Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke sigaretten rook jij?

Welke sigaretten rook jij?

68 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pall mall red
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#2
L&M BLUE 🤌🏽
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Cath-R-Ella zei:
Welke sigaretten staan bij jou op nr 1 en welke vind je echt niet te roken?
Welk merk was je eerste sigaret?
Wat is jouw top 5 sigaretten?

Mijn eerste sigaretje was een Malboro goldje maar voor mij staan Camel Yellows ver af op nr 1. Pall mall krijg ik echt niet door men strot! Nadat ik een Pall mall sigaret rook zit ik ook uren op het toilet😆

1. Camel Yellow
2. Malboro gold
3. Malboro red
4. L&M
5. Camel Blue

groetjes Cath-R-ella😊😉
Klik om te vergroten...
Camel blue beste smaak voor mij en de juiste sterkte.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Iemand die weet mij te vertellen of vapes met smaak importeren vanuit het buitenland illegaal is? Mijn broertje gaat van het weekend naar Frankrijk en wil wat inslaan,
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
1. Camel blue
2. Gauloises blauw
3. Jonko

Eerste merk was heel kort luckies, maar werd al snel gaulies. Na een jaar bijna gestopt te zijn weer gaan roken, maar wel naar camel gegaan want gaulies zijn gewoon te bizar voor je longen ahahahaha. Zitten letterlijk en figuurlijk nog wel t meest in mn hart💕
Klik om te vergroten...
Drama met die sigarettenverkoop. Gauloises dan maar.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alex91 zei:
Iemand die weet mij te vertellen of vapes met smaak importeren vanuit het buitenland illegaal is? Mijn broertje gaat van het weekend naar Frankrijk en wil wat inslaan,
Klik om te vergroten...

Volgens mij mogen ze niet meer de grens over.
Maar dat wilt niet zeggen dat bij de grens je kofferbak wordt gecontroleerd :)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Galousse blauw
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voorheen lucky strike authentic red.
Nu...alles dat ik goedkoop op de kop kan tikken. Hele voorraad ingeslagen van verschillende merken om nog tijdelijk niet het nadeel van de absurde prijsverhoging te ondervinden💁‍♂️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Voorheen lucky strike authentic red.
Nu...alles dat ik goedkoop op de kop kan tikken. Hele voorraad ingeslagen van verschillende merken om nog tijdelijk niet het nadeel van de absurde prijsverhoging te ondervinden💁‍♂️
Klik om te vergroten...

Hier idem.
Pall mall 60 vooral.

Vind ik overigens ook geen verkeerde sigaret. Net als Luckys

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."