Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"G.V.D we're not done yet, Rebellion en Rocketfest"
"TikTok - Make Your Day Was geweldig!"
"Ik zou juist eerste dag xtc doen mss ff paar uurtjes slapen pakken en dan volgende dag die speed. In mijn ogen is dat geen combineren omdat je niks meer van de xtc merkt etc."
"Ik haal een pot tabak in België eens per maand. Daar klik ik sigaretten van en af en toe een jointje."
"Oja en je wilt speed proberen wel een goeie om rekening mee te houden; weet niet of je adhd hebt? Ik, met adhd, word dus echt suuuper rustig van speed en verder merk ik er zowat niks van. T werkt voor mij echt als een soort adhd medicatie haha."
"Ik zou het in een capsule stoppen"
"Ik snap de bezorgdheid van mijn mede DF'ers maar zijn jullie niet een beetje hard nu? Totaal afkraken gaat hem waarschijnlijk niet tegenhouden om het toch te proberen. Maar door hem goed te informeren (waar hij ook om vraagt) kan hij wellicht een verstandigere keuze maken. Al die haat.... Het is toch een drugsforum, geen Facebook😂 En begrijp me niet verkeerd ik spoor het absoluut niet aan hé. Maar laten we gwn antwoord geven op zn vragen nu want de boodschap is nu wel binnen toch. Of mis ik iets?"
"Het bericht van zeebats zag ik even over het hoofd, sorry."
"Ik hoor al mijn hele leven lang dat mijn levensverhaal heel ongelooflijk is en heb het al vaker met mensen gehad over het schrijven van een boek. Mijn grootste passie in het leven is taboes doorbreken en anderen helpen. Als ik door mijn verhaal te delen andere mensen kan helpen of in ieder geval het gevoel kan geven dat ze niet alleen zijn, haal ik daar al enorme voldoening uit. Nu heb ik weleens een start gemaakt en ben ik dus (vind ik zelf) heel goed in schrijven dus dit ging best goed. Echter heb ik zoveel te vertellen dat ik het lastig vind het in een verhaal te krijgen. Heeft iemand ervaring met het schrijven van een boek of weet iemand hoe dit in zijn werking gaat wanneer je echt een boek zou willen uitbrengen? Alvast bedankt!"
",3m"