paar biertjes en een wjintje of twee... En dat ga ik voorlopig zo houden, weet niet wat het is, vorige week van de ene op de andere dag had ik geen zin meer in drugs :confused:

Direct gestopt met smoken, geen nieuwe bash 2cb gehaald wat eigenlijk het plan was, bizar allemaal maar...
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#17
vrijdag.. coke, thc en beetje drank
zaterdag.. pep en thc´
zondag.. thc
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het zelfde wat ik elke dag gebruik :( /
Tramadol en Morfine daar naast Ritalin en de andere keer pure efedrine tabs 30 mg.
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Alcohol, heel veel alcohol, wat ook wel weer eens leuk was :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wilde niks nemen in verband met mijn griepje, maar toch een paar lijntjes pep en een xtcpilletje genomen op Ruigoord.

Nu aan de antibiotica.... GODVERRR! :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...127128129130131...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."