Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke sigaretten rook jij?

Welke sigaretten rook jij?

68 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Javaanse Jongens 3¼ shag, met blauwe rizla had ik altijd toen ik nog rookte.

En als noodpakje had ik altijd een kartonkleurig pakje Lucky Strike.

Tegenwoordig alleen nog op z'n tijd een sigaartje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetalGuy zei:
noodpakje
Klik om te vergroten...

Mooi man haha. Ik had dat ook toen ik een pakje per dag rookte.
In de EHBO koffer had ik altijd een reservepakje, echt voor nood.
Die tijd ben ik nu gelukkig voorbij. Rook nog wel maar stuk minder.
De rem is er weer op. Heb in dec gehad dat ik neigde naar opschakelen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik rookte altijd Winston Pink. Nu rook ik alleen maar als iemand het me aanbiedt en ik geen vape bij me heb.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lucky strike al veel te lang
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Mooi man haha. Ik had dat ook toen ik een pakje per dag rookte.
In de EHBO koffer had ik altijd een reservepakje, echt voor nood.
Die tijd ben ik nu gelukkig voorbij. Rook nog wel maar stuk minder.
De rem is er weer op. Heb in dec gehad dat ik neigde naar opschakelen.
Klik om te vergroten...
Het is en blijft ook een rare verslaving.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Volgens mij mogen ze niet meer de grens over.
Maar dat wilt niet zeggen dat bij de grens je kofferbak wordt gecontroleerd :)
Klik om te vergroten...
Wat gebeurt er mocht je gepakt worden word dit dan alleen afgepakt? En een aantekening ofzo?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alex91 zei:
Wat gebeurt er mocht je gepakt worden word dit dan alleen afgepakt? En een aantekening ofzo?
Klik om te vergroten...

Ligt aan de hoeveelheid. Zal hen vooral gaan om de grote partijen en niet om een paar sloffen teveel.
Maar je krijgt in iedergeval ook een probleem met de belastingdienst op den duur ivm belastingontduiking.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Bekijk bijlage 51601
Klik om te vergroten...

Rook je deze toevallig nog @Spyro ?
Wist niet dat L&M ook 60 stuks had.

We mogen geen prijzen noemen.
Maar ben vooral benieuwd of jij een grootverpakking koopt omdat het prijstechnisch een stuk voordeliger is dan 3x 20 stuks (kleine pakjes), of dat je per dag bv 30 sigaretten rookt en dan minder snel naar de winkel hoeft?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Rook je deze toevallig nog @Spyro ?
Wist niet dat L&M ook 60 stuks had.

We mogen geen prijzen noemen.
Maar ben vooral benieuwd of jij een grootverpakking koopt omdat het prijstechnisch een stuk voordeliger is dan 3x 20 stuks (kleine pakjes), of dat je per dag bv 30 sigaretten rookt en dan minder snel naar de winkel hoeft?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk omdat het voordeliger is en ik inderdaad niet elke dag een pakje hoef te halen
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Geen
Klik om te vergroten...
Retweetje. Ooit in m'n stoere puberjaren 1 sigaret geprobeerd en daar is het bij gebleven gelukkig! Als ik dan een poging doe tot blowen (ongeveer 2x per jaar) is dat errrrrg lachwekkend en goor als niet roker zijnde. 😂
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Braniff rood. Nog niet de helft van de prijs van andere merken. Zijn officieel cigarillos met tabaksblad ipv papier maar wel met gewone sigaretten tabak. Perfect voor jointjes. Rookt wel wat minder lekker weg dan normale sigaretten maar ik rook toch amper peuken. Vrijwel uitsluitend vermengd in joints of met andere verdovende middelen dus kan me weinig schelen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen week sinds lange tijd weer eens gerookt.
Wel maar 1 of 2 per dag. Dus dat valt enerzijds nog mee. Maakte me gek genoeg wel rustig na een intensieve therapie dag.
Maar denk dat ik ook weer gauw de rem erop ga zetten. Want tsjezus wat is dat roken duur geworden zeg.

Hier rokers gestopt door deze hoge prijzen?
Of roken de rokers nog allemaal vrolijk door?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toen ik nog rookte sowieso Van Nelle zwaar of Export/black

Sigaretten rook ik verschillende.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauwe gauloises of rode lucky's, pakje of 3 per week als ik niet ga stappen, ga ik wel komt er een pakje per avond bij
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
miles zei:
het word wel bijna tijd
Klik om te vergroten...
Maar nog niet helemaal! Stoppen met nicotine is niet makkelijk.. Ik zeg dat je minstens 1 jaar leegte gevoel moet kunnen doorstaan. En dat is best pittig.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
miles zei:
Blauwe gauloises of rode lucky's, pakje of 3 per week als ik niet ga stappen, ga ik wel komt er een pakje per avond bij
Klik om te vergroten...

Jij moet een goeie baan hebben :)
Gezien de huidige prijzen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Jij moet een goeie baan hebben :)
Gezien de huidige prijzen.
Klik om te vergroten...
Moet je je dood werken zodat je je vervolgens nog een keer dood kunt roken.

Spoiler
Te zwarte humor?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Jij moet een goeie baan hebben :)
Gezien de huidige prijzen.
Klik om te vergroten...
Ik mag niet klagen, maar evengoed stoort het me hoeveel ik er aan uitgeef, dus ik denk dat ik er binnenkort maar eens mee ophoud.
Ik heb altijd gezegd dat ik voor mn 35e gestopt zou zijn, ben nu 37, dus het word wel bijna tijd
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Manu76 zei:
Maar nog niet helemaal! Stoppen met nicotine is niet makkelijk.. Ik zeg dat je minstens 1 jaar leegte gevoel moet kunnen doorstaan. En dat is best pittig.
Klik om te vergroten...
Ik ben al eens eerder een half jaartje gestopt, ging me verrassend makkelijk af, een maandje vakantie met veel alcohol is waar het mis ging toen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."