#1
Pep, keta, wiet, bier en lachgas.
alleen santa maria he?Drientje zei:1 hijsje Santa Maria
Jep. Ik heb meegekregen van Almasto. Inclusief zaadjes, dus ik ga zelf kweken.cropp zei:alleen santa maria he?Drientje zei:1 hijsje Santa Maria
Drientje zei:1 hijsje Santa Maria
Ollemann zei:Ik dacht eens stout te doen afgelopen weekend, en heb zelfs twee(!) biertjes gedronken!![]()
In de vakantie zal ik wel weer lekker los gaan op alles wat god verboden heeft.![]()
Olle
Spor zei:underworld zei:ik wel hoor. was op solar festival
ik heb echt wel meer nodig om niet te weten waar ik ben. kan prima functioneren op zulke combinaties.
Ja man, solar was vet of niet ouwe !!
vrijdag: 200mg mephedrone, en erna 200mg methylone, voor de pre party
zaterdag: 3×100ug lsd, 150mg 4FMP
zondag: 30mg 2cE, 200mg 4FMP
En natuurlijk in de festivalmode: Maximaal 10 stappen zonder joint
Heb ik het ff rustig aan gedaan voor mijn doen he ?

plantenbak zei:Pep & Alcohol

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."