Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu weet ik zeker dat ik niet scheel ben… Maar ik zie 4-MDP nergens meer te koop😭. Terwijl ik het echt leuk vond qua werking, space en de uitwerking😍. Maar elke RC die ik bezoek is het resultaat ; 🤷🏻♀️. Ligt dit nou aan mij of is het “foetsie”?"
"Februari 2024; Rampage in Antwerpen"
"Camel Blue, maar gelukkig (op de immense stress momentjes na) zo goed als gestopt😅. Nadat ik een pas een pakje Marlboro Light (Camel uitverkocht) haalde en 27 euro moest afrekenen, was een redelijke instant afkick 😅."
"Ohh bah.. Wat een nare situatie, vooral voor jezelf en jouw eigen gevoel! Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt met een gozer die (net als de meid, zoals jij haar beschrijft) eigenlijk alleen in het openbaar zou mogen komen, met een grote rode lichtgevende vlag op zijn/haar rug. Het altijd “ja maar jij…” … “door jou…” … “ik doe nooit iets “ “ dat ik dat deed, ligt aan jou…” etcetcetc en zo nog zoveel meer van die Redvlag opmerkingen, waar je keer op keer toch weer (geen idee hoe, maar het gebeurd) voor kunt vallen. Ook het fysieke (zowel helaas geweld en andere vlakken, herken ik in je verhaal) en damn… dat is niet makkelijk om uit te stappen, wanneer je daar eenmaal in zit. Daarom extra respect dat je toch die keuze hebt gemaakt! Zo te lezen ben je iemand die “wel” snapt hoe het zou moeten gaan en dan is het echt jammer om je tijd te verdoen aan zo’n telkens herhalende cirkel van ellende 🥲… Ik kan je vertellen dat er geen GROTERE opluchting bestaat, dan wanneer je zo’n gifbom van je afzet en gewoon weer alle focus hebt voor dingen die wel voldoening geven💕. Succes met het verwerken van de ellende en op naar leuke ervaringen/relaties!"
"History of Hardcore 23-11 , GhostTown 11-01 en voor de afwisseling weer een keer een DnB avondje Korsakov op 30-01😍😍. Vanaf daar even zien of ik een extra hypotheek kan afsluiten, gezien de leuke prijzen voor festivals volgend jaar 🤣🤦🏻♀️"
"Stich zei: Klik om te vergroten... Dit is tot nu de beste rapportage die ik heb gelezen hier! Complimenten 🤣"