Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik heb helaas ook last hiervan, 1.5 jaar geleden nam ik 1 klein puntje en dacht ik dat ik op 6 benen liep en uiteindelijk zat ik een half jaar lang 2gram 3mmc en 2gr ketamine per dag weg te snuiven op mijn werk en dat als heftruckchauffeur, uiteindelijk uit huis getrapt en al 1 jaar bezig met proberen te stoppen, nu vooral aan de speed (vanwege de kosten) en keta, het is alsof je een 2e realiteit creëert voor jezelf. De normale wereld waar alles tegen zit en je van alle problemen door de bomen het bos niet ziet, en een wereld waar je alles weet en overal oplossingen in ziet. Het veranderd gewoon de manier van denken en vooral de hoeveelheden die je pakt zijn bizar, waar mijn vrienden een puntje nodig hebben snuif ik een gram in 2 uur weg en bereik nog niet het gewenste effect. Gelukkig heb ik volgende week mijn 2e afspraak bij kliniek en hoop ik snel 10 weken richting Schotland te kunnen gaan want ik ben zo klaar met dit idiote leventje. Alles om je heen valt weg en ik bereik dieptepunt na dieptepunt. Ketamine is echt extreem verslavend psychisch en stiekem ook lichamelijk, ik merk dat als ik nuchter ben ik spierpijn heb en paniekerig rondloop met een hoge hartslag. Stop er mee want voor je het beseft heb je alles al op het spel gezet"
"De 1e en de 2e lijn met alleen coke kan leuk zijn maar daarna heb ik echt alcohol nodig om te genieten van de coke, het lijkt wel alsof het ene het andere nodig heeft Als ik drink moet ik coke hebben anders drink ik echt niet en blow ik liever en andersom oook, Ik ben er redelijk van af maar dat komt omdat ik 7 dagen werk en blow, je moet afleiding vinden en je bekende plekjes laten, als ik in een bepaald café kom ruik ik al bijna de coke en als ik dan de wc in stap en het bekende luchtverfrisser luchtje die bij die wc hoort waar ik snuif dan heb ik al bijna me sleutels in me zak"
"Hallo iedereen, ik heb een probleem en ik weet niet zeker of het door een verslaving komt daarom het vraagteken in de titel Ik ben zelf verslaafd aan wiet sws ik blow nu 9/10 jaar waarvan 6 jaar elke dag, als ik niet blow slaap ik niet en voel ik me heel warrig, roken ook, en ik heb veel gedronken een half jaar geleden en een coke verslaving gehad, ongeveer een jaar anderhalf jaar geleden heb ik 3/4/5 maanden lang elke dag gesnoven en heel veel gedronken veel weken ging er 10 gram per week doorheen, tegenwoordig snuif ik miss 1 soms 2 keer in de maand en dan een dagje, dit komt ook omdat ik de afgelopen 3/4 maanden heel veel kratom heb gebruikt en daar ook Eem verslaving aan heb opgebouwd dat is nu wat minder maar ik gebruik het nog steeds Een jaar geleden heb ik ook een maand of 2 150 pillen oxycodon geslikt i.c.m met tramadol diazepam en palexia maar daar heb ik geen afkick van gehad het was op en t was goed Tegenwoordig heb ik steeds vaker gedachtes waar ik paniek van krijg, echt een gevoel van ellende en paniek en angst, als ik in bed lig moet ik echt rechtop zitten van de paniek, de gedachte : wat gebeurd er als je dood gaat, en de gedachte dat er niks gebeurd en alles zwart word en je voelt niks je denkt niks er is niks en je hebt het niet door en de tijd vliegt verder maar jij komt niet meer terug, alles is voorbij en je weet er niks van Die gedachte heb ik al sinds ik 10 was maar laatste tijd komt het steeds vaker terug en maakt het mij zo angstig en bang dat ik nergens anders aan kan denken Misschien komt dit door wat ik heb gebruikt of gebruik misschien door me zelf ik weet t niet"
"Zeelanddude zei: Wat wil je precies dan? ‘Die’ gedachtes niet meer hebben, of je reacties op je eigen gedachtes onder controle hebben? Klik om te vergroten... Nee een antwoord of dit door verslaving of gebruik kan komen of het komt omdat ik iets psychisch heb"
"Hoi mensen Nadat Ik wat oxazepam heb gehaald kreeg ik 3 tabletten Tramadol once a day 300mg gerelugeerde afgifte, Nou ken Ik het verder niet heb wel oxycodon een tijdje gebruikt maar voor recreatief gebruik moet ik ze kouwen? Het zijn dikke witte pillen 300mg Ik wil namelijk de volledige 300mg innemen Dit is zeker niet te combineren met oxazepam en of etizolam"
"acht.zes zei: @Mrmiyagi Welke medicijnen? Je bent niet ziek dus je hebt geen medicatie nodig. Het doel is om er wappie van te worden en dan praten we over drugs in plaats van over medicijnen en je dokter is geen drugsdealer lol. Betaal gewoon je eigen verslaving in plaats van ons daar financieel voor te laten opdraaien, oke? Overigens staat duidelijk in de huisregels dat prijzen niet genoemd mogen worden zonder uitzondering. In dat opzicht mag je blij zijn dat je geen ban hebt gehad. Mensen die de prijzen wel kennen mogen daar dus niks over zeggen (zelfs niet per PB) anders krijgen die een ban dus zal je je elders moeten laten informeren wat een normale prijs is van jouw drugs of choice. Klik om te vergroten... Verslaving is een ziekte. Zie ik niet in waarom jij mijn pillen zou moeten betalen?"
