Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een cigaret na de joint maakt me echt tam"
"hehe van sommige weed blijf ik idd vrij aktief maar met een cig erachter val ik helemaal stil!"
"Ik blow nu bijna 3 jaar dagelijks en moet zeggen dat ik ook geen herinnering heb van mijn dromen. Meestal gaat gewoon de wekker af, rook ik een cigaret en ben ik wakker. Ik kan dikwijls ook geen onderscheid maken tussen gistere-avond en die daarvoor,... Pas als mensen me helpe herriner ik me alles terug! Dit is wel meestal als ik al een paar dagen stevig blowen erop heb zitten. Als ik al is een nachtje zonder iets zit, droom ik zeer intens en niet echt aangenaam!"
"Ik rook momenteel weer goed veel, maar snap precies wat je bedoelt! Een tijdje geleden werd ik ook hardstikke parra, maar dat kwam ook door wat problemen die ik met mezelf had in verband met school, ouders,... Ik ben toch blijven door roken en nu die periode achter de rug is heb ik er weer geen last van en heb ik weer dat heerlijke gevoel! Dus volgens mij heeft je omgeving best wel een grote invloed over welk gevoel je over houdt van een joint!"
"Spor zei: Hey, interessant topic, ik heb inderdaad vaker gehoord dat van blowen je dromen uitblijven... Ik rook echter al 7 jaar wiet, waarvan denk ik 6 jaar iedere dag en 5 jaar minimaal 2 gr per dag. En toch droom ik iedere nacht ! Kan me ook iedere nacht herinneren wat het was, vaak zo bizar dat ik er ontdaan van wakker word. Ook door het gebruik van benzo's nemen mijn dromen niet af ! Iets wat ik in tegenstelling tot veel anderen wel graag zou willen. Mijn dromen zijn vaak vervelend en vermoeiend. Het zijn geen nachtmerries maar ik heb ze liever niet. Klik om te vergroten... Dit heb ik dus aan de hand als ik een avondje niet stoned in men bed kruip, geen nachtmerries maar heel onaangenaam!"
"Alcohol, teveel alcohol: bewijs een paar bulten en schrammen op men hoofd"
"THC, nicotine, caffeine, THC"
"Ah net thuis van school en rol men 2de jointje nu alleen nog een leuk CD'tje erbij en relaxe"
"Ah lekker stoned met manu chao - bongo bong"
"Almost I love techno, I love techno,...."