Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke sigaretten rook jij?

Welke sigaretten rook jij?

68 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke sigaretten staan bij jou op nr 1 en welke vind je echt niet te roken?
Welk merk was je eerste sigaret?
Wat is jouw top 5 sigaretten?

Mijn eerste sigaretje was een Malboro goldje maar voor mij staan Camel Yellows ver af op nr 1. Pall mall krijg ik echt niet door men strot! Nadat ik een Pall mall sigaret rook zit ik ook uren op het toilet😆

1. Camel Yellow
2. Malboro gold
3. Malboro red
4. L&M
5. Camel Blue

groetjes Cath-R-ella😊😉
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Allemaal kut✌🏻
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
1. Camel blue
2. Gauloises blauw
3. Jonko

Eerste merk was heel kort luckies, maar werd al snel gaulies. Na een jaar bijna gestopt te zijn weer gaan roken, maar wel naar camel gegaan want gaulies zijn gewoon te bizar voor je longen ahahahaha. Zitten letterlijk en figuurlijk nog wel t meest in mn hart💕
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
L&M Blue🤷🏼‍♂️
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chesterfield
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Camel Orange. Alleen die rook ik zelden 😂

Ik wissel van sigaretten merk af en toe. Op dit moment koop ik Camel Yellow pakken en West Silver potten

Mijn eerste sigaret is Lucky Strike. Hield zo erg van Mad Men dat ik een Lucky Strike roker lang ben geweest. Helaas niet meer in potten echt te halen en als je het wel kan halen in een pak ofzo is het vaak oud. Hype is beetje over.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cath-R-Ella zei:
1. Camel Yellow
Klik om te vergroten...
🤢🤢🤢 die vind ik echt het vieste ooit!

Ik ben begonnen met L&M daarna Marlboro Gold en nu al jaren Camel Activate Blue.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lucky Strike Authentic Red, en als ik goedkoper wil is het Winston Red...zo'n kubusje van 94 sigaretten

Mijn eerste sigaret was barclay, gepikt van moeder.

PallMall en alle Aldi-merkjes vind ik niet te roken.

Een top 5 heb ik niet , de eerst vernoemde zijn tevens ook de enige sigaretten die ik rook.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
IMG_7392.jpeg
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#10
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al jaren vape ik en sigaretten vind ik nu zo stinken dat ik niet meer in huis laat roken alleen vapen. Of pure wiet/hasj :😜
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Normaliter niks. Maar sta er wel voor open.

Gisteren Gitanes die ik gekocht had in Parijs omdat het het merk van wijlen mijn vader was, maar bij nader inzien heb ik hem niet op zijn graf hier in het dorp gelegd. Bovendien rookte hij op het laatst Balmoral.

Vond ze vies, maar wilde gisteren 5-MeO-DMT roken volgens de aslaagjes methode die @Eliuges me heeft uitgelegd.

Volgende keer verbrand ik ze gewoon.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De pen is van je zus zei:
Klik om te vergroten...
I like this one 😎
R
RotterdamO10Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Camel Orange. Alleen die rook ik zelden 😂

Ik wissel van sigaretten merk af en toe. Op dit moment koop ik Camel Yellow pakken en West Silver potten

Mijn eerste sigaret is Lucky Strike. Hield zo erg van Mad Men dat ik een Lucky Strike roker lang ben geweest. Helaas niet meer in potten echt te halen en als je het wel kan halen in een pak ofzo is het vaak oud. Hype is beetje over.
Klik om te vergroten...
Ik zelf koop altijd potten luckystrike tabak de meeste grote sigaren boeren verkopen hem wel is zelf een van de goedkoooste potten shag in de winkel
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even een schopje omhoog.

De tabaksprijzen zijn vanaf 1 januari weer omhoog gegaan. Vanaf deze datum is ook de AH gestopt met het verkopen van sigaretten en vanaf juli mogen er geen sigaretten meer worden verkocht in supermarkten.
Doet de prijsverhoging en het minder makkelijk sigaretten kunnen kopen iets met jou rook gedrag?

Ik rook zelf (nog maar) hooguit een paar filtersigaretten per dag.
Kom van een pakje per dag af, dus op zich ben ik netjes gedaald.
Schrik wel van de prijzen moet ik bekennen, maar misschien rook ik gewoon het verkeerde merk (Marlboro vaak).

Welk merk rook jij?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lucky strike al veel te lang
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik ergens in het leven positief over ben, is het wel dat ik niet meer rook.
Ik begon met filtersigaretten en rolde in de laatste jaren.
Alle merken waren wel ok, als er maar nicotine in zat.

Wat een drama, maar gelukkig verleden tijd voor mij!
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#18
LuckyStrikeDoctor.jpg

Gelukkig weer gestopt sinds kort, zonde van het geld en je gezondheid. Grote trigger was wel dat ik mn sigaretten nu bij het tankstation 10km verderop moest gaan halen.

Merk nu al dat mn uithoudingsvermogen al stukken beter is. Binnenkort weer proberen hardlopen!
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roken is wel de verslaving waar ik vanaf wil.
Ik maak m'n eigen sigaretten en woon niet ver van België, dat scheelt wel in de kosten.
Toch binnenkort weer een serieuze stoppoging doen...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marlboro gold. Maar ik rook eigenlijk zelden. Alleen als ik stevig drink en het gezelschap ook rookt. Maximaal 2 keer per maand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."