"Nee had gwn een vraag waar mensen 9 dagen lang hebben zitten discusseren . Een simpele ja of nee was afdoende geweest maargoed."
"Ik heb dit een aantal keer gedaan met pleisters van max 37.5ug dacht ik. Knip er een stukje vanaf rol een kokertje in de mond en een vuurtje eronder en zuigen. Smaakt vies maar gaf me toch zeker de high die ik zocht nadat alle oxycodon uit me stiefpa's kelderkast lege doosjes waren haha. Had toen niet in de gate of dit uberhaubt wel verslavend was eigenlijk. Gevoel komt overeen met het gevoel van heroine op het folie vond heroine eigenlijk ook flink tegenvallen"
"Goeie middag mensen Ik zit met een groot probleem, het afgelopen jaar heb ik kratom ontdekt, het beviel me zo goed dat ik eerst elke week 50 gram bestelde, daar deed ik 3 dagen mee en daarna weer 3 of 4 dagen geen kratom dit heb ik anderhalve maand volgehouden tot november, toen ben ik dagelijks aan de kratom gegaan met zo'n 25/30 gram per dag. Nou is mij opgevallen 2 weken geleden dat ik niet zonder kan lijkt wel, 2 weken geleden heb ik 2 dagen zonder kratom gezeten en ik kreeg last van me nek en rug en kon niet slapen 2 nachten aan een stuk, blowen helpt niet drinken helpt niet want als ik in slaap val word ik toch 2 uur later wakker en thats it, toen had ik weer besteld en vorige week maandag zat ik weer zonder en ja hoor weer niet of amper slapen, en deze week weer, zondag 2 uurtjes geslapen en maandag 2 uurtjes en ik voel me zo beroerd en moe maarja slapen lukt niet. Ik heb helemaal geen overdreven lange tijd dit middel gebruikt alleen door de hoeveelheden misschien is het zo gelopen, Mijn vraag is wat moet ik doen, hoe kom ik toch in slaap en hoelang moet dit duren?"
"acht.zes zei: Afbouwen en een tijdje stoppen met kratom lijkt me het juiste antwoord, en dan komt je slaap vanzelf wel weer terug. Geen idee hoe lang dat duurt overigens. Ik vind t toch wel vrij lang en veel, Kratom is geen middel voor dagelijks gebruik zoals je inmiddels weet. Klik om te vergroten... Ja ik had het niet verwacht dat gewoon een smartshop drug zo erg verslavend kan zijn, op internet en in smartshops word het eerder gezien als een wonder plant die zonder problemen gebruikt kan worden. Het lastige aan het afbouwen is vooral dat ik geen weegschaal of bepaalde maat neem, gewoon een eetlepel, ik las over afbouwen dat het gaat om 500mg minder per week, zit er toch aan te denken om maar capsules te halen en dan steeds 1 capsule minder te nemen. Gelukkig heb ik vannacht geslapen na een extreem rare dag, ben na een uurtje maar weg gegaan van me werk omdat ik maar bleef huilen, heb de hele avond maar alcohol gedronken en geblowd tot ik in slaap viel, Het vervelende is dat ik niet uitgerust wakker word en een soort spierpijn in me nek heb waar ik niet van af kom en emotioneel gezien gaat het ook niet echt geweldig, ik voel nog steeds het huilen opkomen soms"