Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke sigaretten rook jij?

Welke sigaretten rook jij?

68 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voorheen lucky strike authentic red.
Nu...alles dat ik goedkoop op de kop kan tikken. Hele voorraad ingeslagen van verschillende merken om nog tijdelijk niet het nadeel van de absurde prijsverhoging te ondervinden💁‍♂️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
Voorheen lucky strike authentic red.
Nu...alles dat ik goedkoop op de kop kan tikken. Hele voorraad ingeslagen van verschillende merken om nog tijdelijk niet het nadeel van de absurde prijsverhoging te ondervinden💁‍♂️
Klik om te vergroten...

Hier idem.
Pall mall 60 vooral.

Vind ik overigens ook geen verkeerde sigaret. Net als Luckys
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Bekijk bijlage 51601
Klik om te vergroten...
Nice legs
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Nice legs
Klik om te vergroten...
Toen was het leven nog een stuk zonniger, ik wil zonnnnn
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hollysdiscovery_copy_1024x975.jpgIk rook geen sigaretten, maar deze pijptabak is wel een favoriet van me.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sniffle88 zei:
Pall mall red
Klik om te vergroten...

De goedkoopste des lands geloof ik.
Maar not bad
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marlboro rood. Ik rook alleen als ik heb gedronken en dan vreet ik die dingen echt op. Ondanks dat ik doordeweeks niet rook zit ik alsnog op 1 / 1,5 pakje per week.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
scoobybono zei:
Marlboro rood. Ik rook alleen als ik heb gedronken en dan vreet ik die dingen echt op. Ondanks dat ik doordeweeks niet rook zit ik alsnog op 1 / 1,5 pakje per week.
Klik om te vergroten...
Van rood word ik altijd duizelig. Is die sterker?
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Van rood word ik altijd duizelig. Is die sterker?
Klik om te vergroten...
Ja rood is sterker. Ik vind persoonlijk rood ook fijner roken dan gold of andere lichtere sigaretten, moet er minder van hoesten en voelt prettiger in de keel. Zou juist zeggen dat het andersom moet zijn maar bij mij niet.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Wordt ook duur bij die zuiderburen zo te lezen: https://www.tabaknee.nl/nieuws/item/2881-belgische-overheid-voert-batterij-antirookmaatregelen-in#:~:text=Sigaretten worden per 1 januari,20 stuks 2 euro duurder.
Scheelt het dan toch nog veel?
Klik om te vergroten...
Sigaretten scheelt idd niks, shag nog een beetje. Dan nog in combinatie met benzine sparen we sowieso wat uit.
Maar, we hebben ook vrienden die binnenkort naar Luxemburg gaan, dat scheelt echt nog serieus. Dus dan laten we een voorraad meenemen.
Ik denk dat ik in februari nog maar eens een stoppoging ga doen.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#11
New Dawn zei:
Allen Carr - Easyway
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip, heb in het verleden wel eens wat van Allen Carr gelezen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Bekijk bijlage 51601
Klik om te vergroten...
Beentjes.😌
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Javaanse Jongens 3¼ shag, met blauwe rizla had ik altijd toen ik nog rookte.

En als noodpakje had ik altijd een kartonkleurig pakje Lucky Strike.

Tegenwoordig alleen nog op z'n tijd een sigaartje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetalGuy zei:
noodpakje
Klik om te vergroten...

Mooi man haha. Ik had dat ook toen ik een pakje per dag rookte.
In de EHBO koffer had ik altijd een reservepakje, echt voor nood.
Die tijd ben ik nu gelukkig voorbij. Rook nog wel maar stuk minder.
De rem is er weer op. Heb in dec gehad dat ik neigde naar opschakelen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Mooi man haha. Ik had dat ook toen ik een pakje per dag rookte.
In de EHBO koffer had ik altijd een reservepakje, echt voor nood.
Die tijd ben ik nu gelukkig voorbij. Rook nog wel maar stuk minder.
De rem is er weer op. Heb in dec gehad dat ik neigde naar opschakelen.
Klik om te vergroten...
Het is en blijft ook een rare verslaving.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Volgens mij mogen ze niet meer de grens over.
Maar dat wilt niet zeggen dat bij de grens je kofferbak wordt gecontroleerd :)
Klik om te vergroten...
Wat gebeurt er mocht je gepakt worden word dit dan alleen afgepakt? En een aantekening ofzo?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alex91 zei:
Wat gebeurt er mocht je gepakt worden word dit dan alleen afgepakt? En een aantekening ofzo?
Klik om te vergroten...

Ligt aan de hoeveelheid. Zal hen vooral gaan om de grote partijen en niet om een paar sloffen teveel.
Maar je krijgt in iedergeval ook een probleem met de belastingdienst op den duur ivm belastingontduiking.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Bekijk bijlage 51601
Klik om te vergroten...

Rook je deze toevallig nog @Spyro ?
Wist niet dat L&M ook 60 stuks had.

We mogen geen prijzen noemen.
Maar ben vooral benieuwd of jij een grootverpakking koopt omdat het prijstechnisch een stuk voordeliger is dan 3x 20 stuks (kleine pakjes), of dat je per dag bv 30 sigaretten rookt en dan minder snel naar de winkel hoeft?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Rook je deze toevallig nog @Spyro ?
Wist niet dat L&M ook 60 stuks had.

We mogen geen prijzen noemen.
Maar ben vooral benieuwd of jij een grootverpakking koopt omdat het prijstechnisch een stuk voordeliger is dan 3x 20 stuks (kleine pakjes), of dat je per dag bv 30 sigaretten rookt en dan minder snel naar de winkel hoeft?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk omdat het voordeliger is en ik inderdaad niet elke dag een pakje hoef te halen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."